Gå til innhold

Sponheim på glattisen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg må bare le icon_biggrin.gif , det går ikke en dag uten at den mannen "driter seg ut". Han uttaler seg som han skulle vært en "bonde fra kløfta". (unnskyld uttrykket)

Jeg vil gjerne uttrykke min medfølelse til alle VENSTRE velgerer. Inntil da så håper jeg de vil få en leder som har alt det ikke Sponheim har; Danning, kunnskap, erfaring, kultur, retorikk og politisk teft.

icon_smile.gificon_wink.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-11 11:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanvittig hva den mannen klarer å trykke ut av seg.

Jeg fatter det ikke, en viss erfaring bør han vel ha fått nå?

Takk for medfølelse care icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen som gikk over fjellet" har hatt mange glipptak han - mulig han bør snakke med en smørings-ekspert!!!!! icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... kanskje han er klønete, men fyren tar da ikke feil? Er dere ikke enige i at det er et skammelig snevert vareutvalg vi blir tilbudt av Rema og Rimi?

Norske forbrukere godtar altfor mye! Og selvsagt så er vi priviligert i forhold til resten av verden, men skal vi liksom føle oss umoralske fordi vi ønsker et bedre vareutvalg?? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

vel,skammelig dårlig utvalg på Rema/Rimi???Hvis du ikke klarer og lage god mat av d du finner der er d synd på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig i en del av synspunktene til Sponheim jeg, siden jeg stemmer Venstre.

Det som er betenkelig er jo at han ikke har klart å tilegne seg en viss formuleringsevne etter en del år i offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neimen, såså sexysadie... jeg klarer da fint å lage god mat av utvalget på Rimi og Rema og Kiwi. Hvorfor så sint, er det fordi du oppfatter meg som umoralsk, slik jeg tror?

Tro det eller ei, men jeg er ikke jålete i matveien, jeg lever på basic-foret året rundt. Men ærlig talt folkens... om man har lyst på VIRKELIG god mat, så kan man ikke handle inn på billigkjedene!

Norge EIER ikke matkultur og gourmetfinesser! OG vi har noen butikk-kjeder som satser alt på å bære billige og ingenting på å være spennende. DET lider forbrukerens VALGMULIGHETER under.

Det er forbrukerens mulighetene til å velge mellom flere alternativer vi snakker om her, er det ikke?

Jeg vet ikke jeg Sexysadie, hvilke butikker du handler på. Jeg kan fortelle deg såpass at alle de nærliggende kjedebutikkene mine er avdelinger som har et såkalt "minimumsutvalg". (Det vet jeg fordi jeg har spurt de som jobber der. Dette er planlagt policy, og det betyr at de heller ikke tar inn flere typer varer på forespørsel). Disse Rimi'ene og Rema'ene og Kiwi'ene som er minimumsbutikker, de mangler MASSE, de har bare standardvarer, og knapt nok det. For å si det slik, alle butikkene i mine foreldres lille hjemby har langt bedre utvalg enn det jeg har i mitt nærmiljø i Oslo....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara: jeg er helt enig med deg i at Rema/Rimi har dårlig utvalg, men det har vel strengt tatt ikke noe med Sponheims kampsaker å gjøre, jeg mener, har den mannen bidratt til å gi oss billigere og BEDRE råvarer?? Jeg har ihvertfall ikke forstått det sånn at Sponheim er vår fremste forkjemper for gourmet-mat i Norge.

Det å kalle de nordmenn som reiser til Sverige for å skaffe seg en billigere og bedre middag harry, det sier vel mer om hva Sponheim ser på som gourmet-mat. Stakkars familien hans, de skulle nok ønske de var litt mer harry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

hei alle! jeg er helt enig med klara, det er et skammelig dårlig utvalg på rema og rimi, det er ikke for noe at den maten som vi kan handle der er billig, det er rett og slett dårlige butikker!

Når jeg skal handle virkelig god mat, drar jeg til meny, der er utvalget stort, matlysten er stigende, og man føler seg rett og slett i godt humør av å gå inn i slike butikker!

EGentlig hater jeg å handle på rimi og rema, matvareutvalget er så lite, at jeg lurer noengang på hva jeg skal velge til middag, det er ikke så mye nytt av middagsmat som de tar inn.

Jeg synes rimi og rema butikker behandler oss kunder respektløst, og rimi reitan og remahagen tenker bare på seg selv, de vil tjene mer, dess flere som handler i billigbutikkene deres, og det gjør nordmenn, fordi det er så billig.

Dette blir jeg kvalm av.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...