Gå til innhold

Hvordan feste drikkeflaske på sykkel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist jeg kjøpte sykkel, var det slike clips for å feste flaskeholder på.. Men jeg skjønner at det nok ikke finnes mer. Over alt jeg leter er det slike som skal festes med hull (?), og spurte om å få det montert på min nye sykkel.. 

Men, det skal visst være fester på sykkelene allerede, for å få disse festa? Tror jeg? Jeg skjønner det ikke, uansett. Det er det visstnok ikke på min sykkel tror jeg. Sååå... Hvordan i allverden kan jeg enklest mulig få med ei drikkeflaske?

Anonymkode: f3c6f...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke skruer på min sykkel, og kjøpte noe med et borrelås prinsipp på nettet. Denne sitter veldig godt, og fungerer bra for vannflaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ze.Xhx skrev (21 minutter siden):

De fleste sykler har nå skruer i ramma man bruker for å feste flasker etc.

Misanthropis skrev (24 minutter siden):

Vi kjøpte på biltema, til alle nye syklene i sommer, ulike sykkelmerker altså.  Står godt på hvordan de skal festes med skruene.

eller denne.

https://smartevarer.no/produkt/koppholder-til-sykkel-og-vogn/?gclid=EAIaIQobChMI17-_6pO68gIViql3Ch20ZQeiEAQYASABEgLDw_D_BwE

Jada, og hadde jeg hatt hull i sykkelen, eller de skruene i ramma, så hadde dette vært no problem. Men det er akkurat det som er utfordringen. Jeg har ikke disse hulla, eller skruene i rammen. Den er hel fin og grei uten noen muligheter for å feste. Med mindre jeg vil lage hull da.... 

Derfor jeg lurer på alternative løsninger? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her.

Jada, og hadde jeg hatt hull i sykkelen, eller de skruene i ramma, så hadde dette vært no problem. Men det er akkurat det som er utfordringen. Jeg har ikke disse hulla, eller skruene i rammen. Den er hel fin og grei uten noen muligheter for å feste. Med mindre jeg vil lage hull da.... 

Ja den linken med alternativ ga jeg deg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS her.

Da jeg var ung hadde vi ikke hull i ramma, men vi hadde noe slikt: https://bikeshop.no/sks/sks11231/sks-anywhere-topcage-flaskestativ-sort-festes-på-rammen?gclid=CjwKCAjw3_KIBhA2EiwAaAAliiR8QM9pXww4hNlcM7NpIHlV_lAtQ4FyHZCoGAlk35Xt4vkjKyy8qRoCbWIQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...