AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg liker å jogge saaakte, men lenge på mølla. Men det blir kjedelig. Så nå skal jeg kjøpe et nettbrett. Jeg har hørt at det finnes løpe-apper / at man løper på kjente steder, f.eks langs den kinesiske mur eller langs gatene i New York. Det er drømmen. Om det ikke finnes slikt, så har jeg tenkt å bruke nettbrettet på mølla til serier, film, og dessuten treningsvideoer generelt. Antar touch skjerm er standard ? Jeg har iphone og air pods, og ser for meg at det må bli en ipad slik at jeg kan koble til airpods, regner med det er mulig? Men den trenger ikke å koste skjorta, og jeg ser at andre merker har mye billigere nettbrett enn apple. Så nå lurer jeg på hvilke erfaringer andre her inne har? Anonymkode: 69903...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Del Skrevet 9. august 2021 Ang app: sjekk ut Zwift. Har revolusjonert mine mølleøkter. iPad funker fint. Anonymkode: 57cd3...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Del Skrevet 11. august 2021 Ser det er flere ulike apper som heter Zwift. Hvilken er å anbefale til bruk på mølla? Anonymkode: 531a3...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Del Skrevet 11. august 2021 Kun den som heter Zwift. https://www.zwift.com Anonymkode: 57cd3...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå