AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #81 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vel, når sønnen din er til stede og er vitne til det så legger han selvsagt merke til det! Hvor lenge har du bodd sammen med samboeren din? Ønsker du at din sønn skal få problemer av at du bor sammen med en drittsekk? Anonymkode: 1367b...0d8 Tre år, men det er da siste månedene han har begynt å kommentere at jeg spiser. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #82 Del Skrevet 28. august 2021 Rosatoast skrev (På 23.8.2021 den 10.06): Og jeg vil bare si en ting, når du er 175 cm og veier 70 så er du ikke syltynn. Jeg er 172 cm og veier 59, JEG er syltynn. Og jeg ville bare si at når man er 172 cm og veier 59 kg så er du ikke syltynn. Jeg er 175 og veier 53 kg, JEG er syltynn Anonymkode: 9c8e0...6af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 28. august 2021 #83 Del Skrevet 28. august 2021 Rosatoast skrev (På 23.8.2021 den 10.06): Litt spesielt å ha med brødskive på kino, da hadde jeg blitt flau... Hvorfor spiser du ikke svært proteinrik mat hvis du så sårt vil øke muskelmasse? F.eks cottage cheese m/blåbær. Men ser jo at du er ganske dårlig på å opplyse om HVORFOR du gjør ting, så du står det som et "target" for spørsmål og kommentarer, fordi du ikke forklarer til familien din hvorfor du gjør ditt og datt... Du gjør ting i hodet ditt og i hemmelighet isteden. Og jeg vil bare si en ting, når du er 175 cm og veier 70 så er du ikke syltynn. Jeg er 172 cm og veier 59, JEG er syltynn. uff.. om det er noe som er flaut her er det innlegget ditt 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #84 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 21.58): Tre år, men det er da siste månedene han har begynt å kommentere at jeg spiser. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Han projiserer. Han har selv lagt på seg, og vet nok innerst inne hvorfor. Da er det enklere å kommentere at du spiser, enn å ta tak i eget spisemønster. Anonymkode: 9c67d...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 29. august 2021 #85 Del Skrevet 29. august 2021 Hadde det skjedd med meg, hadde jeg bedt henne om å klappe igjen. Noe så respekt løst og irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #86 Del Skrevet 29. august 2021 Skjønner ikke at du gidder å være sammen med han der. Anonymkode: 4e2af...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 30. august 2021 #87 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Har ikke lest hele tråden så mulig det er nevnt før. Men dette høres ut som det kan være kommentarer fra en mann som er over gjennomsnittet opptatt av mat og vekt selv. Som tenker mer enn gjennomsnittet på mat i løpet av døgnet, og kanskje innerst inne sliter litt med dette. Og da blir dine matinntak ekstra synlige for ham. Kanskje han til og med er litt misunnelig. Både fordi du kan spise hva du vil uten å legge på deg, og misunnelig på selve måltidet. Kanskje han er fysen selv og prøver å holde seg, når han kommenterer maten din? Du har jo selv sagt han har lagt på seg og forsøker å ta av litt. Så da har han jo tydelig fokus på mat og vekt for tiden. Svarer dette ut i fra egne erfaringer. Da har det gjerne vært kommentarer fra venninner på slanker’n. Sånn typisk på ferie sammen o.l. Da ble det ofte mye kommentarer på hva jeg puttet i meg. Utrolig ubehagelig. Klart det kan jo være mannen din er sykelig redd for at du skal legge på deg og dermed prøver å manipulere deg.. Men jeg tror egentlig mest på misunnelse teorien. Endret 30. august 2021 av Jullen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå