AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #41 Del Skrevet 23. august 2021 Rosatoast skrev (6 minutter siden): Litt spesielt å ha med brødskive på kino, da hadde jeg blitt flau... Hvorfor spiser du ikke svært proteinrik mat hvis du så sårt vil øke muskelmasse? F.eks cottage cheese m/blåbær. Men ser jo at du er ganske dårlig på å opplyse om HVORFOR du gjør ting, så du står det som et "target" for spørsmål og kommentarer, fordi du ikke forklarer til familien din hvorfor du gjør ditt og datt... Du gjør ting i hodet ditt og i hemmelighet isteden. Og jeg vil bare si en ting, når du er 175 cm og veier 70 så er du ikke syltynn. Jeg er 172 cm og veier 59, JEG er syltynn. Står det litt dårlig til med leseforståelsen? TS skriver klart og tydelig i første innlegg at hun er 174-175 høy og veier 60-61 kg. Så da er hun tynnere enn deg. 🙄 Uansett ville hun vært slank nok med 10 kg mer også, og oppførselen hans er motbydelig og slem uansett om hun hadde veid 50 kg mer. At han gjør dette foran barna også er helt uakseptabelt, jeg gav søsteren min en overhaling da hun kommenterte en overvektig dame på butikken negativt rett foran ungene mine, barn skal ikke ha tanker om sånt. 🤬 Det han gjør er jo mye værre. Anonymkode: d5e8b...632 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #42 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som en annen bruker sier, han manipulerer deg. Og det har begynt å virke. Får du mindre lyst til å spise når han ser deg? Anonymkode: a36a8...310 Enig med deg. Ts skrev dette: AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når jeg tenker meg om så har jeg begynt å spise litt i skjul når han er i nærheten. Hvis jeg sitter og spiser for meg selv på kjøkkenet, så spiser jeg faktisk mindre når han kommer inn i rommet enn hvis jeg hadde sittet alene, så du har litt rett i det du skriver. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Anonymkode: 1367b...0d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus13 Skrevet 23. august 2021 #43 Del Skrevet 23. august 2021 Veldig mange menn som føler at de kan kommentere hva kvinner spiser, et ikke ukjent problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #44 Del Skrevet 23. august 2021 Anonymus13 skrev (2 minutter siden): Veldig mange menn som føler at de kan kommentere hva kvinner spiser, et ikke ukjent problem. Vet du hva som er årsakene til det? Anonymkode: 1367b...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. august 2021 #45 Del Skrevet 23. august 2021 Gi tydelig beskjed om at du ikke finner deg i sluke frekke kommentarer angående matinntaket ditt. Si at dersom det ikke opphører sporenstreks kan han anse seg som singel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 23. august 2021 #46 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Står det litt dårlig til med leseforståelsen? TS skriver klart og tydelig i første innlegg at hun er 174-175 høy og veier 60-61 kg. Så da er hun tynnere enn deg. 🙄 Uansett ville hun vært slank nok med 10 kg mer også, og oppførselen hans er motbydelig og slem uansett om hun hadde veid 50 kg mer. At han gjør dette foran barna også er helt uakseptabelt, jeg gav søsteren min en overhaling da hun kommenterte en overvektig dame på butikken negativt rett foran ungene mine, barn skal ikke ha tanker om sånt. 🤬 Det han gjør er jo mye værre. Anonymkode: d5e8b...632 TS og jeg har helt lik BMI så hun er nok ikke tynnere enn meg nei. Jeg leste bare at hun veide 71/70 kg ett steg og tok utgangspunkt i det, du trenger ikke bli frekk mot meg på grunnlag av det, frøken TS får konfrontere han da, istedenfor å spise i skjul når han kommer inn i rommet. Hun gjør seg selv til et offer når hun holder på sånn, nei det er ikke greit å kommentere andre sine matvaner og vekt. Men han har vel sine grunner - og da spør man og FORLANGER svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #47 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er 40 og vi har ikke barn sammen, men hver for oss. Exdamen som han har barn med er slankeoperert og har gått mye opp i vekt igjen, og begge barna hans er overvektige. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Han har vel lengtet etter å si det? Siden du ikke er feit så kan han liksom si det. Mens eksdamen og barna kan han ikke si det til for de er feite på ekte. Skal ikke se bort i fra at han er den indirekte årsaken med en såpass slitsom personlighet. ‘jasså ja, så du pusser tenner.. du kunne vært colgatereklame….’ Anonymkode: e0b89...907 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #48 Del Skrevet 23. august 2021 Rosatoast skrev (12 minutter siden): Men han har vel sine grunner Hvis han har spørsmål om ts sitt kosthold og hvis han oppriktig undrer seg på noe angående hennes matinntak og vekt o.l., så burde han snakke med henne under 4 øyne om det på en respektfull måte. Anonymkode: 1367b...0d8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #49 Del Skrevet 23. august 2021 Rosatoast skrev (37 minutter siden): Litt spesielt å ha med brødskive på kino, da hadde jeg blitt flau... Hvorfor er det flaut? Det er vel strengt tatt mer flaut å spise smågodt og popcorn, som er helt unødvendig, dersom man absolutt skal skjemmes over noe. Anonymkode: 07096...4d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #50 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Måten han kommenterer på er: "Herregud spiser du nå igjen? Hvorfor spiser du nå? Blir du aldri mett? Så kommenterer jeg at det høres ut som han synes jeg spiser for mye, og hvorfor gjør du det når jeg er tynn som en strek? Da svarer han meg ikke...😏 Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Du åpner for en dialog om det, og han er ikke interessert i å samtale med deg om det. Det sier meg at han ikke er dum, uopplyst m.m. som jeg tidligere foreslo at kanskje kunne være en eventuell årsak til hans oppførsel. Hvis han virkelig hadde hatt spørsmål om ditt kosthold og hvis han oppriktig undrer seg på noe angående ditt matinntak og vekt o.l., så burde han snakke med deg under 4 øyne om det på en respektfull måte. Hvis man lurer på noe som man ikke forstår og man oppriktig ønsker et svar slik at man kan forstå, så spør man jo vanligvis slik at man kan bli opplyst om det man ikke forstår. Jeg tror at han er ikke interessert i denne dialogen, fordi han ikke har spørsmål som han trenger svar på vedrørende ditt matinntak. Hans stadige hakking på deg foran barna er psykisk mishandling som skader både deg og barna. Det kan være til hjelp for deg å lese og å skrive i denne tråden ts: Anonymkode: 1367b...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #51 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 174/ 75 cm høy og veier 60-61 kg, altså tynn. Jeg trener styrke og ønsker å øke muskelmassen, spiser derfor ofte men ikke alltid mye. Kjæresten min kommenterer ofte: "spiser du nå igjen?Det er ikke noe feil med apetitten din iallefall".. Dette begynner å bli et irritasjonsmoment, og jeg spør han hvorfor han alltid kommenter at jeg spiser, men får ikke noe skikkelig svar. De fleste damer skal alltid slanke seg eller tenker på vekten, og før han møtte meg så var han sammen med flere overvektige damer, derav to som tok slankeoperasjon, så jeg tror det kan kanskje være grunnen? Skjønner ikke hvorfor han kommenterer dette, når jeg er tynn som en strek. Anonymkode: 0e3cc...803 "spiser du nå igjen?Det er ikke noe feil med apetitten din iallefall".. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor han vil jeg skal bli tynnere, fordi jeg er tynnere nå enn da vi ble sammen. Jeg har mindre pupper og mindre rumpe og det kommenter han. Kan legge til at han har gått opp i vekt den tiden vi har vært sammen, mens jeg har gått ned i vekt. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Jeg har mindre pupper og mindre rumpe og det kommenter han. Kan legge til at han har gått opp i vekt den tiden vi har vært sammen, mens jeg har gått ned i vekt. Kommenterer han dette foran barna også? Det er mulig at han er veldig kroppsfiksert og at han ønsker at du skal ha større pupper og rumpe. Kvitt deg med drittsekken! Anonymkode: 1367b...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #52 Del Skrevet 23. august 2021 Han er av den sorten menn som synes at det er i orden å mishandle sin partner for å oppnå nytelse for seg selv. Her ønsker han å oppnå nytelse ved at din kropp blir fyldigere (rumpe og pupper) i tillegg til den nytelsen han oppnår ved å hakke på deg (psykisk mishandling). Anonymkode: 1367b...0d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #53 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjæresten min kommenterer ofte: "spiser du nå igjen?1) Det er ikke noe feil med apetitten din iallefall".. Dette begynner å bli et irritasjonsmoment, og jeg spør han hvorfor han alltid kommenter at jeg spiser, men 2) får ikke noe skikkelig svar. 1) Jeg tror at det han mener er "feil" er at du ikke har så stor rumpe og pupper som HAN ønsker at du skal ha. 2) Jeg tror at du ikke får noe skikkelig svar fordi han ikke ønsker å innrømme hva sannheten er (sannheten er at han nyter å plage deg og at han ønsker å nyte en større rumpe og større pupper). Det er svært heldig for deg at du ikke har felles barn med denne drittsekken, fordi det gjør det mye lettere for deg å forlate han. Anonymkode: 1367b...