AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Del Skrevet 14. august 2021 Kan man skrive: Hjernen har snodd tankene inn til å tro på at det er en løsning? Anonymkode: a6ebe...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Del Skrevet 14. august 2021 Du blir ikke arrestert, men det var ikke den mest elegant konstruerte setningen jeg har sett. Anonymkode: c5cd5...36d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du blir ikke arrestert, men det var ikke den mest elegant konstruerte setningen jeg har sett. Anonymkode: c5cd5...36d Hehe, takk for tilbakemelding. Er ikke så god på å skrive, men forsøker stadig å bli bedre. Hvordan ville du heller skrevet den? Anonymkode: a6ebe...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 14. august 2021 #4 Del Skrevet 14. august 2021 Tenker du kan skrive: «Hjernen har lurt tankene til å tro på at det er en løsning?» eller «Hjernen har vridd tankene slik at jeg/man/du tror på at det er en løsning» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Del Skrevet 14. august 2021 Jabbadabbaduu skrev (37 minutter siden): Tenker du kan skrive: «Hjernen har lurt tankene til å tro på at det er en løsning?» eller «Hjernen har vridd tankene slik at jeg/man/du tror på at det er en løsning» Takk for forslag. Er kanskje en bedre løsning. Innbilte meg bare at "snodd" hørtes så bra ut 😅 Anonymkode: a6ebe...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Del Skrevet 14. august 2021 Synes dette var en dårlig formulering… hjernen og tankene oppfattes jo strengt tatt som det samme (om ikke fysiologisk/biologisk korrekt, så i alle fall i «ordinære» folks oppfatning). Kan «etter mye tankespinn er jeg tilbøyelig til å tro på at det er en løsning» være et alternativ, eller noen lignende formuleringer? Anonymkode: a7e51...7d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes dette var en dårlig formulering… hjernen og tankene oppfattes jo strengt tatt som det samme (om ikke fysiologisk/biologisk korrekt, så i alle fall i «ordinære» folks oppfatning). Kan «etter mye tankespinn er jeg tilbøyelig til å tro på at det er en løsning» være et alternativ, eller noen lignende formuleringer? Anonymkode: a7e51...7d6 Enig. Dette var det første jeg også bet meg merke i. Anonymkode: bb7b1...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes dette var en dårlig formulering… hjernen og tankene oppfattes jo strengt tatt som det samme (om ikke fysiologisk/biologisk korrekt, så i alle fall i «ordinære» folks oppfatning). Kan «etter mye tankespinn er jeg tilbøyelig til å tro på at det er en løsning» være et alternativ, eller noen lignende formuleringer? Anonymkode: a7e51...7d6 Takk for tilbakemelding. Bra forslag, tenkte ikke over at det er det samme. Anonymkode: a6ebe...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan man skrive: Hjernen har snodd tankene inn til å tro på at det er en løsning? Anonymkode: a6ebe...ecc Jeg føler meg plutselig skyldig med tanke på at kanskje mine forfatterier har forårsaket språkproblemer. Unnskyld Anonymkode: 8d7d3...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg føler meg plutselig skyldig med tanke på at kanskje mine forfatterier har forårsaket språkproblemer. Unnskyld Anonymkode: 8d7d3...ee2 Hva mener du? Skjønner ikke helt... Anonymkode: a6ebe...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Del Skrevet 14. august 2021 Hva med " jeg har lurt meg selv til å tro at dette er løsningen." Eller " min naive tiltro til xxx lurer meg til å tro..." " fantasien min spiller meg et puss" " min krevative måte å tenke på setter dette i et uvirkelig perspektiv, " Anonymkode: 6b47a...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå