Gå til innhold

Gave til 10-åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en liten ting til en jente som blir 10 år.

Trenger litt tips, hva er populært blant jenter i den alderen?

Det kan være hva som helst men hun får en annen større gave også, så dette blir en ekstragave på siden av den.

Anonymkode: b59d3...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fidgets toys. Mobildeksel. Et klesplagg. Et smykke (fra Glitter). En bok. Noe til rommet fra Søstrene Grene/IKEA el tilsvarende, som fin pute, søt kaktus, smykkeskrin. Kokebok til barn. Fargeleggingsbok (sånn som voksne har). En caps. Sykkellykt. Vannflaske. Gymbag. Fin paraply. Min tiåring er fortsatt opptatt av barbie og kosedyr. 

Anonymkode: 9d8a7...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til, hvis det skal være veldig lite: klistremerker, kule penner og viskelær, hårpynt/strikker, lepomade, godteri.

Anonymkode: 9d8a7...a8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en gutt, men han sa det var reklame på en sånn her https://panduro.com/en/products/kids-junior/toys/small-things/pop-it-bubbles-round-803286  , noe som gjorde at han ønsket seg en slik. Panduro i Norge har det også i fysiske butikker. Det er egentlig et slags alternativ for spinner, tror det er supert for de med ADHD. Akkurat dette produktet minner mye om bobleplast, så for de som ikke kan dy seg, når det gjelder å smelle boblene i bobleplast, så er dette supert. Finnes i ulike former og farger, og er rimelig.

Anonymkode: 89198...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg en gutt, men han sa det var reklame på en sånn her https://panduro.com/en/products/kids-junior/toys/small-things/pop-it-bubbles-round-803286  , noe som gjorde at han ønsket seg en slik. Panduro i Norge har det også i fysiske butikker. Det er egentlig et slags alternativ for spinner, tror det er supert for de med ADHD. Akkurat dette produktet minner mye om bobleplast, så for de som ikke kan dy seg, når det gjelder å smelle boblene i bobleplast, så er dette supert. Finnes i ulike former og farger, og er rimelig.

Anonymkode: 89198...ce9

Ja, det der er en type av det min tiåring kaller «fidget toys». De er superpopulære hos gutter og jenter.

Anonymkode: 9d8a7...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg en gutt, men han sa det var reklame på en sånn her https://panduro.com/en/products/kids-junior/toys/small-things/pop-it-bubbles-round-803286  , noe som gjorde at han ønsket seg en slik. Panduro i Norge har det også i fysiske butikker. Det er egentlig et slags alternativ for spinner, tror det er supert for de med ADHD. Akkurat dette produktet minner mye om bobleplast, så for de som ikke kan dy seg, når det gjelder å smelle boblene i bobleplast, så er dette supert. Finnes i ulike former og farger, og er rimelig.

Anonymkode: 89198...ce9


Finnes å få kjøpt veldig mange steder nå, Ark, Extra Leker, Coop obs har jeg bl.a sett slike i det siste

Anonymkode: 9f049...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...