AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Noen som gjør dette? Jeg har hørt at det skal være en god måte å øke styrke på fordi det blir økt ROM (range of motion). Det anbefales visstnok mest hvis man allerede har trent en stund og har god grunnstyrke. Jeg barer lurer på hvor mye tyngre det er. Hvis du f.eks vanligvis tar arbeidssett i markløft på 100kg, hvor mye bør du redusere vekten for denne typen markløft? Anonymkode: f66a9...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som gjør dette? Jeg har hørt at det skal være en god måte å øke styrke på fordi det blir økt ROM (range of motion). Det anbefales visstnok mest hvis man allerede har trent en stund og har god grunnstyrke. Jeg barer lurer på hvor mye tyngre det er. Hvis du f.eks vanligvis tar arbeidssett i markløft på 100kg, hvor mye bør du redusere vekten for denne typen markløft? Anonymkode: f66a9...85b Det er nok veldig individuelt og basert på anatomi. Jeg ville uansett gått forsiktig inn i dette og ansett det som en helt ny øvelse. Kjør lette økter i alle fall de to første ukene, så vet du mer om hvilken motstand du kan ha. Du vet ikke hvordan akkurat din rygg vil reagere på dette, så greit å være på den sikre siden 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå