Gå til innhold

Får aldri møtt barna


Trolltunga

Anbefalte innlegg

Missy77 skrev (15 minutter siden):

Du fortjener så mye mye mer enn dette, kjære deg! ❤️ 

Tusen takk for så fine ord!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan anbefale venn - appen. I tillegg til trening eller hobby, det er mange som ser etter venner i voksen alder. Hvis du får en venninne / venn eller tre, så blir det nok lettere for deg siden å være mer kritisk før du går inn i et forhold. Da gjør du det ikke av ensomhet men av kjærlighet alene. Masse lykke til, ønsker deg alt godt. 

Venn appen er norsk, kom på nyåret men det begynner å bli noen folk der. Har selv truffet to som jeg ser for meg kommer til å bli venninner. :) 

https://findavenn.com/faq.html

Anonymkode: 39137...add

Tusen takk for så fint tips! Det skal jeg sjekke ut! Har ganske kraftig sosialangst, men skal utfordre meg selv!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (23 timer siden):

Fordi de første to og et halvt årene turte han ikke. Uerfaren og usikker. Og etter vi gjorde det så har det kun blitt tre ganger. Det har jeg tatt opp, og han sa han måtte ta grep om det og «liksom komme inn i det.» Vil sjelden overnatte, sover så dårlig etc. 

Dette høres jo helt på trynet ut. Hadde mannen vært jomfru og aldri vært i nærheten av en dame før hadde jeg forstått det.

Men når man nettopp har blitt sammen, vil man jo knulle konstant.

Han ser på deg som en venn, og kun det.

Anonymkode: 339c2...c2f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette høres jo helt på trynet ut. Hadde mannen vært jomfru og aldri vært i nærheten av en dame før hadde jeg forstått det.

Men når man nettopp har blitt sammen, vil man jo knulle konstant.

Han ser på deg som en venn, og kun det.

Anonymkode: 339c2...c2f

Det var ikke noe problem at jeg feks sugde ham, så det var dette vi gjorde frem til han steriliserte seg. Så gjorde han det og det gikk ni måneder til vi hadde samleie. Men ja, det er vel kanskje et bekvemmelig vennskap dette her, selv om han sier hele tida at han elsker meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er at du ikke behøver å ta en avgjørelse om hva du vil med han med en gang. Men at du for en periode hygger deg i hans selskap samtidig som du bygger deg opp et nettverk utenom. Når du har et nettverk du synes fungerer, så kan du tenke igjennom hva du ønsker av han. Da setter du deg selv først, prioritere han mindre & har fokus på å ha ålreite dager. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Dette er ikke et forhold. 

3 år

-sex 3 ganger ?? 🥶

-hjemme hos han 2 ganger ??

- får ikke treffe barna. 

 

Kommer han bare hjem til deg for å spise annenhver uke eller ??

Så unormalt som det kan få blitt. Hvem tror han at han er ? 

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM75 skrev (1 time siden):

Mitt forslag er at du ikke behøver å ta en avgjørelse om hva du vil med han med en gang. Men at du for en periode hygger deg i hans selskap samtidig som du bygger deg opp et nettverk utenom. Når du har et nettverk du synes fungerer, så kan du tenke igjennom hva du ønsker av han. Da setter du deg selv først, prioritere han mindre & har fokus på å ha ålreite dager. 

Du sier noe der. Problemet mitt nå er vel at jeg har blitt så frustrert og opphengt i dette med barna, sex etc., at jeg har vanskelig for å hygge meg siden jeg ikke skjønner hva han egentlig vil meg når han sier én ting men gjør noe annet. Jeg tror uansett jeg må ta en prat med ham, høre hva som egentlig foregår, og så finne ut hva jeg selv vil utsette meg for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 time siden):

Dette er ikke et forhold. 

3 år

-sex 3 ganger ?? 🥶

-hjemme hos han 2 ganger ??

- får ikke treffe barna. 

 

Kommer han bare hjem til deg for å spise annenhver uke eller ??

Så unormalt som det kan få blitt. Hvem tror han at han er ? 

 

Når du setter det opp på den måten, så ser jeg jo hvor merkelig det ser ut. De to gangene hos ham var bare for å se på en sofa og ta en kopp kaffe. Aldri sett soverommet hans feks. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Trolltunga skrev (1 time siden):

Når du setter det opp på den måten, så ser jeg jo hvor merkelig det ser ut. De to gangene hos ham var bare for å se på en sofa og ta en kopp kaffe. Aldri sett soverommet hans feks. 

Du er ikke en del av livet hans.  Virker som han nesten har deg for " syns skyld" på en måte. At folk skal tro han har kjæreste ? 

Dette kan du med god samvittighet gå ut av.Han står bare og blokkerer døra for en mann som virkelig ER en kjæreste. ❤ 

Ganske egoistisk av ham,spør du meg...Det er jo no effort i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd å komme med, men må bare si at dette er det sykeste forholdet jeg har hørt om. Sex én gang i året, overnatting ca.like sjeldent, du har ikke sett soverommet hans, han hadde nesten ikke sex med eksen som han har barn med heller. Meget, meget unormalt! Det første jeg tenkte var at han enten er aseksuell eller autist. Begge deler er vanskelig å leve med for en som ikke er slik selv. 

Anonymkode: c533c...56d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Stakkars deg, for en fæl situasjon ❤️  Vet du forresten helt sikkert at han har barn?  kanskje det bare er en unnskyldning.
Tror ikke at jeg hadde orket å bli holdt på gress så lenge. Man tør jo ikke å stole på noe. 
Opplevde en gang jeg var alene, at jeg ble kjent med en som var i ferd med å forlate kona.  Det var heftig, men veldig hemmelig.  Så, da han flyttet ut, så hadde han plutselig ny dame! 🤬 men, jeg kom jo over det noen ergrelser senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (7 minutter siden):

Stakkars deg, for en fæl situasjon ❤️  Vet du forresten helt sikkert at han har barn?  kanskje det bare er en unnskyldning.
Tror ikke at jeg hadde orket å bli holdt på gress så lenge. Man tør jo ikke å stole på noe. 
Opplevde en gang jeg var alene, at jeg ble kjent med en som var i ferd med å forlate kona.  Det var heftig, men veldig hemmelig.  Så, da han flyttet ut, så hadde han plutselig ny dame! 🤬 men, jeg kom jo over det noen ergrelser senere.

Helt sikker på han har barn, ja. Vi snakker masse om dem, og har sett bilder etc, så ingenting å lure på der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (49 minutter siden):

Du er ikke en del av livet hans.  Virker som han nesten har deg for " syns skyld" på en måte. At folk skal tro han har kjæreste ? 

Dette kan du med god samvittighet gå ut av.Han står bare og blokkerer døra for en mann som virkelig ER en kjæreste. ❤ 

Ganske egoistisk av ham,spør du meg...Det er jo no effort i det hele tatt. 

Du ordlegger deg veldig godt, og det takker jeg veldig for nå. Jeg prøver manne meg opp til å si vi må få tatt en prat nå i helga, for dette orker jeg ikke gå og tenke på hele helga før vi kan få pratet sammen. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (6 timer siden):

Det var ikke noe problem at jeg feks sugde ham, så det var dette vi gjorde frem til han steriliserte seg. Så gjorde han det og det gikk ni måneder til vi hadde samleie. Men ja, det er vel kanskje et bekvemmelig vennskap dette her, selv om han sier hele tida at han elsker meg. 

Det kan jo hende han elsker deg, men at det han har å tilby nå ikke er nok for deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (8 minutter siden):

Det kan jo hende han elsker deg, men at det han har å tilby nå ikke er nok for deg. 

Veldig godt sagt. Hvis det er dette han har å tilby meg, så tror jeg ikke det er nok for meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv
Trolltunga skrev (1 time siden):

Veldig godt sagt. Hvis det er dette han har å tilby meg, så tror jeg ikke det er nok for meg. 

Han driver med " bread crumbing " 🙄 Dette er det desidert verste tilfellet jeg har hørt om . - ever 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (55 minutter siden):

Han driver med " bread crumbing " 🙄 Dette er det desidert verste tilfellet jeg har hørt om . - ever 

Måtte lese meg opp. Jeg tror ikke det er bevisst «ondskap» fra hans side, men at det for han kjennes helt ok å ha det sånn som vi har det. At han ikke ser det er sårende for meg. Prøver manne meg opp nå til å si vi må prate i kveld eller i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Trolltunga skrev (45 minutter siden):

Måtte lese meg opp. Jeg tror ikke det er bevisst «ondskap» fra hans side, men at det for han kjennes helt ok å ha det sånn som vi har det. At han ikke ser det er sårende for meg. Prøver manne meg opp nå til å si vi må prate i kveld eller i morgen. 

Nei,det tror ikke jeg heller . Men en vakumtilstand 😅 Du kan jo ikke ha det sånn.🌷 Helt i limbo. 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt. Tenkte først kanskje han er redd eksen sin om barna forteller om en kjæreste… men ærlig talt…sex 3 ganger på 3 år!!!!!!???? Hadde nok blitt muggen og dratt for lenge siden. Man har da behov for å føle seg attraktiv i ett forhold. Jeg hadde ikke følt nærhet til noen med så lite intimitet. 

Anonymkode: 44834...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...