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlsenHansen Skrevet 23. august 2021 #54 Del Skrevet 23. august 2021 Du spiser som en hest og lurer på hvorfor det kommenteres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #55 Del Skrevet 23. august 2021 11 minutter siden, OlsenHansen said: Du spiser som en hest og lurer på hvorfor det kommenteres! Hva vet du egentlig om hennes matinntak? Hun har jo til og med gått ned i vekt! TS er allerede stressa av slike kommentarer fra kjæresten, og du synes du kan slenge på enda mer? Hva sier det egentlig om deg? Denne fyren maser og kritiserer matinntaket til en meget slank og fysisk aktiv kvinne. Dessuten har han vært sammen med mer enn én overvektig kvinne før. Man kan virkelig lure på om han velger overvektige kvinner for å ha noen å "forbedre", noen være opphengt i, slik at han får fokuset vekk fra seg selv og egne "issues". Det sier en del at i dette forholdet har hun gått ned i vekt og han har gått opp. Mange folk holder på slik: Bruker andre mennesker til å avlede tanker og oppmerksomhet bort fra noe de selv er misfornøyd med og strever med, sånn som kropp, utseende, vaner og uvaner. De sprer misnøye i stedet for glede. Dette er svært destruktivt å bli utsatt for, og den som driver på med slikt blir ikke et bedre menneske, tvert i mot. TS kan være tydelig på at slik behandling finner hun seg ikke i, hun kan bare stenge ørene og fortsette å spise det hun trenger for helsas skyld. Han får finne andre utveier for det som gnager ham, og slutte med å plage dama. Dette er hans eget ansvar å rydde opp i, ellers kan han bare være singel og kronisk misfornøyd. Anonymkode: 29a13...649 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #56 Del Skrevet 23. august 2021 Rosatoast skrev (2 timer siden): Litt spesielt å ha med brødskive på kino, da hadde jeg blitt flau... Hvorfor spiser du ikke svært proteinrik mat hvis du så sårt vil øke muskelmasse? F.eks cottage cheese m/blåbær. Men ser jo at du er ganske dårlig på å opplyse om HVORFOR du gjør ting, så du står det som et "target" for spørsmål og kommentarer, fordi du ikke forklarer til familien din hvorfor du gjør ditt og datt... Du gjør ting i hodet ditt og i hemmelighet isteden. Og jeg vil bare si en ting, når du er 175 cm og veier 70 så er du ikke syltynn. Jeg er 172 cm og veier 59, JEG er syltynn. Hun er 175 cm og 61 (!), ikke 70-71. Står i hovedinnlegget. Så jo, hun er tynn. Anonymkode: a66b2...ced 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlsenHansen Skrevet 23. august 2021 #57 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva vet du egentlig om hennes matinntak? Hun har jo til og med gått ned i vekt! TS er allerede stressa av slike kommentarer fra kjæresten, og du synes du kan slenge på enda mer? Hva sier det egentlig om deg? Denne fyren maser og kritiserer matinntaket til en meget slank og fysisk aktiv kvinne. Dessuten har han vært sammen med mer enn én overvektig kvinne før. Man kan virkelig lure på om han velger overvektige kvinner for å ha noen å "forbedre", noen være opphengt i, slik at han får fokuset vekk fra seg selv og egne "issues". Det sier en del at i dette forholdet har hun gått ned i vekt og han har gått opp. Mange folk holder på slik: Bruker andre mennesker til å avlede tanker og oppmerksomhet bort fra noe de selv er misfornøyd med og strever med, sånn som kropp, utseende, vaner og uvaner. De sprer misnøye i stedet for glede. Dette er svært destruktivt å bli utsatt for, og den som driver på med slikt blir ikke et bedre menneske, tvert i mot. TS kan være tydelig på at slik behandling finner hun seg ikke i, hun kan bare stenge ørene og fortsette å spise det hun trenger for helsas skyld. Han får finne andre utveier for det som gnager ham, og slutte med å plage dama. Dette er hans eget ansvar å rydde opp i, ellers kan han bare være singel og kronisk misfornøyd. Anonymkode: 29a13...649 Ifølge beskrivelsen så spiser hun for to, minst. Og det er helt normalt å kommentere uvanlig adferd. Hva er egentlig problemet? Skammer hun seg egentlig fordi hun trener og spiser så mye? Hvis ikke skulle det være helt uproblematisk å høre kommentarer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #58 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er skadelig både for barna og for deg at han sier slikt til deg. Ler både dine barn, hans barn og han av deg når han kommer med slike kommentarer? Anonymkode: 1367b...0d8 Kun hans barn Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #59 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kun hans barn Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Hvordan reagerer dine barn når han kommer med kommentarene? Anonymkode: 1367b...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #60 Del Skrevet 23. august 2021 Enten er han redd for at du skal legge på deg (som om han har rett til å bestemme hvordan du skal se ut) eller så prøver han å kontrollere/shame deg for å få makt i forholdet (pass deg for dette!). Anonymkode: 60b16...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå