AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Del Skrevet 17. august 2021 Har altså gått opp 2.5 kg i sommerferien, prb er at jeg begynte på jobb igjen for 3 uker siden og klarer fremdeles ikke å få "slutt" på den feriemodusen og kjøper mye take away, mye lunsjer osv ute, hver dag setter jeg med mål for å begynne igjen men det bare går ikke. Hva kan motivere meg igjen? Jeg skal forresten ned til 55 kg som nå er 6,5 kg vekke /kontra kun 4 kg som det var, huff. Flere som har lagt på seg dessverre i sommerferien? Anonymkode: b7af7...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Sikkert mye vannvekt også Anonymkode: 227b4...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 Er nok en del vannvekt om det blir mye salt mat eller karbohydrater:) Men du får begynne mer gradvis kanskje? Regulere kaloriinntaket på ett måltid først, middag f.eks. for der er det mest å hente. Så kan du gå videre til neste. Eventuelt å lage alle måltider selv kan også være en fin plass å starte selv om du ikke direkte teller kalorier. Tok meg litt tid å komme ut av feriemodus selv men veldig ålreit nå som jeg er igang:) Anonymkode: 1445a...bfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 jeg følger med på tråden, trenger også tips. Veide 78. Veide 57,7 i dag tidlig men var nærmere målet, går litt oppover. Skulle vært 54. Anonymkode: df977...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Del Skrevet 17. august 2021 Følger, jeg har gått opp fra 61 til 66 i sommer. Vil gjerne ha det av før vinteren kommer så jeg passer inn i buksene mine... Anonymkode: 64e03...604 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Del Skrevet 17. august 2021 Det har begynt å bli kaldt og vi trenger mer fettreserver på kroppen på høst og vinter for å holde varmen Anonymkode: c6b8b...95b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg lurer på hvorfor dere er opptatt av noen jævla tall? Greit nok at dere ønsker å bli kvitt noen kilo, men kast den dumme vekta og gå ut på tur. Anonymkode: cbd11...81c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har begynt å bli kaldt og vi trenger mer fettreserver på kroppen på høst og vinter for å holde varmen Anonymkode: c6b8b...95b Neiiii. Vi har klær til å holde varmen, så lenge man holder seg ved normal temperatur og kler seg riktig så legger man jo ikke på seg av kulden. Anonymkode: 7f2cb...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har altså gått opp 2.5 kg i sommerferien, prb er at jeg begynte på jobb igjen for 3 uker siden og klarer fremdeles ikke å få "slutt" på den feriemodusen og kjøper mye take away, mye lunsjer osv ute, hver dag setter jeg med mål for å begynne igjen men det bare går ikke. Hva kan motivere meg igjen? Jeg skal forresten ned til 55 kg som nå er 6,5 kg vekke /kontra kun 4 kg som det var, huff. Flere som har lagt på seg dessverre i sommerferien? Anonymkode: b7af7...5a0 Håper du ikke er så høy, for ellers så er 55 kg ganske så lite. Anonymkode: cbd11...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia Elisabeth Skrevet 17. august 2021 #10 Del Skrevet 17. august 2021 Gått ned fra 61,2 til 57,2 uten å egt gjøre så mye mer enn å ikke spise for mye og ta smarte og sunne valg meste parten av gangene. I tillegg bare være litt i bevegelse dette har hjulpet! Litt ihvertfall! Etter sommeren skal jeg trene på SATS og ta enda bedre og sunnere valg så satser på en del kilo av til jul! Forhåpentligvis 5-7 nå også 6 kg til våren! Så 11-13 kg ned er svært overvektig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #11 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neiiii. Vi har klær til å holde varmen, så lenge man holder seg ved normal temperatur og kler seg riktig så legger man jo ikke på seg av kulden. Anonymkode: 7f2cb...a99 Hun mener ikke at du har lagt på deg av kulden. Men det er bra å ha litt ekstra på kroppen når det går mot kaldere tider. Anonymkode: cbd11...81c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neiiii. Vi har klær til å holde varmen, så lenge man holder seg ved normal temperatur og kler seg riktig så legger man jo ikke på seg av kulden. Anonymkode: 7f2cb...a99 Jeg sa ikke at man legger på seg av kulden Men jeg gjør som bjørnen og laster opp litt ekstra fettreserver før vinteren for å slippe å fryse 🐻 Anonymkode: c6b8b...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #13 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på hvorfor dere er opptatt av noen jævla tall? Greit nok at dere ønsker å bli kvitt noen kilo, men kast den dumme vekta og gå ut på tur. Anonymkode: cbd11...81c .... det er jo ikke TALLET de er opptatt av, men de kan kanskje veid det før og følte seg fine når vekten viste det tallet, og da blir det et mål. Jeg f.eks følte meg best når jeg veide 58. Derfor sikter jeg ned mot det, det er lettere å se hvor mye man har igjen og vite hvilken vei det går når man har et tall. Anonymkode: 7f2cb...a99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun mener ikke at du har lagt på deg av kulden. Men det er bra å ha litt ekstra på kroppen når det går mot kaldere tider. Anonymkode: cbd11...81c Jeg har ikke lagt på meg. Hvorfor skulle det ha vært bra å ha ekstra på kroppen i kalde tider ? Vi bor ikke i huler. Anonymkode: 7f2cb...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #15 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har begynt å bli kaldt og vi trenger mer fettreserver på kroppen på høst og vinter for å holde varmen Anonymkode: c6b8b...95b Ps. Det må også nevnes at jeg sparer på strømmen da den er så kostbar... Anonymkode: c6b8b...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 18. august 2021 #16 Del Skrevet 18. august 2021 61,5 er jo fluevekt eller rimelig slank vil jeg si.Kunne ønske jeg la på meg litt,prøver med kremfløte i kaffen atm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #17 Del Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg sa ikke at man legger på seg av kulden Men jeg gjør som bjørnen og laster opp litt ekstra fettreserver før vinteren for å slippe å fryse 🐻 Anonymkode: c6b8b...95b Bjørnen har brunt fett, du har hvitt, det siste holder deg ikke varm. Anonymkode: ea193...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #18 Del Skrevet 18. august 2021 Tja, kanskje prøve å kutte ned på take away? Lage matpakke hjemme, gjerne noe sunt og godt. Prøv å variere litt så ikke det blir traust skive hver dag 😅 Kjenn etter om du fortsatt er sulten etter første porsjon av middag/kvelds/whatever, eller om det er mer at du har lyst på mer mat. lykke til 🙌🏼 Anonymkode: b9c38...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #19 Del Skrevet 18. august 2021 Mia Elisabeth skrev (8 timer siden): Gått ned fra 61,2 til 57,2 uten å egt gjøre så mye mer enn å ikke spise for mye og ta smarte og sunne valg meste parten av gangene. I tillegg bare være litt i bevegelse dette har hjulpet! Litt ihvertfall! Etter sommeren skal jeg trene på SATS og ta enda bedre og sunnere valg så satser på en del kilo av til jul! Forhåpentligvis 5-7 nå også 6 kg til våren! Så 11-13 kg ned er svært overvektig! 57 kilo og skal ned 11-13kg? Og du mener du er svært overvektig? Anonymkode: 49bde...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia Elisabeth Skrevet 18. august 2021 #20 Del Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 57 kilo og skal ned 11-13kg? Og du mener du er svært overvektig? Anonymkode: 49bde...c55 Ja er overvektig! Ser slik ut ihvertfall. 57 er mye 😕 når jeg i bunn og grunn skal veie 43-45 kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå