AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #21 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg kjøpte sånne ispinne former, moser en banan med litt kanel og fryser dette, kjempegod is! Og du spiser bar en halv banan, det er ikke mye kalorier 50 ish? Liker kikert kakene (bildet) inneholder lite kalorier og de inneholder åså litt proteiner, tror en kake er ca 40 kalorier, kjempe gode med en kopp te til Mine favoritter da, de er ganske sunne men en ikke sunn til sist... Piano har ferdig laget sukkerfri gele, mye bedre enn den i pose. Ikke sunn men det er lite kalorier om du er sugen, det er åså en zero vaniljesaus. Du får en skål gele med saus for ca 50 kalorier åså. Kommer an på hvor mye saus du tar da, men sånn ca Anonymkode: ef617...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 3. august 2021 #22 Del Skrevet 3. august 2021 2 hours ago, marykay said: Ok, det var helt feil ordvalg. Jeg ønsker og vil trøkke ting i kjeften mens jeg ser på tv uten at det går på helsa løs. Jeg tenkte kanskje noen hadde kreative tips til snacks. Oppkuttede grønnsaker sier seg selv ja ☺️ hahahaha herlig! Jorbær og melon kan du stappe i deg masse av, veldig lite kalorier. Gode kvalitet tomater, om du bor i Oslo, prøv de nydelige tomatene fra Italia på Mathallen vulkan, det er no helt annet! Selleri og gulrøtter er kjedelig alene, men om du lager hjemmelagd hummus og kun tar en liten skål av det er det kjempe godt. Yoghurt med bær. Beef Jerky ❤️😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeka Skrevet 3. august 2021 #23 Del Skrevet 3. august 2021 Min favoritt er eplebåter du dipper i en chilimiks (tørket chili, litt salt og litt sukker). Smaker kjempegodt og holder med ett par biter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #24 Del Skrevet 3. august 2021 Lettis, diverse istyper med få kalorier, varer lenge siden det er frossent. Anonymkode: 7bebe...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #25 Del Skrevet 3. august 2021 Gulerøtter med dip er slageren her. Liker knasingen. Anonymkode: 7eb2d...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #26 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg er som deg, må ha noe om kvelden, enten kvelds eller snacks. Jeg spiser ting i perioder, ting jeg har likt er mager cottage cheese med lett eplesyltetøy og kanel, friske bær med mager vaniljekesam og kanel, jordbær/andre bær med lett vaniljesaus, «sunn» ostekake i glass (google, husker ikke oppskrift), grønnsaker som blomkål og brokkoli stekt crispi i ovn, gjerne med næringsgjær på, eple bakt i ovn med mager vaniljekesam/cottage cheese og kanel pluss ev honning, og helt enkelt sukkererter. Anonymkode: b1c6e...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 3. august 2021 #27 Del Skrevet 3. august 2021 Nå er det sesong for plommer. Kos deg med søte plommer forav tv du, eller jordbær hvis du finner noen fine fortsatt. Så kan du få ekstra mager vanilje kesam til. Blåbær også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #28 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Riskjeks med popcornsmak eller ostesmak. Synd ikke alle forstår at det bare er SÅ enkelt å kutte ut kveldssnacksen🙄 Jeg har alltid rundt 2-300 kalorier til gode på kvelden som er satt av til snacks. Anonymkode: fce9f...3fa Ja, jeg og setter av ca samme. Men da må jeg spise innenfor det, og for en gomler som meg må jeg ha alternativer som er tilfredsstillende uten for mye kalorier. Går mye i Double 0 yoghurt, propud, gulrot, cherrytomater, sukkererter og alle typer bær. Anonymkode: dbf6f...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 3. august 2021 #29 Del Skrevet 3. august 2021 Frosne druer skal visstnok være veldig godt og "dropsaktig" 🙂 Eller, som flere nevner, lag rom i kaloribudsjettet/kostholdet for et kveldsmåltid. Gulrøtter eller knekkebrød lager av frø med hummus som dipp eller pålegg er sunt og godt, selv om det er en del kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #30 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjøpte sånne ispinne former, moser en banan med litt kanel og fryser dette, kjempegod is! Og du spiser bar en halv banan, det er ikke mye kalorier 50 ish? Liker kikert kakene (bildet) inneholder lite kalorier og de inneholder åså litt proteiner, tror en kake er ca 40 kalorier, kjempe gode med en kopp te til Mine favoritter da, de er ganske sunne men en ikke sunn til sist... Piano har ferdig laget sukkerfri gele, mye bedre enn den i pose. Ikke sunn men det er lite kalorier om du er sugen, det er åså en zero vaniljesaus. Du får en skål gele med saus for ca 50 kalorier åså. Kommer an på hvor mye saus du tar da, men sånn ca Anonymkode: ef617...e18 Å, god ide å lage egen is! 😃 Anonymkode: dbf6f...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #31 Del Skrevet 3. august 2021 John_Felipe skrev (5 timer siden): hahahaha herlig! Jorbær og melon kan du stappe i deg masse av, veldig lite kalorier. Gode kvalitet tomater, om du bor i Oslo, prøv de nydelige tomatene fra Italia på Mathallen vulkan, det er no helt annet! Selleri og gulrøtter er kjedelig alene, men om du lager hjemmelagd hummus og kun tar en liten skål av det er det kjempe godt. Yoghurt med bær. Beef Jerky ❤️😃 Gode tips! Takk 😘 Anonymkode: dbf6f...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #32 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er som deg, må ha noe om kvelden, enten kvelds eller snacks. Jeg spiser ting i perioder, ting jeg har likt er mager cottage cheese med lett eplesyltetøy og kanel, friske bær med mager vaniljekesam og kanel, jordbær/andre bær med lett vaniljesaus, «sunn» ostekake i glass (google, husker ikke oppskrift), grønnsaker som blomkål og brokkoli stekt crispi i ovn, gjerne med næringsgjær på, eple bakt i ovn med mager vaniljekesam/cottage cheese og kanel pluss ev honning, og helt enkelt sukkererter. Anonymkode: b1c6e...441 Oooo, mange gode tips. Jeg noterer 😃 Anonymkode: dbf6f...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #33 Del Skrevet 3. august 2021 Frossne druer er faktisk veldig god sommersnacks! Ta de opp 10 min før du skal spise de så de får slått seg litt. Ellers har jeg selv dilla på tynne havreknekkebrød med havsalt fra Wasa, med hvitost og epleskiver. Anonymkode: 11897...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #34 Del Skrevet 3. august 2021 Grønnkålchips! Lager det selv i ovnen eller på panna husker ikke, er lenge siden nå. Ligger oppskrift på nettet 😄 Anonymkode: 49ae2...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #35 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Grønnsaker og holidaydip er mine favoritter. Om du spiser sunn og næringsrik mat gjennom hele dagen, så stilner søtsuget betraktelig. Det vil si; dropp lettprodukter, og spis mest mulig uprosessert mat med sunt fett, mye grønnsaker, sunne karbohydrater. F.eks. kyllingsalat, laks m/tilbehør osv. Ikke gå på slankebølgen som herjet på 90-tallet med ultraprosessert "lett-mat". Kutt sukker og raske karbohydrater, så er du fornøyd med grønnsaker og dipp, noen nøtter, et par ruter mørk sjokolade, en kopp te, eller popcorn (ikke mikro, helst poppet selv). Anonymkode: 5153f...8a6 Og istedet for rømme, kan man bruke youghurt naturell. Det fungerer helt fint 🤩 Anonymkode: 6c5f0...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #36 Del Skrevet 3. august 2021 Lag et lite fat med cherrytomater, gulrot- og agurkstenger, sukkererter, osv. og eventuelt en enkel dipp:) Mager Cottage cheese + en skvett funlight saft er ikke så dumt som det kanskje høres ut. Fruktsalat med vaniljekesam, topp med nøtter Funlight gele(laget med gelatin) med sukkerfri vaniljesaus Eldorado sin sjokoladepudding har lite kalorier per 100g sammenlignet med en del andre Nyt sin iskrem, 350 kalorier for 500ml, tror også det er kommet en konkurrent men husker ikke navnet Drops/tyggis Popcorn(lite kalorier per 100g) Anonymkode: 9010e...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selfishmacaroni Skrevet 3. august 2021 #37 Del Skrevet 3. august 2021 Anbefaler denne: https://www.tine.no/merkevarer/piano/produkter/piano-gele-uten-sukker-med-bringebærsmak 1kcal per 100gram, også ved siden av kan du bruke vaniljesaus uten sukker. Da blir det veldig kalorifattig snack 😍 Sjokoladepudding uten sukker og vaniljesaus uten sukker er også ganske greit. Tror man får en skål for rundt 60-90kcal 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 3. august 2021 #38 Del Skrevet 3. august 2021 Bringebærsorbet: 1,5 dl frosne bringebær og rundt 2 ss vaniljekesam, blandes sammen med stavmikser. Kan toppes med nøtter om ønskelig, men jeg synes det er supergodt alene også. «Kjeks» av gresskarkjerner: Rister gresskarkjerner i ovnen, blander sammen med litt mørk kokesjokolade (på samme måte som med risboller), og fordeler det i passe små kjeksbiter utover et bakepapir. Strø over med maldonsalt, og sett kaldt til kjeksene stivner. Nyt 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #39 Del Skrevet 3. august 2021 Noen jeg kjenner liker veldig godt frossen mango fra Eldorado (i biter) Jeg liker litt god gammeldags kveldsmat, som et par skiver ostesmørbrød. Hjemmelaget selvpoppet popcorn som helsekos. Grønnsaker med holiday dip er jo godt, men tror ikke dippen er så sunn? Blir kanskje bedre hvis du lager den med mager kesam. Nam! Hva du liker kommer an på om du er søtmons eller saltmons. Jeg er mer på det siste. Ost er snadder. Kan spise bare skiver med ost også. Kanskje sammen med litt chorizopølse eller lignende. Jeg teller ikke kalorier, da (ferdig med det), men alt med måte, tenker jeg. Anonymkode: 543ef...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #40 Del Skrevet 3. august 2021 -Edamamebønner i pods med litt chiliflak -Frossen smoothieblanding i en skål. Jeg liker veldig godt den med mango, ananas og papaya -Mager kesam med litt dippulver (eller hjemmelaget) sammen med gulrotstaver eller selleri -Kaffe med melk og litt kanel -Frosne grønne druer med limesaft (har hørt om at folk bruker gelépulver på druene for godterismak også) Jeg slanker meg ikke og har ikke et problem med å "alltid" måtte ha noe godt i munnen, men om jeg har hatt en veldig produktiv dag og bare vil slappe av meg en god film eller får lyst på noe så er disse midt i blinken. Godteri og ordentlig fet snacks holder jeg til helgene Anonymkode: e4cea...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå