AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Jeg synes stadig jeg hører om noen som blir anklaget for kulturell appropriasjon. Det kan være Justin Bieber med dreads eller at folk bruker eyeliner til å gjøre øynene sine mer asiatiske i formen, osv... Så, det får meg jo til å lure på hvorfor ingen reagerer på trenden med å fylle på leppene sine med fillers? Hvis man tenker på det er jo dette et ansiktstrekk som historisk sett tilhører afrikanere. Og dermed burde det jo per definisjon være kulturell appropriasjon dersom noen fra en annen kultur fyller fillers i leppene sine. Jeg vet at det har blitt "trendy", men hvorfor skal det ha noe å si? Så hvorfor er det ingen som bryr seg om dette? Og hvor tenker dere grensen for kulturell appropriasjon går? Forresten: Jeg mener ingenting her ene eller andre veien. Jeg stiller bare spørsmål ved det. Anonymkode: 11aa7...62a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Jeg har sett noen ekstreme reagere på det. Anonymkode: 8b46d...532
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Heh..... Heh..... heh naivt å tro de som fyller for mye i lepper, KUN fyller lepper Hvilket folkeslag har store skinn? For man fyller på skinna også. Hva med folkeslag med smale neser? For det er veldig vanlig med nese korreksjon med fillers Hva med folkeslag med spiss hake? For veldig mange fyller på haken Hva med folkeslag som har markert kjeve? Ganske vanlig å fylle der også Andre steder man kan ta filler er i panne for å få «babyhead», under øyne (tear trough), botox mot rynker, noen tar filler i øreflippen for å rette på øredobb hullet Anonymkode: bb1a1...5c4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket folkeslag har store skinn? For man fyller på skinna også. Anonymkode: bb1a1...5c4 Skinn?? Det er vel ingen som vil ha MER skinn og løs hud? Anonymkode: 4bd5b...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå