Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
NordicViking skrev (2 minutter siden):

De heiste i allefall det røde flagget. Om det skyldes skade vet jeg ikke.

Må jo være i søndagens episode i så fall? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Maydis8 said:

Synes jeg så reklame for at noen skader seg på farmen den uka her? Eller har jeg misforstått? 

9 minutter siden, NordicViking said:

De heiste i allefall det røde flagget. Om det skyldes skade vet jeg ikke.

https://www.tv2.no/v/1689249/ :)

Skrevet
6 minutter siden, Trotwood said:

Det var mama-G som ble skadet i foten ser jeg. Blir spennende i fortsettelsen. Er så spent på hvem som går ut neste gang 😄 . Jeg håper at det ikke blir Rob eller Herman for de er så underholdende å ha der inne på gården 🤣

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Rob og Grethe havner på Torpet sammen og finner tonen der. Mulig det er der Rob skjerper seg og samtidig går ned mye i vekt? 

Heier forøvrig på Thorvald og Grethe. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, lin said:

Kanskje Rob og Grethe havner på Torpet sammen og finner tonen der. Mulig det er der Rob skjerper seg og samtidig går ned mye i vekt? 

Håper egentlig det. Det er jo også mye vanskeligere å snike seg unna arbeidsoppgaver på Torpet siden de er så få der.

Skrevet
Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Det var mama-G som ble skadet i foten ser jeg. Blir spennende i fortsettelsen. Er så spent på hvem som går ut neste gang 😄 . Jeg håper at det ikke blir Rob eller Herman for de er så underholdende å ha der inne på gården 🤣

Tviler på rob går ut med den forandringen han har hatt. Å gå ned 27 kg tyder på at han har vært der inne lenge. 

• Liker 3
Skrevet
lin skrev (47 minutter siden):

Det kan godt være. Synes Thorvald er litt kjedelig, men mulig han tar seg litt opp. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Maydis8 said:

Tviler på rob går ut med den forandringen han har hatt. Å gå ned 27 kg tyder på at han har vært der inne lenge. 

Helt enig med deg 😂😄👍. Tror at han er veldig sterk når det gjelder. En tilsynelatende lat person kan være veldig sterk når først må ytes innsats 😅

Synes uansett at han har tatt av litt vel mye kilo på den tiden. Men fin mann uansett.  Han var flott med de ekstra kiloene også. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet

I en artikkel i Dagbladet sier Rob at han mistet en god del av vekta i ukene før Farmen-eventyret i det hele tatt begynte.

• Liker 4
Skrevet (endret)
9 minutter siden, NordicViking said:

I en artikkel i Dagbladet sier Rob at han mistet en god del av vekta i ukene før Farmen-eventyret i det hele tatt begynte.

Bra at det ikke var 27 kilo på alldeles kort tid for det hadde vært urovekkende mye..  Men jeg synes at han var flott på videoene før farmen og etter farmen. Men tror han kommer langt i farmen med tanke på at han forandret seg mye i løpet av oppholdet også. Rob er sterk når det gjelder 😆

Merker til at han har en amerikansk bakgrunn. Har selv en kjæreste fra et annet land  og kulturforskjeller kan merkes. Han sier også litt om dette med væremåten hans i god morgen Norge. Han er mer direkte enn mange nordmenn. Mens nordmenn blir mer lik han på en lørdag 🤣🤣🤣. Tror at han egentlig er en veldig god person. Grete sier det i god morgen Norge. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
Skrevet
Eloise12345 skrev (52 minutter siden):

Bra at det ikke var 27 kilo på alldeles kort tid for det hadde vært urovekkende mye..  Men jeg synes at han var flott på videoene før farmen og etter farmen. Men tror han kommer langt i farmen med tanke på at han forandret seg mye i løpet av oppholdet også. Rob er sterk når det gjelder 😆

Merker til at han har en amerikansk bakgrunn. Har selv en kjæreste fra et annet land  og kulturforskjeller kan merkes. Han sier også litt om dette med væremåten hans i god morgen Norge. Han er mer direkte enn mange nordmenn. Mens nordmenn blir mer lik han på en lørdag 🤣🤣🤣. Tror at han egentlig er en veldig god person. Grete sier det i god morgen Norge. 

Han har hatt en stor forandring der inne, der er det ingen tvil om. Blir spennende å se hva som skjer på søndag. Forøvrig bra at de på Torpet har fått litt fart på seg. 

• Liker 1
Skrevet

Bra de på Torpet fikk tilsnakk. De fikk brått fart på seg når trusselen om å bli sendt hjem kom. En ting er hvordan det ser ut inne, men at de ikke har tenkt så langt at dyrene ikke skal måtte stå i møkk og spise med møkk.

• Liker 12
Skrevet
Fireflies skrev (6 minutter siden):

Bra de på Torpet fikk tilsnakk. De fikk brått fart på seg når trusselen om å bli sendt hjem kom. En ting er hvordan det ser ut inne, men at de ikke har tenkt så langt at dyrene ikke skal måtte stå i møkk og spise med møkk.

Jeg syns det var bra at de fikk brev som var signert Mads. Da ble det med én gang litt mer "virkelig" for dem. Hadde det vært han som tilsynelatende er i Afrika, eller hvor det var, kunne de tenkt at det var en del av "skuespillet", men det var det ikke når det var fra Mads..   Jeg tenkte på det i forrige program, da man så kuene ligge ved siden av egen avføring. Altså, jeg forstår ikke hvordan de klarer å gi totalt faen i dyrene, liksom. Én ting er som du sier hvordan det ser ut inne, men det er ganske alvorlig at de ikke tar vare på dyrene! 

• Liker 13
Skrevet
15 minutter siden, Fireflies said:

Jeg hadde skammet meg så utrolig mye om jeg var dem.

Skrevet
Janzypants skrev (25 minutter siden):

Jeg syns det var bra at de fikk brev som var signert Mads. Da ble det med én gang litt mer "virkelig" for dem. Hadde det vært han som tilsynelatende er i Afrika, eller hvor det var, kunne de tenkt at det var en del av "skuespillet", men det var det ikke når det var fra Mads..   Jeg tenkte på det i forrige program, da man så kuene ligge ved siden av egen avføring. Altså, jeg forstår ikke hvordan de klarer å gi totalt faen i dyrene, liksom. Én ting er som du sier hvordan det ser ut inne, men det er ganske alvorlig at de ikke tar vare på dyrene! 

Har ikke lagt merke til at kuene lå ved siden av sin egen møkk, men det er grusomt. Ja, blir spennende å se Mads komme på gården i morgen. Håper dette var vekkeren for resten av oppholdet.

Behandle deg selv som du vil, men ikke la det gå utover andre. Spesielt ikke dyr som er avhengie av deg.

• Liker 3
Skrevet
Maydis8 skrev (2 timer siden):

Tviler nok, jeg også.

Men han vinner neppe. Når de går så hardt ut i media hvor det så kraftig antydes at han har vært med veldig lenge, pga. vekttapet, så er det noe som peker sterkt i retning av at han ikke vinner. Hadde han vunnet tviler jeg på om de ville gitt et så klart hint til at han kommer til å være der lenge.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg tenker er at iom Rob har gått så mye ned i vekt, uavhengig om han var der 4 eller 10 uker, er at han må jo være vant til å spise veldig mye til vanlig! Ikke rart han stjeler egg (er allikevel ikke greit!), han går jo rundt dødssulten tydeligvis! De fleste spiser nok mindre enn før selvfølgelig, men ingen av de andre har vel gått like mye ned som det der. 

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke sånn at de som er på Torpet kjemper om å komme inn på Farmen? Så Rob kan jo ryke ut nå også komme tilbake fra torpet. 

Jeg tror også Rob blir en stund og ikke blir så lett å få ut, men akkurat dette med at han har tatt av så mye - selv om han ryker ut av både farmen og torpet tidlig så kan han vel alltids bruke de ukene han er ute på være bortreist på noe slankeleiropplegg, for å lure folk. Han er jo en luring :P

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, Kaiisa said:

Det jeg tenker er at iom Rob har gått så mye ned i vekt, uavhengig om han var der 4 eller 10 uker, er at han må jo være vant til å spise veldig mye til vanlig! Ikke rart han stjeler egg (er allikevel ikke greit!), han går jo rundt dødssulten tydeligvis! De fleste spiser nok mindre enn før selvfølgelig, men ingen av de andre har vel gått like mye ned som det der. 

Begynner faktisk å forstå hvorfor han stjeler egg selv om det ikke er greit. Han hadde mulig behov for mer mat enn de andre. Alle kropper har ulike matbehov. Herman forsøkte å stikke av med egg han også  Han var tynn fra før av og håper ikke at han tapte for mye vekt der inne. Uansett: jeg elsker underholdningen med å ha Rob og Herman i farmen :). Håper at de begge er med til siste slutt. 😄

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Skrevet
Eloise12345 skrev (43 minutter siden):

Begynner faktisk å forstå hvorfor han stjeler egg selv om det ikke er greit. Han hadde mulig behov for mer mat enn de andre. Alle kropper har ulike matbehov. Herman forsøkte å stikke av med egg han også  Han var tynn fra før av og håper ikke at han tapte for mye vekt der inne. Uansett: jeg elsker underholdningen med å ha Rob og Herman i farmen :). Håper at de begge er med til siste slutt. 😄

Alle kropper har behov etter hvor mye de forbrenner og hvor mye energi de bruker. Ikke etter hvor feit man er fra før 🙄

Rob er jo blant de som gjør minst, da trenger han også minst mat. Absolutt ikke forståelig at han stjeler egg!

Hva så om Herman er tynn fra før, det er da mange av de andre deltagerne som var tynne fra før av også, hvorfor er det mer synd på Herman enn de andre som var tynne fra før av, som faktisk jobber og bruker energi. Herman er en unnasluntrer, så han er vel den det er minst synd på av de som er tynne.

Tror du går veldig mot strømmen her med måten du stadig heier på de mest ufyslige deltagerne. Først Su, og nå Rob 😝

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...