AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Dumt spørsmål; Hvor store er disse? På størrelse av postafen (reisesyketabletter), ibux og paracet. Hvor på skalaen er de? Om du ikke vet, postafen er bitteliten, halvparten av en ibux. Perfekt størrelse. Hvis de er større enn ibux, finnes det noen mindre? Anonymkode: 40d65...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 1/3 - 1/2 Paracet. De er drasjerte og lette å svelge. Anonymkode: 6f995...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Du liker ikke å svelge store tabletter du heller? 😅 Mener å huske de har ganske store hvis de ikke har endret størrelse. Hvis du spør på apoteket så vet de. Anonymkode: f9ef2...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1/3 - 1/2 Paracet. De er drasjerte og lette å svelge. Anonymkode: 6f995...fda Halvparten av en paracet? Om så er de perfekt! -ts Anonymkode: 40d65...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du liker ikke å svelge store tabletter du heller? 😅 Mener å huske de har ganske store hvis de ikke har endret størrelse. Hvis du spør på apoteket så vet de. Anonymkode: f9ef2...d30 Ikke bare liker jeg ikke, Jeg evner ikke, stresser på meg magesår og drikker en halvliter for å forhindre meg om at jeg ikke kveles og trenger minst 2 oppfølgingstimer til psykolog etterpå. -ts Anonymkode: 40d65...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Del Skrevet 5. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Halvparten av en paracet? Om så er de perfekt! -ts Anonymkode: 40d65...d4a Huff, jeg løy visst - sjekka nå. Diameteren er den samme som Paracet (bittelitt mindre), men tabletten er tynnere og altså mindre totalt sett - og drasjert. Jeg har aldri hatt noen problemer med dem, og det er en del tabletter jeg har trøbbel med å svelge uten å dele eller knuse. Anonymkode: 6f995...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 5. august 2021 #7 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bare liker jeg ikke, Jeg evner ikke, stresser på meg magesår og drikker en halvliter for å forhindre meg om at jeg ikke kveles og trenger minst 2 oppfølgingstimer til psykolog etterpå. -ts Anonymkode: 40d65...d4a Skal ta bilde av de for deg sammen med Paracet og ibux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 5. august 2021 #8 Del Skrevet 5. august 2021 Merkelig nok ble de blå på bildet men. Den uten delestrek er vitaminen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Del Skrevet 5. august 2021 Elhaym skrev (1 minutt siden): Merkelig nok ble de blå på bildet men. Den uten delestrek er vitaminen Oh hell no, nei takk og farvel. Jeg tar mangelsykdommer fremfor kvelningsfare. Da blir det collett sine. De er store, til tross for at esken lyver og påstår de er svelge-vennlig. Jeg er ikke blind, jeg eier kanskje ikke dybde syn men jeg ser at de er for store. Men de kan knekkes i to med kniv. Runde tabletter uten delestrek er umulig å dele i to. Takk for bilde og hjelpen. -ts Anonymkode: 40d65...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 5. august 2021 #10 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oh hell no, nei takk og farvel. Jeg tar mangelsykdommer fremfor kvelningsfare. Da blir det collett sine. De er store, til tross for at esken lyver og påstår de er svelge-vennlig. Jeg er ikke blind, jeg eier kanskje ikke dybde syn men jeg ser at de er for store. Men de kan knekkes i to med kniv. Runde tabletter uten delestrek er umulig å dele i to. Takk for bilde og hjelpen. -ts Anonymkode: 40d65...d4a Hehe huff, jeg ble litt overrasket over hvor liten Paraceten er her500mg, og hvor stor Ibux 400 var. Da så vitaminen ganske stor ut. Den er litt lavere enn den runde ibuxen og mye mer glatt da. Men skjønner det med brekninger og sånn altså. Finnes kanskje noe flytende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. august 2021 #11 Del Skrevet 5. august 2021 Knus de i en morter og bland med litt syltetøy. De er ganske tynne og enkle å svelge hele da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Del Skrevet 5. august 2021 Brustabletter! Finn ut Hva du har mangel på og Finn riktig tablett. Anonymkode: c3a38...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Del Skrevet 5. august 2021 Går kanskje an å dele dem eller knuse dem? Hvis ikke ville jeg sett etter sånne vitaminbjørner eller brusetabletter eller noe Anonymkode: ad70d...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #14 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går kanskje an å dele dem eller knuse dem? Hvis ikke ville jeg sett etter sånne vitaminbjørner eller brusetabletter eller noe Anonymkode: ad70d...547 Er ikke noe fan av smak og spesielt ikke når de skal tas daglig. Tyggetabletter med appelsinsmak har jeg så langt oppi halsen at jeg brekker meg før jeg tar den. Vitaminbjørner er farlig for de smaker for godt Men collett har vitaminer som er litt store, men de er litt mer avlang og ikke runde, så de er lettere å dele i to enn de som er rund og glatt. -ts Anonymkode: 40d65...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bare liker jeg ikke, Jeg evner ikke, stresser på meg magesår og drikker en halvliter for å forhindre meg om at jeg ikke kveles og trenger minst 2 oppfølgingstimer til psykolog etterpå. -ts Anonymkode: 40d65...d4a Får du til å spise brød? I så fall sitter dette helt og holdent i hodet. Anonymkode: 9b5a1...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #16 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er ikke noe fan av smak og spesielt ikke når de skal tas daglig. Tyggetabletter med appelsinsmak har jeg så langt oppi halsen at jeg brekker meg før jeg tar den. Vitaminbjørner er farlig for de smaker for godt Men collett har vitaminer som er litt store, men de er litt mer avlang og ikke runde, så de er lettere å dele i to enn de som er rund og glatt. -ts Anonymkode: 40d65...d4a Er så kjekt å "treffe" folk som er like sære som meg når det kommer til tabletter. 😄 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Får du til å spise brød? I så fall sitter dette helt og holdent i hodet. Anonymkode: 9b5a1...399 Jeg sliter faktisk med brød, er ikke ts da. Anonymkode: f9ef2...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #17 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er så kjekt å "treffe" folk som er like sære som meg når det kommer til tabletter. 😄 Jeg sliter faktisk med brød, er ikke ts da. Anonymkode: f9ef2...d30 Samme her! 😂 Brød og tørre ting er klin umulig. Til og med kjøtt av storfe har vært et problem i mange år. Jeg tygger til det får så forferdelig konsistens at jeg må spytte det ut. Får ikke til å svelge i frykt for å få det i halsen og det går bare ikke ned. 😂 -ts Anonymkode: 40d65...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå