Gjest MillA666 Skrevet 8. august 2021 #1 Del Skrevet 8. august 2021 Det har ofte hendt meg at jeg har blokkert noen på Facebook. Når jeg åpner blokkering igjen for å snoke på dem får jeg ikke funnet dem akkurat som de har klart å blokkere meg tilbake etter jeg allerde hadde blokkert dem. Men det skal vel ikke være mulig for noen å gå inn på meg og blokkere når jeg har blokkert først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 9. august 2021 #2 Del Skrevet 9. august 2021 Null stress å blokkere andre som har blokkert deg, det er bare å skrive inn hele navnet/nicket og når vedkommende som har da blokkert først skal inn å snike? Vel da finner du ikke dem igjen, fordi de har da blokkert deg også😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 Trodde man ble blokkert for begge parter når den ene blokkerer part noen. Er i alle fall sånn på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
334 Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 Hvorfor skulle ikke det gå? Hvis du blokkerer noen, er du ikke lenger "venn" med de, da får du ikke tilgang til alt de deler heller snoken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 29. august 2021 #5 Del Skrevet 29. august 2021 skjønner hva du mener nå… usikker, men når jeg har opphevet blokkering for å snoke har jeg funnet personen.. men jeg må ofte skrive hele navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 10. september 2021 #6 Del Skrevet 10. september 2021 Lady T skrev (På 29.8.2021 den 14.35): Trodde man ble blokkert for begge parter når den ene blokkerer part noen. Er i alle fall sånn på Instagram. Det stemmer ikke helt. På facebook så finner man ikke de man har blitt blokkert av, det er noe man kan på instagram. Jeg har funnet noen som har blokkert meg på instagram, for så blokkert tilbake slik at de ikke kan leke titt tei leken når det måtte passe dem best. om du skal gjøre gjensidig blokkering på facebook så må det gjøres via messenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 10. september 2021 #7 Del Skrevet 10. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (7 timer siden): Det stemmer ikke helt. På facebook så finner man ikke de man har blitt blokkert av, det er noe man kan på instagram. Jeg har funnet noen som har blokkert meg på instagram, for så blokkert tilbake slik at de ikke kan leke titt tei leken når det måtte passe dem best. om du skal gjøre gjensidig blokkering på facebook så må det gjøres via messenger. Før kunne man søke opp de som hadde blokkert deg på Instagram og blokkere de tilbake, men ikke nå lenger. Nå forsvinner de hos begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 10. september 2021 #8 Del Skrevet 10. september 2021 Lady T skrev (7 minutter siden): Før kunne man søke opp de som hadde blokkert deg på Instagram og blokkere de tilbake, men ikke nå lenger. Nå forsvinner de hos begge. Man kan forsatt det. Testet dette ut med ei venninne i dag som lurte på akkurat det samme siden hun skulle blokkere en tidligere date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 10. september 2021 #9 Del Skrevet 10. september 2021 Lady T skrev (På 29.8.2021 den 14.35): Trodde man ble blokkert for begge parter når den ene blokkerer part noen. Er i alle fall sånn på Instagram. Det stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 11. september 2021 #10 Del Skrevet 11. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (11 timer siden): Man kan forsatt det. Testet dette ut med ei venninne i dag som lurte på akkurat det samme siden hun skulle blokkere en tidligere date. Aha. 👍🏻 Skjer stadig endringer! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neidasåjo Skrevet 11. september 2021 #11 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Du går på blokkerte kontakter i innstillinger på Facebook. Skriver inn navnet til den som har blokkert deg, de kommer opp og så blokkerer du dem. Her kan du skrive navnet til en person selvom de har blokkert deg. Så kan du blokkere dem å. Endret 11. september 2021 av Neidasåjo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå