Gå til innhold

Bryllup og bilder på en plass som ikke betyr noe for brudeparet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer kjørte vi forbi en bygd på vår norgesferie som var veldig fin. Vi gikk også en tur her som hadde nydelig utsikt. Denne plassen ligger 4-5 timer kjøring fra hvor vi bor og vi har ingen forbindelse med plassen annet enn at den var fin. Er det innafor å planlegge bryllup her? Slik at vi kan feire og ta bilder på toppen vi gikk? Er hotell og sånn i nærheten. 

Anonymkode: 1971a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt til å invitere oss siden vår mening er så viktig?

I så fall, vi kommer gjerne så lenge det er åpen og fri bar hele kvelden.

Dere kan ha bryluppet dere akkurat der dere ønsker. Selv Antarktis eller Bouvetøya er innafor. Det er ingen krav til tilhørighet.

Neste gang du lurer på noe, spør deg selv: Lever jeg mitt liv slik jeg ønsker eller er jeg bittelitt for mye opptatt av hva andre tenker og mener?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det minst like relevante spørsmålet er: 

Hvordan vil dette påvirke gjestene deres? 
Vil det pålegge dem økte utgifter til overnatting? 
Vil de måtte bruke 4-5 timer en vei på å reise til deres bryllup? 
Er det tilstrekkelig med overnattingssteder for dem der bryllupet skal være?
Vil alle dere ønsker at skal være tilstede, oppleve det som greit å reise dit dere ønsker, for å være med i bryllupet?
Vil noen takke nei til å delta hvis dere legger bryllupet der?
Er dere villige til å dekke deler av gjestenes ekstrautgifter for å få dem til å komme? 

Jeg tenker at bare det at en plass er fin, ikke er god nok grunn til å legge bryllupet der, om det er til stor ulempe for gjestene. (Men hvert par, sine verdier.) 
Tipper det finnes like fine plasser nærmere der dere bor, men at dere ikke har sett etter dem. 

Hva om det blir dårlig vær på bryllupsdagen deres? Har dere da reist langt og laget masse styr for gjestene deres, og så får dere uansett ikke giftet dere der dere tenkte, eller fått tatt disse "fine bildene"? 

Hva med å beholde kjole og dress og sånt, og reise til dette stedet og ta bilder før/etter bryllupet? 
 

Anonymkode: b829e...e76

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gifte dere der dere vil, det er deres dag!
Det går også fint an å ta bilder av dere to der på en annen dag enn bryllupet :) 

Anonymkode: fbab4...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...