AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Fant ut at to dager der (en helg) inkludert hotell for en voksen med to barn vil koste over 6000 kr., sikkert mer også når man skal kjøpe lunsj, is og annet i parken i tillegg. Så jeg lurer på om det er verdt det.. Det er ikke bare bare for en som er alene med barn på deltid å punge ut så mye for en helg. Tenker på andre alternativer som er rimeligere. Kanskje like greit å ta barna med på turer i naturen. Anonymkode: 293e5...384 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Jeg har lurt på ca det samme. Her har vi valgt å droppe Hunderfossen. Har egentlig god råd, men synes overnatting der borte er i overkant stivt priset. Anonymkode: c1e99...272 4
HerKommerMummi Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Ja! Synes det er verdt det! Er også helt alene med to små. Vi var på Lilleputthammer og Hunderfossen i sommer. Bodde på hotell én natt. Synes det var helt topp og barna elsket det. Neste år håper jeg på minst en dag til i Hunderfossen eller dyreparken ved siden av.
Rosa Dartle Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Hunderfossen er en kjempefin park! Ville sett på annen overnatting i nærområdet, det er litt høye priser akkurat der, men mulig å finne noe billigere rundt om, og å ta med matpakke 😊 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Meld deg inn I aleneforeldreforeningen! Jeg og sønnen min var heldige og fikk plass på tur til Hunderfossen I år. Disse turene er støttet av Bufdir, og hvis man er en lavinntektsfamilie kan man melde seg på. Jeg betalte kun en liten egenandel. Anonymkode: 12bc9...7bd 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Det er ikke verdt det i det hele tatt. Men norske familieparker og hotell tar blodpriser, som gjør at har man 2 normale lønninger i husstanden så må man kutte deler av ferien, for å ha råd til de sinnsyke prisene. Og ikke kom med at svaret er tilbud og etterspørsel, for i Kristiansand har hotellene denne sommeren halvfulle hotell, men kjører likevel syke priser. Norske familieparker og hotell skyter seg selv i foten, vi er nok mange som heller tar flere uker i utlandet neste sommer (forutsatt at covid ikke påvirker oss da også), da får man lengre ferietur og HAR mer i lommeboken når man kommer hjem. Anonymkode: 4ac7c...0bc 9
Gjest Emet Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Ja, er kjempefint der, men det er ikke helt verdt den høye summen synes jeg Men å ta dem med i naturen og kanskje campe litt er jo utrolig flott og spennende! Husker vi gjorde det mye da jeg var barn, og det er noen av de flotteste sommerminnene mine
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Nei, ikke verdt det. Men kombinert med annen ferie, f.eks. Camping i naturen og en tur til Hunderfossen på dagen, kan det være verdt det. Så spørs det også på alderen til barna. Hunderfossen er bare interessant en liten periode, kanskje fra 5-8 år eller noe. Anonymkode: 8b5e5...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fant ut at to dager der (en helg) inkludert hotell for en voksen med to barn vil koste over 6000 kr., sikkert mer også når man skal kjøpe lunsj, is og annet i parken i tillegg. Så jeg lurer på om det er verdt det.. Det er ikke bare bare for en som er alene med barn på deltid å punge ut så mye for en helg. Tenker på andre alternativer som er rimeligere. Kanskje like greit å ta barna med på turer i naturen. Anonymkode: 293e5...384 Leide airbnb for 500 kr. Primitivt men ok. Telte på campingplass er også billig, og mye fint å leke med. Anonymkode: 57784...390 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Hunderfossen drar jeg bare til når jeg får gratisbilletter. Liten park med få attraksjoner så det er absolutt ikke verdt prisen. Dyreparken i Kristiansand derimot synes jeg vi får mye for pengene. Storkoser oss der. Er ikke samme stress- og støynivå der som i andre parker. Anonymkode: 2db4a...0f3 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #11 Skrevet 3. august 2021 Kjøp kjørbar og ha med mat og drikke i den. Kjøp kun is i parken. Det sparer du masse penger på 🙂 Lei en campinghytte. Mye billigere. Anonymkode: 5b84c...0d9 2
Dotrollet Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 Er ikkje verd med to dager i Hunderfossen... 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Om du reiser utenom fellesferien trenger man igrunn ikke to dager. (Om du ikke skal på barnas gård i tillegg) ville tatt telt, eller leid feks kombi-camp, eller Airbnb? Vi har vært i Hunderfossen nå 3 år på rad, første gangen i slutten av juni, og Ifjor rett etter skolestart, og de gangene har det vært lite folk, og ungen har kunne tatt det han ville om og om igjen uten kø. Derimot i år var vi der midt i fellesferien og det var så mye folk! Sto så lenge i kø for alle ting, så det gjør jeg ikke igjen 😅 Anonymkode: 4b74d...15f 1
MissStiles Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Jeg tok med meg datteren min til Hunderfossen i sommer og vi overnattet i Lillehammer. Litt rimeligere. Vi hadde kun billett for en dag fordi vi fikk gjort det vi hadde lyst til. Man kan jo ha med seg mat og drikke for å spise litt penger. Vi synes det var verdt det! 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fant ut at to dager der (en helg) inkludert hotell for en voksen med to barn vil koste over 6000 kr., sikkert mer også når man skal kjøpe lunsj, is og annet i parken i tillegg. Så jeg lurer på om det er verdt det.. Det er ikke bare bare for en som er alene med barn på deltid å punge ut så mye for en helg. Tenker på andre alternativer som er rimeligere. Kanskje like greit å ta barna med på turer i naturen. Anonymkode: 293e5...384 Hvis du kjører bil, kan du vel leie en Airbnb-leilighet istedet? Det pleier vi. Anonymkode: 3c9b0...dcb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 Trenger ikke å bli så dyrt! Nå som fellesferien er over er det mindre køer, da er det nok med en dag. Mange billige hytter på hafjell å låne. Anonymkode: 1ecae...222 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #18 Skrevet 3. august 2021 Jeg betalte 6000kr for meg og 4 barn. 4 dager overnatting på hytte, 2 dager hunderfossen, 1 dag barnas gård og 1 dag på jorekstad friluftsbad. hadde med piknikteppe, pølsetermos og kjølebag med drikke og snacks. Kjøpte kun is og slush inne i parken. vi reiste 14 stykker sammen og ungene klagde aldri. De storkoste seg med piknik på gressplenen og fikk kjøpe så mye is de ville😄 på hele uken brukte vi 200kr per person for all mat, snacks og drikke. Is utenom. Anonymkode: bc32a...df3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 Nei Hunderfossen er ikke verdt det Anonymkode: a0fab...7a2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg betalte 6000kr for meg og 4 barn. 4 dager overnatting på hytte, 2 dager hunderfossen, 1 dag barnas gård og 1 dag på jorekstad friluftsbad. hadde med piknikteppe, pølsetermos og kjølebag med drikke og snacks. Kjøpte kun is og slush inne i parken. vi reiste 14 stykker sammen og ungene klagde aldri. De storkoste seg med piknik på gressplenen og fikk kjøpe så mye is de ville😄 på hele uken brukte vi 200kr per person for all mat, snacks og drikke. Is utenom. Anonymkode: bc32a...df3 200 kr for en uke? Det er ikke noe jeg hadde vært stolt av akkurat Anonymkode: a0fab...7a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå