sicario Skrevet 17. august 2021 #1 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg har det slik at jeg er avhengig av å trene alene for å klare å holde fokus og for å klare å trene med maks intensitet. Jeg har 2 ulike steder jeg trener som jeg veksler mellom. Det ene stedet har jeg tilgang hele døgnet. Dette fører til at jeg ofte trener på litt spesielle tidspunkt. Jeg kan gjerne dra på trening klokken 2400 og holde på til 01/0130 om så. samme i andre enden. Hender jeg drar på trening ved 0500 tiden. Alt dette for å øke sjansen for at jeg kan trene alene. på «løpedagene» mine er det ikke noe problem selvfølgelig. Da bruker jeg mølla eller romaskin hjemme, eller løper ute. Da jeg gjerne har 5-6 økter i uken, så går dette litt utover søvnen, og det er ikke bra. Noen tips til hvordan lære seg å blokke ut alt og alle rundt når man trener?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Hvorfor trener du så jævla mye??? Hva med å slappe av litt? Anonymkode: 361a0...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 17. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor trener du så jævla mye??? Hva med å slappe av litt? Anonymkode: 361a0...a87 Det er også en ting jeg må lære meg 😆. Neida, går helt fint det. La oss si jeg har en tung økt på Mandag med markløft, farmer walk og stående roing. Så kan dagens økt på tirsdag være 1 time rask gange/lett jogg med økende incline hvert 10 minutt på mølla. Da er tirsdagen mere mosjon en trening. Onsdagen kan da være militærpress, benk/bryst, joystick, hip thrusts og et par utfallvarianter. Da er beina akkurat passe til knebøy og diverse rygg på torsdag. Fredagen blir da mosjon med en joggetur eller bakkesprinter feks. Sånn går nu dagan. utfordringen er som sagt at jeg må gjøre det alene, og at det blir litt kjipe tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor trener du så jævla mye??? Hva med å slappe av litt? Anonymkode: 361a0...a87 Hvorfor tenker du så jævla lite før du kommenterer? 5-6 økter a 1-1.5 timer er ikke jævla mye. Det er masse tid til å ligge sofaen og spise seg feit slik du gjør også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 18. august 2021 #5 Del Skrevet 18. august 2021 sicario skrev (12 timer siden): Jeg har det slik at jeg er avhengig av å trene alene for å klare å holde fokus og for å klare å trene med maks intensitet. Jeg har 2 ulike steder jeg trener som jeg veksler mellom. Det ene stedet har jeg tilgang hele døgnet. Dette fører til at jeg ofte trener på litt spesielle tidspunkt. Jeg kan gjerne dra på trening klokken 2400 og holde på til 01/0130 om så. samme i andre enden. Hender jeg drar på trening ved 0500 tiden. Alt dette for å øke sjansen for at jeg kan trene alene. på «løpedagene» mine er det ikke noe problem selvfølgelig. Da bruker jeg mølla eller romaskin hjemme, eller løper ute. Da jeg gjerne har 5-6 økter i uken, så går dette litt utover søvnen, og det er ikke bra. Noen tips til hvordan lære seg å blokke ut alt og alle rundt når man trener?🙈 Jeg tenker at du bør ha noe god musikk som du sikkert har, og så rett og slett jobbe systematisk med konsentrasjon. Når du kjenner at tankene vandrer og du blir distrahert av de rundt deg, så kan du aktivt "dra" fokuset tilbake til deg selv. Det er ikke slik at du skal stoppe å miste fokus, for det går ikke. Men du skal prøve å dra fokuset tilbake så snart du merker at du har blitt distrahert. Dette er en øvelsessak som du etterhvert vil begynne å få til helt ubevisst når du har trent en del på det. Da er det som de andre ikke finnes 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. august 2021 #6 Del Skrevet 18. august 2021 Jeg har høretelefoner med lyddemping, det hjelper meg veldig. De funker ikke til kondisjonstrening, da må jeg ha propper, men høy motiverende musikk er ett must for meg på trening. Glemmer jeg hodetelefonene så synes jeg ofte hele økta blir litt... meehh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Del Skrevet 18. august 2021 God musikk på ørene som demper lyder utenfor. Still deg i et hjørne eller annet sted i lokalet hvor det er relativt rolig og lite folk som løper forbi. Jeg pleier også ofte å stille meg slik at jeg ikke ser i retning andre på senteret, men inn i en vegg. Jeg vet ikke hvordan resten av dagen din er, men hvis du har mulighet til en sakte tilvenning er jo det fint. GÅ da det er en del folk, men ikke i rushen rett etter arbeidstid liksom. Anonymkode: 3ba78...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 1. september 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 1. september 2021 Takk for svarene folkens. Har nå 2 ulike steder jeg kan trene. På det ene ser jeg alltid på en nettside hvor mange som er der til en hver tid. Dette gjør der greier å planlegge. men kanskje viktigst av alt, så har jeg nå noen skikkelig gode trådløse hodetlf og en klokke som jeg kan spille av spotifylistene mine fra. Dette hjelper veldig med å blokke ut alt og alle rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Del Skrevet 1. september 2021 Kast deg ut i det og tren midt på dagen med masse musikk i øra. Det er en treningssak, og jo mer du gjør det jo enklere blir det. Ha så høy musikk at du ikke hører noen rundt deg. Anonymkode: 0fb92...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Del Skrevet 1. september 2021 Å "trene med andre" da tenker jeg gruppetimer, treningsgrupper, å jogge med venner". Folk du prater med og som er en del av treningen din. Når jeg trener på senter så trener jeg alene selv om det er folk rundt som holder på med sitt. Jeg har airpods på, er i min egen boble, prater ikke med noen. Det er jo helt det samme som å løpe ute og passere andre som løper ute. Den der hang-upen må du komme over. Anonymkode: 5d314...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå