Helene Skrevet 8. juli 2022 Forfatter #201 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 5.21): Vanskelig tema og alle følelser er lov å kjenne på. Både sinne, sorg og følelser om egoisme. Jeg tror folk som velger å avslutte livet er så langt nede at de faktisk tror alle hadde hatt det bedre uten de. De har urealistiske og syke tanker. Tanker de ikke hadde tenkt om de er friske. De som har prøvd og ikke klart har ofte fortalt i ettertid at de tenkte verden hadde blitt bedre uten de. Derfor ekstremt viktig å se hverandre, ta vare på, bry seg og hjelpe folk rundt oss. vi lever i et travelt og egoistisk samfunn der folk får panikk om noen stikker innom på en kaffe uten avtale. flere og flere lever ensomme. ensomhet fører til depresjon. Ro ned tempoet i hverdagen og ta vare på hverandre Anonymkode: cc051...81d Vanskelig tema. Jeg har lært 2 viktige ting. Jeg forteller mennesker at jeg er glad i dem. Noen synes jeg er rar, det står jeg for. Det andre er, har du lyst har du lov. Du lever kun en gang. Misforstå meg rett, jeg kunne aldri hatt sex med fremmede. Men har hoppet i fallskjerm. Opplevelser. Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #202 Del Skrevet 8. juli 2022 Embla Othea skrev (På 5.7.2022 den 16.29): Selvmord er - etter min mening - et personlig valg vedkommende ikke kan klandres for. Ingen har en plikt til å leve dersom hen ikke ønsker det. Av og til er lidelsestrykket så stort at livet blir uverdig. Det er jeg enig i. Det er faktisk ganske hardt å leve, alt vi skal presses igjennom. Mange ender livet pga økonomi. Anonymkode: 5b62a...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #203 Del Skrevet 8. juli 2022 Synes egentlig ikke at det er så veldig egoistisk å ta livet av seg, selv om man etterlater familie og venner osv. Synes heller det er egoistisk å forvente at noen skal leve gjennom helvete hver dag bare for at familien og nære ikke skal bli trist og lei seg. Personlig valg om man vil leve eller dø i følge meg. Skjønner selfølgelig at det er kjipt, men om noen jeg kjenner har det så dårlig, så vil jeg heller at de skal kunne dø for å slippe unna smerten Anonymkode: 0121f...86a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 9. juli 2022 #204 Del Skrevet 9. juli 2022 Vi skal jo alle dø. Hvorfor ikke i dag som om 30 år til? Spiller det egentlig noen rolle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå