Gå til innhold

Er ikke rassist… men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Midt østen 

Anonymkode: 3c619...7d3

De vet veldig godt at et nei er et nei. Tror at det har kommet nye lover der nede angående oppførsel i mot kvinner. De har ikke lov til å trakassere kvinner. Tror til og med at de kan bli dømt eller få bøter for det i deres land. Her i Norge jeg vet ikke 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi bor på Vestlandet, før elsket vi Oslo ig dro ofte dit på ferie, nå orker vi ikke Oslo mer. Reiser heller til andre byer i Norge. Oslo er helt ødelagt, er jo knapt nordmenn å se. 

Anonymkode: 3c619...7d3

Samme her, helt enig.

Anonymkode: f9265...2e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (20 minutter siden):

Stiller meg litt tvilende til at noen som går til det skrittet å installere kamera foran huset, har syklene sine stående ute.

Joda, mange installerer kamera FOR å kunne ha syklene stående ute. Makes no sense for me, men sånn er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barneoppdragelsen han har hatt i midt østen er vel slik han er oppdratt.. kvinner er ikke verdt noe, og når han møter motstand når han kommer hit reagerer han med sinne..

 

Anonymkode: 3c619...7d3

Jeg tror ikke at han hadde turt å oppføre seg dårlig i sitt eget land. De har andre lover som er strengere 

Anonymkode: c1fb6...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er vel nettopp derfor de føler seg trygge.

Anonymkode: f9265...2e0

 Tryggere å låse syklene inne. Man lar jo ikke ytterdøra stå ulåst fordi man har installert kamera foran huset heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke akkurat si at etniske nordmenn er noe særlig bedre selv, husker at det var noen i min klasse som runket i timene. Og det var de etniske nordmennene som pratet om piss  så hver dag og hadde svært dårlig syn på kvinner generelt. Tror det egentlig har lite med etnisitet og religion å gjøre.

Anonymkode: bc19e...50f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi bor på Vestlandet, før elsket vi Oslo ig dro ofte dit på ferie, nå orker vi ikke Oslo mer. Reiser heller til andre byer i Norge. Oslo er helt ødelagt, er jo knapt nordmenn å se. 

Anonymkode: 3c619...7d3

Men du er ikke rasist 😂😂 Bli der du er!

Anonymkode: 830b5...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil ikke akkurat si at etniske nordmenn er noe særlig bedre selv, husker at det var noen i min klasse som runket i timene. Og det var de etniske nordmennene som pratet om piss  så hver dag og hadde svært dårlig syn på kvinner generelt. Tror det egentlig har lite med etnisitet og religion å gjøre.

Anonymkode: bc19e...50f

Tror det har mye med etnisitet og religion å gjøre.

Google litt rundt du bare 👍

Anonymkode: f9265...2e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisit? Det var et nytt ord for meg. Det heter rasisme, rasist, rasistisk. 

Jeg synes du nok er litt fordomsfull, men rasist er å ta hardt i. Det kan være mange grunner til guttens oppførsel. Først og fremst kan man jo se på oppdragelse og kultur, men det har jo også med personlighet å gjøre. Etniske nordmenn finner også på faenskap iblant, av ymse slag og ymse grunner. 

Det er riktig at voldsstatistikken taler mot mennesker med annen opprinnelse. 

Men kan det også tenkes dårlig integrasjon, og/eller manglende samarbeidsvillighet og evne til å lære og tilpasse seg?
Er tiltak for integrasjon dårlig, følger gjerne det andre med, særlig er enkelte personlighetstrekk tilbøyelig for å ikke tilbøye seg. 

Hadde jeg flyttet til f.eks USA, ville jeg bli ansett usedvanlig uhøflig og kald - der jeg var, hilste folk på "alle" og var overstrømmende høflige og greie. Jeg er tilbaketrukken og stille, og vil helst bare være i fred. Jeg sier hei, takk og farvel til butikkekspeditøren, bussjåføren osv., men generelle folk i vær og vind bryr jeg meg overhodet ikke om og enser dem knapt. Er de rasistiske om de tenker stygt om meg? Det synes jeg ikke.

Anonymkode: a93bb...645

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre med de så kalte etnisk norske som bedriver hærverk?

Er det mere riktig, enn at en gutt med en annen hudfarge gjør det? 

Det høres også for meg ut som vi får høre en side av saken her. 

Drittsekker finnes i alle varianter og farger, det samme gjør det med hyggelige folk. Kan ikke dømme alle for noe én gjorde. 

Anonymkode: f3f10...66c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Oslo er helt ødelagt, er jo knapt nordmenn å se. 

Anonymkode: 3c619...7d3

Østkanten du ferdes på? Bogstadveien og andre steder på vestkanten kan du gå for der er det flere hvite. Eventuelt kan du dra til Spania til områder der hvor det kun er nordmenn. 

Anonymkode: 7bf9a...db0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men du er ikke rasist 😂😂 Bli der du er!

Anonymkode: 830b5...f4e

Det er jeg ikke. Er gift med en innvandrer, men han kommer fra Danmark. Følger norske regler og har respekt for det samfunnet vi lever i han da 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal vi gjøre med de så kalte etnisk norske som bedriver hærverk?

Er det mere riktig, enn at en gutt med en annen hudfarge gjør det? 

Det høres også for meg ut som vi får høre en side av saken her. 

Drittsekker finnes i alle varianter og farger, det samme gjør det med hyggelige folk. Kan ikke dømme alle for noe én gjorde. 

Anonymkode: f3f10...66c

Er ikke bare EN… se på åsted Norge da… hvor mange nordmenn gjelder det? Så må du ta med i betraktning at vi er flest nordmenn i landet her. 
fattigdom og religion som står bak det meste 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil ikke akkurat si at etniske nordmenn er noe særlig bedre selv, husker at det var noen i min klasse som runket i timene. Og det var de etniske nordmennene som pratet om piss  så hver dag og hadde svært dårlig syn på kvinner generelt. Tror det egentlig har lite med etnisitet og religion å gjøre.

Anonymkode: bc19e...50f

Dårlig kvinnesyn kommer av oppdragelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det har mye med etnisitet og religion å gjøre.

Google litt rundt du bare 👍

Anonymkode: 

Jeg er ikke rasist så nekter å lese andre kilder skrevet av rasister som deg.

Anonymkode: bc19e...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jeg ikke. Er gift med en innvandrer, men han kommer fra Danmark. Følger norske regler og har respekt for det samfunnet vi lever i han da 

Anonymkode: 3c619...7d3

Selvfølgelig er ikke en nordmann som er gift med en danske rasist😂 Du får henge deg opp i alle etnisk norske som ikke følger lover og regler også da. Håper du er et troll for dette blir for dumt!

Anonymkode: 830b5...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er ikke rasist så nekter å lese andre kilder skrevet av rasister som deg.

Anonymkode: bc19e...50f

Du finner masse offisielle statistikker på dette. 

Anonymkode: f9265...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Østkanten du ferdes på? Bogstadveien og andre steder på vestkanten kan du gå for der er det flere hvite. Eventuelt kan du dra til Spania til områder der hvor det kun er nordmenn. 

Anonymkode: 7bf9a...db0

Hvor i Spania er det kun nordmenn? På noen sykehjem der nede?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er overfall som gjør gatene og hverdagen utrygg for ALLE kvinner i Norge. Det er derfor helt idiotisk å sammenlikne med andre overgrep når konsekvensene for samfunnet er så enormt mye større. Alle Norges kvinner er offeret når noe skjer i det offentlige rom. 

Anonymkode: 76b66...92b

I alle dager!! ALLE kvinner er klar over risikoen ved å bevege seg i det offentlige rom, det sitter dessverre i ryggmargen! Bare se på undersøkelser der kvinner blir spurt om hvordan de beskytter seg når de er ute og går om kvelden, der menn svarer «tenker ikke på det» ramser kvinner opp 80 ulike taktikker for å holde seg trygg.

Menns voldtekt av kvinner utgjør en konsekvens for samfunnet UANSETT hvor og når dette skjedde! Å tro du er med en god venn på fest som deretter voldtar deg, eller du sovner på fest og våkner av voldtekt... Dette gjør noe med folk uansett.

At du sitter der og rangerer voldtekter viser at du har NULL peiling på kvinners virkelighet.

Anonymkode: ff256...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (41 minutter siden):

De vet veldig godt at et nei er et nei. Tror at det har kommet nye lover der nede angående oppførsel i mot kvinner. De har ikke lov til å trakassere kvinner. Tror til og med at de kan bli dømt eller få bøter for det i deres land. Her i Norge jeg vet ikke 

Eksakt. Det er skikkelig dumt, naivt og uvitende å tro at kvinner er "sexobjekter" i de landene. Tvert imot. I mange land der det er islam er det veldig strenge straff for alle seksuelle overgrep, til og med dødsstraff! Det er norske kvinner de ser som sexobjekter. Og i Norge er det ikke noe særlig straff man får hvis man engang blir tatt. Det er millioner av muslimske innvandrere i f.eks. Russland, men der voldtar de ikke kvinner. Hvorfor? Jo, fordi først og fremst ville brødrene og fedrene til jentene straffe voldtektsmannen selv, og etterpå, hvis voldtektsmannen er fortsatt i livet så blir det automatisk deportasjon fra landet pluss straff i hjemlandet eller alternativt mange mange år i russisk fengsel. Så da har man ikke så lyst til å voldta. Nordmenn generelt er rett og slett altfor svake nå for tiden, og norske menn er helt unyttige. Ikke så rart at dere blir utnyttet. Det er deres skyld. Sorry, men sånn funker det...

Anonymkode: c15f9...898

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...