AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Dag 2 etter vaksinen, er veldig øm i armen. Men har mark i dag. Greide du å trene tungt markløft med øm arm? Anonymkode: de9b2...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Gikk helt fint for min del 🤩👌 Merket ikke mye til det mens jeg løftet, mest før og etter😅🙈 Endret 5. august 2021 av Elder Millennial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Gikk helt fint for min del🤩👌 Du fikk ikke vondt i armen da du løftet?:) skal ta 90 kg Anonymkode: de9b2...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Mark=markløft for de som ikke vet Anonymkode: de9b2...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #5 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du fikk ikke vondt i armen da du løftet?:) skal ta 90 kg Anonymkode: de9b2...6fe Nei, trente med også med 90, 5x5 i går, gikk kjempe greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Del Skrevet 5. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Nei, trente med også med 90, 5x5 i går, gikk kjempe greit det. Så bra, da tar jeg sjansen Anonymkode: de9b2...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Del Skrevet 5. august 2021 Hva er en baseøvelse? Dra til en militærbase for å øve? Har ikke peiling på treningsord. Anonymkode: 7f197...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er en baseøvelse? Dra til en militærbase for å øve? Har ikke peiling på treningsord. Anonymkode: 7f197...812 Markløft, knebøy og benkpress. Anonymkode: c840a...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå