Gå til innhold

Møtte ham på byen, nå vil han treffes


Gjest Single, 29

Anbefalte innlegg

Gjest Single, 29

Jeg møtte en (single) fyr på byen, og bor faktisk flere timer unna..møtte en hyggelig og grei mann som sagt, og vi danset, klinte og dro på nachspeil.

Hva nå...han ringte og lurte på om han kunne komme på et besøk til meg (isåfall blir det en lang tur for ham). Jeg så ham dagen etter festen også og tenkte at han så helt ok og grei ut og ganske snill. Tenkte at jeg aldri ville ha giftet meg med ham - men for en kveld eller to: helt fin! :)

Så, noen synspunkter på om det er helt greit å invitere hjem en slik mann for en helg - og er han bare ute etter sex? Noen erfaringer? Kan vi få en hyggelig helg?

Kanskje et rotete innlegg, men håper de som svarer forstår hva som menes (?) :forvirret::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke alle er ute etter sex hele tia, kan hende han håper og møte deg, bli bedre kjent osv.

behøver ikke sove over en gang, om du ikke vil be han himat er det helt ok. det er du som bestemmer serru:-)

si dere kan treffes på en resturant eller noe også ser du heller ann om du vil treffe han mere....

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor mange timer unna meg og der jeg bor finnes ingen spisesteder..

Det vil altså si at det ligger i kortene at han overnatter. Vi har overnattet før på nachspiel, men det "skjedde" ikke noe mer enn bare klem og sånt.

Det vil altså si at det kan bli litt rart å se ham over dørstokken hos meg, samtidig som det er litt spennende. Det kan jo hende at vi liker hverandre sånn helt ok nok for en helg...og han kan jo tenke at jeg er billig og løs dersom jeg har sex med ham. Hvis vi har sex bekymrer jeg meg for om han synes jeg er vid eller om han vil være for liten slik at han ikke kjennes..!

Det er utrolig hva en skal tenke på her i livet..

Andre med erfaringer? (Tusen takk til deg som svarte..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sitter med kortene her nå , han har lyst til og møte deg så da bestemmer du kravene for et møte.

om du vil ber han på midag en kveld og himat etterpå så sier du det.

en ting er og si at han ikke kan sove der men om du ombestemmer deg så kan han, om du liker han osv...

han bekymrer seg sikert like mye for sex som deg trur jeg.

"går det for fort? har jeg liten for hu? hva om han ikke blir helt stiv? skal jeg sleike hu og hu er hårete og lukter.....? "

livet er ikke enkelt jenta, dating er enda værre enn livet trur jeg........(prøver og huske hvordan dating var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må sove over og han må få middag og vin. Det er det ingen tvil om, og han kommer hjem på besøk til meg i morgen og blir til søndag.

Spørsmålet er om han vil synes jeg er billig som har sex med ham (for jeg regner med at det kommer til det..). Vil det bli klønete? Jeg har ikke hatt samboer på 3 år og har ikke kysset noen eller hatt sex med noen siden! Jeg vet ikke hvor "frekk" jeg kan være uten at han synes jeg er teit. På den annen siden ønsker jeg ikke noe forhold, bare en helge-partner å ha det gøy med. Vi bor også ganske langt unna hverandre, så forhold er uansett uaktuelt.

Det blir sikkert litt merkelig situasjon, å komme på besøk basert på et by-besøk uten å kjenne hverandre fra før?

Er det vanlig å gjøre slikt, har flere her erfart slike besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt jeg da har og si er lykke til jentsa...

hva så om du er vi eller trang, strekkmerker eller posepupper?kansje du i hans øyne er det peneste han noen gang har våknet ved siden av....det vet du ikke nå.

og om det kunn er "venne sex" og det ikke funker så er det bare en gang og du trenger det sikert.......er det himelsk så fikk du som fortent, er det dårlig så er det hans skyld.....:-)

kos deg du og ta bekymringene en annen dag, nyt det du og tenk ikke på noe annet en det du gjør der og da.

og om det er dårlig nå så kan det skyldes nervøsitet, 2 gangen er sikert bedre.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! (Er du mann forresten? )

Jeg har en stram kropp og faktisk ingen posepupper...er ikke redd for den, bare hva han vil tenke om de antakeligvis elendige prestasjonene mine med ham..har glemt hvordan alt gjøres tror jeg. Er redd for at det kan bli kjedelig for ham eller noe.

Vet ikke helt hva han forventer heller..og vi har nok en del store interessemotsetninger egentlig....men de akter jeg ikke ta opp naturligivs, vi ses jo bare for moro og av nysgjerrighet. Kanskje det ikke blir flere besøk enn dette ene.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mann.

er mange her inne som sjelden har sex, men de fleste klarer seg bra når de først har det.

holdt på og si lykke til og jeg skal tenke på deg men det blei lit feil nå liksom.........

så nå må du slutte og tenke og heller nyte......

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...