Gå til innhold

Andre som synst det var godt å begynne på jobb igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er jobben det eneste sosiale jeg har. Siste ukene har jeg telt ned dagene til jobb. Å være dønn alene med 2 unger i 4 uker har tatt knekken på meg. På privaten har jeg ingen venner eller familie, det begynner også barna og merke. Andre som har det slik? 

Anonymkode: 2ee54...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne sagt ja. Men jeg gruer meg til å jobbe igjen. Endelig så har jeg fri fra jobb og prøver å slappe av. Men begynt å grue meg til å begynne å jobbe igjen.

Jeg klarer å stå i det, er fortsatt i 100% jobb, men ofte følt at nå kommer smellen. Men det var jo ikke dette du spurte om. Men skulle ønske at jeg gledet meg til jobb og det sosiale rundt jobben . Så jeg syns du her heldig som savner jobben og det sosiale 

Anonymkode: e8f1a...184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er alltid blytungt å begynne på jobb igjen. Derfor sørger jeg for å begynne når de fleste andre slutter 😛 

Anonymkode: 39ecc...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte selv på jobb igjen i dag. Det var en god følelse :) Litt hardt å stå opp tidlig, men det går seg til. Bare det å kjøpe nytt pålegg og vite at det skal i kjøleskapet på jobb. Høre lyden av kaffemaskina og "hintet" om at den snart er tom, og at jeg muligens er nestemann som må fylle den med vann :ler: Treffe alle de andre igjen, og komme i gang med alle oppgavene som venter. Vissheten om at resten av gjengen er tilbake i løpet av de neste to ukene. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyter ferien, og har masse tid med venner og familien min. Starter på jobb neste uke. Gleder meg litt, elsker jobben min men elsker fritid og ferien også 

Anonymkode: 3967b...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...