AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Som tittelen sier, vi er to stykker som skulle hente hver vår resept og det er jo ingen som har Saxenda inne nå. Dere som allerede er i gang er det vanlig at de mangler denne medisinen? Anonymkode: c4e9c...67a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Er jo ikke så rart når alle skal pushe på fastlegen for å få saxenda, fordi de har lyst på «drømmekroppen». Har gått helt over stokk og stein, når man ser hvor mabge på KG som tipser og anbefaler andre å få tak i sacenda for å rase ned i vekt. Psykt har det blitt. Anonymkode: c6c6a...95d 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er jo ikke så rart når alle skal pushe på fastlegen for å få saxenda, fordi de har lyst på «drømmekroppen». Har gått helt over stokk og stein, når man ser hvor mabge på KG som tipser og anbefaler andre å få tak i sacenda for å rase ned i vekt. Psykt har det blitt. Anonymkode: c6c6a...95d Ja, har fått både en og to kommentarer om hvor heldig jeg er som har ikke bare har fått det på resept men og på blå resept. Men hadde ikke fått den om jeg ikke var smellfeit.. Er så pysete på medisiner og så hadde jeg hatt BMI 33 liksom så hadde ikke dette vært et alternativ men nå er jeg så feit at jeg trenger litt hjelp. Million skrev (8 minutter siden): Har du prøvd nettapoteket Farmasiet.no? Ja, har sjekket men det er visst en kjølevare. Anonymkode: c4e9c...67a 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Ser at Victoza som er synonymt i tilgjengelige hos 428 Apotek 1 i Norge, har ikke sjekket de andre kjedene. Anonymkode: 89849...093
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ser at Victoza som er synonymt i tilgjengelige hos 428 Apotek 1 i Norge, har ikke sjekket de andre kjedene. Anonymkode: 89849...093 Er det samme som Saxenda? Bare billigversjonen? Ble ikke tilbudt den, ser at den har de på alle 14 apotekene rundt meg😅 De ville bare sette meg på venteliste på Saxenda, vanligvis blir man jo tilbud tilsvarende men det ble jeg ikke. Anonymkode: c4e9c...67a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det samme som Saxenda? Bare billigversjonen? Ble ikke tilbudt den, ser at den har de på alle 14 apotekene rundt meg😅 De ville bare sette meg på venteliste på Saxenda, vanligvis blir man jo tilbud tilsvarende men det ble jeg ikke. Anonymkode: c4e9c...67a Fant ut av det, er bare Saxenda som er godkjent for vekttap, den andre er for diabetes og det har jeg ikke. Anonymkode: c4e9c...67a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Jenzen skrev (5 timer siden): Opplevde det samme selv. Er irriterende hvis man begynner og plutselig er de tomme med det hjelper kanskje å sette seg på et slikt resept abonnement, da passer de kanskje på å få det inn Anonymkode: c4e9c...67a
Jenzen Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er irriterende hvis man begynner og plutselig er de tomme med det hjelper kanskje å sette seg på et slikt resept abonnement, da passer de kanskje på å få det inn Anonymkode: c4e9c...67a Har tenkt samme tanken selv! Jeg fikk omsider tak i,etter å ha ringt rundt til hvert eneste apotek og alle kjedene. Saxenda har vist blitt veldig populært,derav leveranse problemer.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Samme med Mysimba, utsolgt over alt. Anonymkode: fe122...e52
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Leverandøren er oppe å går igjen, Apotek 1 vet jeg for inn nye leveranser i morgen så løp å kjøp. 😄 Anonymkode: c4e9c...67a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #13 Skrevet 27. august 2021 De har vært utsolgt fra leverandør, men er nå kommet inn igjen. Det hjelper jo ikke med abonnement hvis det er problemet. Det er visstnok kommet nye pakninger som kan vær forklaringen, men det er uvisst om det kun er derfor de har vært utsolgt. Anonymkode: 55816...abb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #14 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 18.44): Er jo ikke så rart når alle skal pushe på fastlegen for å få saxenda, fordi de har lyst på «drømmekroppen». Har gått helt over stokk og stein, når man ser hvor mabge på KG som tipser og anbefaler andre å få tak i sacenda for å rase ned i vekt. Psykt har det blitt. Anonymkode: c6c6a...95d Men altså, det er mange den ikke virker på, så det er ikke noe quick fix. Man må gjøre jobben selv, og får litt drahjelp i litt mindre sultbehov. De som blir så kvalme at de ikke orker å spise, raser ned i vekt ja, men etter hvert slutter de å være kvalm pga tilvenning og må gjøre jobben selv, de blir de tøffere for. Jeg har ingen bivirkninger, og derfor også liten virkning. Men den lille virkningen gjør at jeg fortsetter med det. Anonymkode: 81d92...b01
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #15 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 18.36): Som tittelen sier, vi er to stykker som skulle hente hver vår resept og det er jo ingen som har Saxenda inne nå. Dere som allerede er i gang er det vanlig at de mangler denne medisinen? Anonymkode: c4e9c...67a Ja, det har vært et problem de siste mnd, derfor når du ser du begynner å bli tom (har 1 pakke igjen f.eks) , så be apoteket ditt bestille det inn så vil du etter hvert få melding når Saxenda er inne igjen. (hos meg tar det par uker). Anonymkode: 81d92...b01
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #16 Skrevet 27. august 2021 Trist at legemiddelindustrien tjener penger på naive mennesker. Virkelig trist. Et kjapt googlesøk viser at Saxenda medfører en rekke bivirkninger, og de fleste går ned maks 10% av kroppsvekten sin, de fleste mellom 5 og 10%. Med andre ord ikke revolusjonerende overhodet. Anonymkode: 92376...6a5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #17 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 18.44): Er jo ikke så rart når alle skal pushe på fastlegen for å få saxenda, fordi de har lyst på «drømmekroppen». Har gått helt over stokk og stein, når man ser hvor mabge på KG som tipser og anbefaler andre å få tak i sacenda for å rase ned i vekt. Psykt har det blitt. Anonymkode: c6c6a...95d Man raser jo ikke ned i vekt på Saxenda. 10 kg kanskje, over lengre tid. Å gå ned 10 kg er bra det, men vekten kommer jo på igjen når man slutter på medisinen. Tull og fanteri hele greia, og det er en skam at folk går på dette. Huff. Anonymkode: 92376...6a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå