Gå til innhold

Det gjør så utrolig vondt - katt døde brått


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer aldri til å forstå at noen kan sørge over en katt....

 

Uansett, ser jo at du er leideg, så sender en klem! 

Anonymkode: 67dfd...fb3

Nei ikke alle er så heldige at de opplever den kjærligheten 

Anonymkode: 0f3d0...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 18.18):

La det ikke bli sykelig, det ER faktisk en katt, og ikke et lite menneske.

Anonymkode: 587d8...77c

Hva faen? En katt kan da bety mye mer enn et menneske. Bortsett fra hvis barnet mitt eller mannen min døde, ville jeg sørget mer over favoritt-katten min enn over et hvilket som helst menneske. 

Trekk trolleklørne dine ut av tråden og skaff deg et bittelite snev av empati du.

Ts, var det FIP han døde av? Det høres nesten sånn ut. Kondolerer, så utrolig leit 💔

 

Anonymkode: 74e28...ba9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 18.18):

La det ikke bli sykelig, det ER faktisk en katt, og ikke et lite menneske.

Anonymkode: 587d8...77c

Her er det plass til alle typer sorg, og vi forventer at dette respekteres av rommets brukere. Vi sørger alle på ulike måter, og over ulike ting, og vi har derfor lav terskel her for hva som ryddes som latterliggjørende og krenkende, i henhold til forumets regelverk

Forumrommet Vi som sørger skal være et sted man kan finne trøst og omsorg, eller bare få lufte gode og vonde tanker. 

Anonymkode: 0f3d0...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg ❤️

Jeg vet så godt hvordan du har det. Opp igjennom oppveksten min har jeg hatt mange dyr, noen har dødd av alderdom, noen har dødd brått, og andre har forsvunnet (Bodde i skau).
Det er ikke din feil at katten er død. Katter og generelt alle dyr er eksperter på å skjule smerter, og viser som regel ikke tegn før det er for seint.

Det er like sårt og jævlig hver gang. Man blir glad i dyrene sine, uansett hvor lenge de lever, eller hvor lenge man har hatt de. Når jeg flyttet ut første gangen skaffet jeg meg en hamster. Hu levde til hu var 2 år, døde i buret sitt med mat i munn. Så hadde jeg 2 rotter som jeg rakk å ha i 1.5 og 2 år. Sørget like mye over de som jeg sørget over hunden familien min hadde i 8 år.

Jeg vil bare si, det går over! Ja du vil nok ha katten din i tankene i lang tid fremover, også vil du mimre og kanskje gråte litt om du ser en annen katt som ligner, eller har de samme faktene som din. Det er naturlig. Ta tiden til hjelp. Fokuser på den andre katten å gi den så mye kjærlighet den vil ha, men ikke påtving den for mye kos heller, husk at broremann må ta sorgen innover seg han og.

Utenom det, til dere som ikke skjønner hvordan man kan sørge over en katt.....
For mange så er dyr som barn. Det er mange her i Norge og rundt om i verden som ikke kan få barn, og et dyr er en god erstatning ❤️ Så skam dere! La folk få sørge!

Endret av Tuppeluri
Glemte å skrive en setning.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...