Gå til innhold

Kvelds og nattillegg på sykehjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kveldstillegg og nattillegg er det samme i sykehjem for ufaglærte?  

dvs. tjener jeg 79 kr for kveldstillegg fra kl 17 vil jeg også tjene 79kr i timen for nattillegg fra 23 til morgen?

Anonymkode: 64409...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvelds- og nattetillegget mitt er på 56 kroner. På min arbeidsplass kan man ikke jobbe natt som ufaglært, unntaket er om man er leid inn som fastvakt. Da er tillegget det samme, 56 kroner per time. 

Helgetillegget vil øke om du jobber mye helg. Jeg kom opp i 150 kr timen allerede i mai. Det er lønnsomt å jobbe helg. Tror man starter på 50 kr, husker ikke. Helligdagstillegget er på 234 kroner. Jeg har jobbet som ufaglært på sykehjem i 8 år. 

Vet at du ikke spurte om de andre tingene, men skriver det i tilfelle du også lurer på det. 

Anonymkode: 6bbfa...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, kveldstillegget kommer fra klokken 17 og utover. 

Anonymkode: 6bbfa...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kveldstillegget deres var lavt. 

Anonymkode: 6360b...f86

hva tjener du bror

Anonymkode: 64409...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvelds- og nattetillegget mitt er på 56 kroner. På min arbeidsplass kan man ikke jobbe natt som ufaglært, unntaket er om man er leid inn som fastvakt. Da er tillegget det samme, 56 kroner per time. 

Helgetillegget vil øke om du jobber mye helg. Jeg kom opp i 150 kr timen allerede i mai. Det er lønnsomt å jobbe helg. Tror man starter på 50 kr, husker ikke. Helligdagstillegget er på 234 kroner. Jeg har jobbet som ufaglært på sykehjem i 8 år. 

Vet at du ikke spurte om de andre tingene, men skriver det i tilfelle du også lurer på det. 

Anonymkode: 6bbfa...3bd

takk bror

Anonymkode: 64409...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kveldstillegget deres var lavt. 

Anonymkode: 6360b...f86

Ja, jeg hadde nok tjent bedre om jeg sto i butikk. Men det orker jeg virkelig ikke. Jeg elsker jobben min. Skal få ræva i gir og ta utdanning ganske snart. 

Anonymkode: 6bbfa...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...