AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Del Skrevet 6. august 2021 Veide 73, gikk ned til 59 gått opp til 61,mistet all motivasjon nå, utrolig deppressivt og vanskelig å komme seg ut av det mørke mønsteret. Anonymkode: c3f37...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #2 Del Skrevet 6. august 2021 Som kvinne er det normalt å gå opp og ned 1-3 kg i løpet av en mnd. Så du trenger ikke ta sorgene på forskudd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøbanan Skrevet 6. august 2021 #3 Del Skrevet 6. august 2021 Det er da ingenting å bli deprimert over! Nå må du passe deg for at ikke vekta og fokuset på vekta "tar over"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg har opplevd dette selv. Trodde det var tallet som gjorde meg lei meg, men sannheten var at jeg var lei slankingen og måten jeg gjorde det på. Men jeg ga opp der og da og vekta raste opp til startvekt. Da jeg derimot fant en livsstil som er sunn og passe med mat, spiser jeg mat jeg liker og på en måte jeg trives med. Vekta har bare gått nedover. Ga meg en pause i sommer for å nyte litt ekstra mat og drikke og gikk opp 2,5 kg. Men etter et par uker tilbake i hverdagen nå, er jeg straks i null. Takket været god mat, rutiner og en måte som passer meg. Kan det være noe slikt som hindrer deg i å se lyst på å komme tilbake til 59? Anonymkode: 991fe...7c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå