AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #21 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han er 40 og vi har ikke barn sammen, men hver for oss. Exdamen som han har barn med er slankeoperert og har gått mye opp i vekt igjen, og begge barna hans er overvektige. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Det er skadelig for barna også om han kommenterer slikt mens barna hører det. Avtal med han å ha en samtale om dette (som jeg skrev tidligere her om forbrenning, trening osv + opplys han også om at det er skadelig for barna å høre slikt) en dag dere er alene. Anonymkode: 1367b...0d8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #22 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er skadelig for barna også om han kommenterer slikt mens barna hører det. Avtal med han å ha en samtale om dette (som jeg skrev tidligere her om forbrenning, trening osv + opplys han også om at det er skadelig for barna å høre slikt) en dag dere er alene. Anonymkode: 1367b...0d8 Han snakker ikke om slanking foran barna sine, men om sunn mat og spisevaner. Derfor er det merkelig at han ofte kommenterer at jeg spiser. Jeg tror det er idiotisk ubevisst oppførsel. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #23 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han snakker ikke om slanking foran barna sine, men om sunn mat og spisevaner. Derfor er det merkelig at han ofte kommenterer at jeg spiser. Jeg tror det er idiotisk ubevisst oppførsel. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 De kommentarene om matinntak o.l. han ofte kommer med til deg, hører ikke barna hva han sier til deg? Anonymkode: 1367b...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #24 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De kommentarene om matinntak o.l. han ofte kommer med til deg, hører ikke barna hva han sier til deg? Anonymkode: 1367b...0d8 Jo det gjør de, og de ler av meg når han kommenterer det. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #25 Del Skrevet 23. august 2021 Kanskje han er bekymret for matbudsjettet? Anonymkode: b48ad...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 23. august 2021 #26 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Måten han kommenterer på er: "Herregud spiser du nå igjen? Hvorfor spiser du nå? Blir du aldri mett? Så kommenterer jeg at det høres ut som han synes jeg spiser for mye, og hvorfor gjør du det når jeg er tynn som en strek? Da svarer han meg ikke...😏 Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Men hvorfor forteller du ikke grunnen til at du spiser da? Du må jo si at det er fordi du ønsker å øke muskelmassen din. Han må jo få et skikkelig svar så han forstår at du har en plan med det du driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #27 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje han er bekymret for matbudsjettet? Anonymkode: b48ad...641 Nei Ts Anonymkode: 0e3cc...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #28 Del Skrevet 23. august 2021 Zidji skrev (1 time siden): Men hvorfor forteller du ikke grunnen til at du spiser da? Du må jo si at det er fordi du ønsker å øke muskelmassen din. Han må jo få et skikkelig svar så han forstår at du har en plan med det du driver med. Jeg sier det til han hver gang han kommenterer. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #29 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo det gjør de, og de ler av meg når han kommenterer det. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Det er skadelig både for barna og for deg at han sier slikt til deg. Ler både dine barn, hans barn og han av deg når han kommer med slike kommentarer? Anonymkode: 1367b...0d8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 23. august 2021 #30 Del Skrevet 23. august 2021 I alle dager. Dette må du spørre typen din om. Ingen her vet hva han tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 23. august 2021 #31 Del Skrevet 23. august 2021 Zidji skrev (1 time siden): Men hvorfor forteller du ikke grunnen til at du spiser da? Du må jo si at det er fordi du ønsker å øke muskelmassen din. Han må jo få et skikkelig svar så han forstår at du har en plan med det du driver med. Hvorfor skal man måtte begrunne hvorfor man spiser? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. august 2021 #32 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Måten han kommenterer på er: "Herregud spiser du nå igjen? Hvorfor spiser du nå? Blir du aldri mett? Så kommenterer jeg at det høres ut som han synes jeg spiser for mye, og hvorfor gjør du det når jeg er tynn som en strek? Da svarer han meg ikke...😏 Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Har dere vært en lenge? Jeg stusser også på at han tidligere har vært sammen med to personer - som begge gjennomførte slankeoperasjon.....🤷♀️ Jeg hadde opplevd dette som helseskadelig selv. Uansett hvilken vekt jeg hadde. Han er åpenbart redd for at du skal øke i vekt, og jeg ville ikke blitt overrasket om han hadde den atferden med eksene også. For meg hadde det vært dealbreaker. Du har vanligvis et avslappet forhold til mat, og han går direkte inn for å gjøre det problematisk. Nå har han sådd noen tanker i deg, og du må nesten vurdere om det er sunt for deg å være kjæreste med en som er ekstremt opptatt av hva partneren spiser/eventuell vektendring. Ekstremt usjarmerende og veldig uheldig. Håper virkelig ikke ham gjør dette foran barn i tillegg. Edit: ser han gjør dette FORAN barna....altså. Jeg ville i beste fall gitt ham en siste sjanse - dersom ham har andre supergode kvaliteter og bare er utrolig dum i dette tilfellet (noe jeg ikke tror med hans partnerfortid). Endret 23. august 2021 av Fløff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #33 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han snakker ikke om slanking foran barna sine, men om sunn mat og spisevaner. Derfor er det merkelig at han ofte kommenterer at jeg spiser. Jeg tror det er idiotisk ubevisst oppførsel. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Hva sier han feks om sunn mat og spisevaner foran barna sine da? Og sier han det rettet mot barna eller rettet mot deg? Anonymkode: 1367b...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #34 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De kommentarene om matinntak o.l. han ofte kommer med til deg, hører ikke barna hva han sier til deg? Anonymkode: 1367b...0d8 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo det gjør de, og de ler av meg når han kommenterer det. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Fløff skrev (1 minutt siden): Har dere vært en lenge? Jeg stusser også på at han tidligere har vært sammen med to personer - som begge gjennomførte slankeoperasjon.....🤷♀️ Jeg hadde opplevd dette som helseskadelig selv. Uansett hvilken vekt jeg hadde. Han er åpenbart redd for at du skal øke i vekt, og jeg ville ikke blitt overrasket om han hadde den atferden med eksene også. For meg hadde det vært dealbreaker. Du har vanligvis et avslappet forhold til mat, og han går direkte inn for å gjøre det problematisk. Nå har han sådd noen tanker i deg, og du må nesten vurdere om det er sunt for deg å være kjæreste med en som er ekstremt opptatt av hva partneren spiser/eventuell vektendring. Ekstremt usjarmerende og veldig uheldig. Håper virkelig ikke ham gjør dette foran barn i tillegg. "Håper virkelig ikke ham gjør dette foran barn i tillegg. " Dessverre gjør han de. Se sitat fra ts over. Anonymkode: 1367b...0d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #35 Del Skrevet 23. august 2021 Zidji skrev (1 time siden): Men hvorfor forteller du ikke grunnen til at du spiser da? Du må jo si at det er fordi du ønsker å øke muskelmassen din. Han må jo få et skikkelig svar så han forstår at du har en plan med det du driver med. AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg sier det til han hver gang han kommenterer. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Da er han ikke så uopplyst som jeg tenkte at han eventuelt kunne være. Det han driver med er systematisk plaging/mobbing av deg. Kvitt deg med fyren! Anonymkode: 1367b...0d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 23. august 2021 #36 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ikke opptatt av vekt og spør han daglig hvorfor han kommenterer at jeg feks spiser 2 speltlomper med peanøttsmør/ banan etter middag, eller spiser varm mat til lunsj eller tar med mat på kino (nøtteblanding/ energibar/ skive) fordi jeg ikke blir mett av smågodt, eller ikke ønsker å spise smågodt. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Litt spesielt å ha med brødskive på kino, da hadde jeg blitt flau... Hvorfor spiser du ikke svært proteinrik mat hvis du så sårt vil øke muskelmasse? F.eks cottage cheese m/blåbær. Men ser jo at du er ganske dårlig på å opplyse om HVORFOR du gjør ting, så du står det som et "target" for spørsmål og kommentarer, fordi du ikke forklarer til familien din hvorfor du gjør ditt og datt... Du gjør ting i hodet ditt og i hemmelighet isteden. Og jeg vil bare si en ting, når du er 175 cm og veier 70 så er du ikke syltynn. Jeg er 172 cm og veier 59, JEG er syltynn. Endret 23. august 2021 av Rosatoast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #37 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Måten han kommenterer på er: "Herregud spiser du nå igjen? Hvorfor spiser du nå? Blir du aldri mett? Så kommenterer jeg at det høres ut som han synes jeg spiser for mye, og hvorfor gjør du det når jeg er tynn som en strek? Da svarer han meg ikke...😏 Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Robin666 skrev (21 minutter siden): I alle dager. Dette må du spørre typen din om. Ingen her vet hva han tenker. Han svarer henne ikke når hun spør. Anonymkode: 1367b...0d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 23. august 2021 #38 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sier det til han hver gang han kommenterer. Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Du svarer han hver gang "jeg er jo tynn som en strek" Kanskje dere ser på det ganske så forskjellig? For det du skriver at du veier samt høyden din, tilsier at du er i normalvekt ikke tynn som en strek. Går du opp mye mer, vil BMIen din stå på "overvektig", faktisk... Endret 23. august 2021 av Rosatoast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #39 Del Skrevet 23. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Måten han kommenterer på er: "Herregud spiser du nå igjen? Hvorfor spiser du nå? Blir du aldri mett? Så kommenterer jeg at det høres ut som han synes jeg spiser for mye, og hvorfor gjør du det når jeg er tynn som en strek? Da svarer han meg ikke...😏 Ts Anonymkode: 0e3cc...803 Som en annen bruker sier, han manipulerer deg. Og det har begynt å virke. Får du mindre lyst til å spise når han ser deg? Anonymkode: a36a8...310 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #40 Del Skrevet 23. august 2021 Rosatoast skrev (6 minutter siden): når du er 175 cm og veier 70 så er du ikke syltynn. Jeg er 172 cm og veier 59, JEG er syltynn. Kropper er forskjellige. Hvis man har lav fettprosent og har en del mer muskelmasse enn man hadde før man begynte å trene, kan man være veldig slank om man er ca 172 cm og 70 kg. Jeg hadde tilsvarende vekt og høyde da jeg trente styrke og jeg brukte str xs i klær. Anonymkode: 1367b...0d8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå