Gå til innhold

Jeg valgte å gå fra fest. Venninne lot meg gå alene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Saken er at min venninne ville på en såkalt kjendisfest på fredag,  men fordi hun ikke ville gå alen, så spurte hun om jeg ville bli med. Jeg svarte ja, og vi ankom festen hvor det var typ 30 personer. Venninnen min hadde ikke sagt noe om at hun var interessert i noen der, og etterhvert begynte verten å flørte med meg. Jeg var ikke interessert, men snakket jo med han da vi ble stående alene. Så kom det en annen type som jeg likte godt, og vi begynte å prate og flørte litt.

Vi var på et ukjent sted, men vi hadde vært i byen tidligere. Dette med at han nye typen kom bort skjedde etter noen timer. Så, ut av det blå ble verten sur på meg, og jeg ble paff og lei meg. Så ba han meg gå. Kun fordi jeg avviste ham. Greit nok det, men venninnen min lot meg gå alene. Jeg fant ikke hotellet og ringte henne to ganger, hvor hun bare sa at jeg fant nok fram. Jeg gikk rundt i nesten tre timer! Da ringte hun plutselig og spurte hvor jeg var. Tilslutt så jeg meg rundt, og hun hadde ankommet hotellet og sendte drosje for å hente meg. Jeg var redd og utslitt, og selv om jeg er voksen, 40+, så syns jeg dette var veldig ubehagelig. Jeg kom til hotellet kl.06 om morgenen. Venninnen min så bare at jeg var voksen og måtte klare meg selv. Nå vet jeg ikke helt om jeg syns det hun gjorde var greit! Hva tenker dere? 

Anonymkode: 339a5...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir vel for dumt? 

Du må klare å finne ei drosje dersom du ikkje vil gå, og å surre i timevis om natta uten å sjå kvar du skal?? SÅ hjelpelaus er det ikkje lov å vere. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 syting, ikke mye løsningsorientert

Anonymkode: a6e04...682

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gikk du rundt i tre timer istedenfor å ta en drosje? 

Anonymkode: d88e9...f1d

Jeg hadde ikke med veske. Kort osv lå på hotellet, for iom at jeg kjørte til og fra, tilsammen ti mil, så ble vi enige om at venninnen min skulle betale drosje til og fra festen. 

Anonymkode: 339a5...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke med veske. Kort osv lå på hotellet, for iom at jeg kjørte til og fra, tilsammen ti mil, så ble vi enige om at venninnen min skulle betale drosje til og fra festen. 

Anonymkode: 339a5...9f7

Hørt om vipps? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40+ og du klarer ikke å finne fram i en by? I siste instans setter man seg i en drosje og sier hvor man skal, men man kommer langt med Google Maps også...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres litt tafatt ut altså, sorry...du er jo en voksen kvinne..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dopa var du når du ikke engang klarte å ring etter en taxi? Pga. pandemien antar jeg at du var i Norge, og da fremstår du enda mer hjelpesløs. 

Anonymkode: c5381...4b8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 40+, skjerp deg. Hadde forstått det om dere var 18 og umoden.

Ukjent by er dårlig unnskyldning. Google "Hvor er jeg" og du får opp adresse og kart på sekunder eksakt der du står, ring taxi og de kommer til de og kjører deg til hotellet. Det er faktisk ikke så vanskelig. 

Anonymkode: 75e61...2db

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ikke med veske. Kort osv lå på hotellet, for iom at jeg kjørte til og fra, tilsammen ti mil, så ble vi enige om at venninnen min skulle betale drosje til og fra festen. 

Anonymkode: 339a5...9f7

Du betaler ved ankomst, ikke på forhånd.

Anonymkode: 75e61...2db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Du har da vel kart på telefonen, å de fleste drosjer tar vipps i dag. Å uansett kunne du bedt taxisjåføren vente så du kunne løpt opp og hentet kortet ditt. 

Anonymkode: f7cbc...171

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest i kveld…😂😂😂😂

Anonymkode: 10859...5dd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde ikke med veske. Kort osv lå på hotellet, for iom at jeg kjørte til og fra, tilsammen ti mil, så ble vi enige om at venninnen min skulle betale drosje til og fra festen. 

Anonymkode: 339a5...9f7

Hadde ikke med tlf og penger? Stoler blindt på at alt går fint? Vet ikke hvilket hotell du bor på? 

Det må jeg si ...  

Har du vært på fest før...? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hvor tafatt og hjelpesløs du høres ut, så synes jeg jo det faktum at venninnen din ikke gikk med deg, når du ble bedt om å forlate festen vitner om en dårlig venninne. Det druknet liksom litt i alt det andre fjaset. 

Anonymkode: ef36e...d14

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...