Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:D

Ååååh!!

Gratulerer så mye Perser!!!

Du er sååå heldig!!Du får kose deg masse nå fremover.Forstår godt at du griner av lykke nå :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Tusen takk for alle koselige hilsingene i dagboka mi :)

Det har gått mer opp for meg at vi skal ha liten baby, så nå har jeg bestemt meg for at dette her ska gå så bra så og ikke tenke negativt!

Grunnen er for at jeg er kvalmen og det var jeg ikke de forrige gangene jeg mistet!

Så det må jo bare være godt tegn, siden mange leger påstår at er man kvalmen i svangerskapet så minsker risikoen for abort :)

SÅ HIPP HURRA JEG ER KVALMEN hehe tenk å si noe sånt :ler:

Har regnet ut termin så lille babyen kommer ut rundt 12juli :) men hvis h*n ska ha like mye hastverk som Isabel og komme ut 3 uker før, så er det greit det også ;)

Så jeg er bare 3+3 idag hehe er da ikke så langt på vei, men dette her lover så godt :)

Og jeg må innrømme en ting måtte ta en ny test idag uffffa skal ikke kjøpe mer, den var enda blåere enn igår :) så nå har det gått mer opp for meg....... :)

*Er så hoppe sprette synge lykkelig kjempe glad* :)

Kos fra Meg til dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Jeg må bare få si at jeg synes godt du kan knipe igjen og ikke slippe spiren ut før den 15. juli... :blunke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Så gøy!

Leste tidligere i dagboken at du hadde fødselsangst og var redd for å bli ledd av på grunn av dette, men det skal du ikke være. Leser om det hele tiden jeg, sist i bladet bam jeg fikk hos jordmor, der det sto at du bør nevne dette tidlig, så har du god tid til å bearbeide følelsene fra forrige fødsel. Dette er visst veldig vanlig nå, så du får sikkert god hjelp.

Lykke til fremover!

Klips + småtten, 18 uker i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

takk for alle koselig hilsen i dagboka mi, skulle ligsom svare alle jeg nå idag, men så er jeg såååååå trøtt...

jepp nå har jeg redigert 50 ganger så da er det bare å finne senga igjen for 2 gang idag......

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

er såå kvalmen, hmm merkelig jeg er jo bare 3+4, sist gang ble jeg ikke kvalmen før jeg var 7-8 uker på vei, men da spydde jeg og var kvalmen resten av svangerskapet og da, så det håper jeg at jeg slipper denne gangen, men er ssåååååå kvalmen!

Hmm skal slutte å tenke på det, og se om det går over! ja det var faktisk litt smart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

huff nå har jeg snaget med Roy i lenge og han har lovet meg nå at han skal passse godt på seg selv!

Nå er jeg lei, nå vil jeg ikke at han skal jobbe i nordsjøen mer! Arrrg... er lei av å bekymre meg ett eller annet hele tida :evil:

Ja ja nå får jeg tenke på alt vi har kjøpt idag og kose oss!

En annen ting, hmm var ikke halloween igår? Hvorfor springer ungene idag her og spør etter snop? hmm merkelig alt er her i sverige :roll: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jiiipppppppppiii idag er jeg 4uker på vei!

Endelig! JIIIIPPPPPIIIII hihi

Livmortappen har lukket seg helt og er kjempe myk, kjempe godt tegn i følge SG :)

Her er testen min Er så glad at jeg må bare legge den her inne :)

Har endelig sagt det til søsteren min, hun viste det sa hun...... så rart da :)

Men hun sa at jeg ikke skulle bekymre meg mer, for at når testen slå ut nesten 1uke før mensen så går det så bra så, Løvemamma mente det sammen så nå er jeg suuuuuuuuuuuppppppppppppppppper glaaaaadd :)

Dette her var skikkelig gøy på lørdagsmorgen :)

Ellers så var jeg ute og shoppet igår kom hjem med masse barneklær til Isabel hihi det pleier alltid å være sånn her hjemme, kjøper til Isabel og Roy og glemmer meg sjøl :) Men men synes det er viktigere at Isabel har klær siden hun vokser så, jeg har jo stoppet i den høyden for evighet siden jeg!

Ihvertfall shoppingturen hjalp veldig på humøret, takk igjen Løvemamma ;)

Så nå er jeg sååå glad hipp hipp hurra tralla la

Det er ikke lenge til Roy kommer hjem heller så det er jo enda mer positive ting som skjer!

Ellers så har jeg lyst å si det til alle at jeg er gravid, men Roy vil at vi skal vente litt til de ser selv..... men jeg har såååå lyst :ler:

Uffa så må jeg slutte å røyke, har kuttet ned veldig, men må slutte helt, orker ikke å slutte nå når Roy er i nordsjøen, stakkas Isabel hun har nok med å værte vitne til at jeg er så hissig nå, masse hormoner som jeg ikke takler så bra....

Tror ikke at jeg våger å slutte nå og bli dobbel så hissig! Uffa går det an å bli hissigere enn det jeg er nå? hmmm :roll:

:ler:

Men denne gangen har vi lovet hverandre ikke å begynne å røyke igjen, slik som vi gjorde sist svangerskap.... nå skal vi slutte helt for alltid! Hmm merkelig sitter her og savner røyken alerede!

Men dakkar lille ungen i magen da som får bare masse surstoff inn der pga dumme mamma som røyker!

Nei, nedtrapping har begynt og med engang Roy kommer hjem så er det slutt på røyking!

Roy har slutte helt å røyke nå, hmm det er bare meg.... uff uff... :oops:

Men vi fant ut at det var lettere at den enne sluttet før den andre, ikke slik som vi gjorde sist gang! Det var ikke noe gøy at begge var så sint og galen :ler:

Men nå må jeg gå og leke med lille jenta mi :)

Kos og klems

Ha en kjempe fin dag :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Skulle bare si at jeg er 4+2 idag, men jeg mistenker at jeg er bitte litt mer på vei ;-)

Jipppi bare 8uker igjen til jeg er 12 uker yeeeeaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, lille *perser*!

Ville bare si at jeg synes det er så kos å lese i dagboken din!

Du er så strålende lykkelig og glad nesten hele tiden, det er virkelig oppmuntrende å lese denne dagboken hvis jeg er litt nedfor!

Fortsett slik, vennen!! :D

Kjempekoz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Heia

Takk *Lillian* :) for koselig hilsen i dagboka mi, hmm kan det være for at jeg skriver bare når jeg er litt i godt humør, mon tro?! hmm :ler:

Skulle bare si at jeg tror at vi får sekslinger!!! :o :o For jeg synes jeg har fått mage alerede!

Men det sies at når man blir gravid for andre gang så blir magene større for at magen har blidt da stor fra før! Men jeg hadde jo ingen mage før nå.... magen min ble jo borte vekk :o Hmm jepp det må bli sekslinger der inne da! :ler:

Jeg bekymrer meg såå masse for at denne her graviditeten skal gå så bra, og når jeg tenker tilbake til fødselen så håper jeg at denne gangen blir det en gutt for mora min sa at hvis man føder en jente og fødselen er uvanlig vond så er fødselen ikke så vond når det blir en gutt! *håpe håpe*

Ja ja det ble litt rotete, men men Ikke morsomt jeg har fått angst, hadde jo sterke rier hver 2min og 0 cm åpning! Uff uff.... men men denne gangen kommer det til å gå så bra skal syke meg opp nå! har jo trossalt 36uker på vei! Hvis denne ikke har like mye hastverk som Isabel da :wink:

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

hmm magen er ikke så oppblåst lenger, ikke har jeg så vondt i puppene heller! Og mensmurringen har forsvunet hmm

Er bare så trøtt det er jo bra da at jeg har en tegn på graviditet enda da! Men jeg gleder meg til Roy kommer hjem da skal vi på kontroll uannset hva disse dumme jordmødrene sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Perser!

Det er veldig vanlig at symptomer kommer og går gjennom graviditeten. Du trenger nok ikke å engste deg over det :) Den ene dagen kan man merke noe, den andre dagen noe annet. Jeg har i alle fall hatt det sånn i begynnelsen.. Håper ellers alt er bra med deg!

Lykke til videre, før du vet ordet av det er lille bebbisen ute :)

Klem, Sessa 27+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Å takk Sessa, det er jo så lenge siden sist svangerskap at jeg husker ikke hvordan det var i begynnelsen!

Takk nå ble jeg mye roligere :) Men Gud så trøtt jeg er kunne ha sovet i hele dagen hvis jeg kunne, hmm jeg kan jo gjøre det nå mens Isabel er i barnehagen..... ja det gjør jeg :)

Tusen takk Sessa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da så lite Perser. Vi trenger nok alle en påminnelse på et eller annet innimellom. Neste gang er det kanskje meg som har glemt noe ;) Ha en nydelig dag, selv om den er ganske grå og mørk her jeg sitter!

Kos og klem fra Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor variasjon fra dag til dag, ja. Det kan jeg skrive under på! Jeg hadde jo en mage som ble helt borte noen dager!!! Så her kan man vente seg det meste.

Koselig å lese i dagboken din, Perser. Du har en veldig søt avatar. Jeg tror alltid det er et stort brunt pinnsvin, før jeg minner meg selv på å se nøyere etter og ser damen som speiler magen sin. Men alle de gangene jeg ikke ser nøyere etter, så forbinder jeg deg bare med et pinnsvin. Håper det er ok?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

*LEEER* hihi neida det er faktisk ei gravid dame da ;) men måtte gjøre den sååå liten at det går ikke an å se hva det er ;) men ska snart bytte den ut tenkte jeg;)

du kan jo se hvordan den egentlig er her TRYKK HER

Ellers så har det ikke skjedd så mye, det er ikke lenge til Roy kommer hjem! ååå jeg gleder meg så, det er hardt når han reiser sånn i fra meg :( men han kommer jo hjem nå på tirsdag og det er jo bra ;) også skal han reise på møte neste mandag :( og det er ikke bra! :(

Har tenkt å begynne og jobbe for meg selv! Åpne Brudesallong! Men da må jeg først finne ut hvor mye jeg må betale for hver kjole og alt annet tilbehør og hvor mye koster lokalen og masse annet!

Det blir da gøy, hvis alt går slik som det skal så kan jeg starte butikken etterca 1,5-2 år hihi lenge til, men tida flyr og da får jeg imens kjøpt inn endel slør og tiara og undertøy de går aldri av mote så.....

Dette her blir gøy, hvis det blir noe av det da ;) Hihi kanskje jeg kan sette inn annonse her da ;) ja ja skal slutte å dagdrømme, vente heller til det blir aktuelt så da kan jeg begynne å drømme ;)

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg er 5+0 idag Yes bare 35uker igjen :ler:

Men jeg har fått for meg at jeg føder engang mellom 3-8juli..... så får vi se om det stemmer da ;)

Det er lørdag idag og Roy kommer hjem på tirsdag så det er bare 3 dager til det! Yess endelig......

Så rart vi har vært sammen i snart 4år, men likvel så savner jeg ham sååååå masse når han drar i fra meg, hmm lurer på om vi noen gang blir vant med dette her.... :cry:

Snart ska vi gå ut og spise, kos oss skikkelig det er så gøy å kose seg med lille jenta mi :)

Hejdå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...