Gå til innhold

Voksne damer og sexleketøy hjemme alene

Kattemons

Anbefalte innlegg

Kattemons

Lurer på hvor mange av dere voksne damer som koser dere i skjul når dere er alene med sexleketøy?

Jeg synes det er spennende å tenke på at kona kanskje ligger hjemme i senga og koser seg med et leketøy.

Det hadde faktisk vært utrolig pirrende og opphissende om hun hadde sendt meg en video/snapp der hun ligger å koser seg.

Noen som gjør dette eller har opplevd det?

Endret av Kattemons
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hele tiden. 

Anonymkode: ebe5a...ae5

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har ikke noe leketøy så...ei hånd får duge. Tenker på mannen min de gangene jeg koser alene.

Anonymkode: 6ea73...8d1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bruker ofte leketøy og da hender det at jeg sender kjæresten min en film. 

Anonymkode: 10a80...ba6

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Filmer alltid når jeg leker,og sender det til mannen.

Anonymkode: 21608...e80

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scoops

Det gjør jeg ofte når jeg er aleine ja, og sender og av og til film/bilder til han jeg dater 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

SurDiamant

Skjønner ikke hvordan det kan oppleves som noe annet enn vanvittig opphissende!! Det er noe sykt sexy over at dere damer også viser at dere er kåte og lekne - og i min verden veldig turnon å filme/ta bilder å sende til partner😊👍👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjenferdet

Ville aldri tatt bilder eller videoer og sendt til noen. Det kan komme på avveie!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer
Gjenferdet skrev (4 timer siden):

Ville aldri tatt bilder eller videoer og sendt til noen. Det kan komme på avveie!

Forsiktig og klok som ellers du, jeg er faktisk enig med deg. Disse bildene får jeg like klart oppi hodet mitt, forresten foretrekker jeg å se gjennom nøkkelhullet og høre hennes lyder... hvis hun tenner og godtar det da😇

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Gjenferdet skrev (5 timer siden):

Filmer ikke ansikt og hele kroppen 🙄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Filmer ikke ansikt og hele kroppen 🙄

Du kan aldri vite. Er han jævel nok så tar han screenshot av hele samtalen og lekker det ut, hvor både ditt navn og tlfnr står. Da har det plutselig ikke så mye å si at ikke ansiktet ditt synes på nakenbildene. Har lest og sett mange fæle historier hvor folk har fått livene sine ødelagt pga ting som dette. Veldig ofte i caser der den ene mister følelser og den andre sitter igjen sint og bitter og bestemmer seg for å lage et helvete. 

Anonymkode: c70c5...279

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan aldri vite. Er han jævel nok så tar han screenshot av hele samtalen og lekker det ut, hvor både ditt navn og tlfnr står. Da har det plutselig ikke så mye å si at ikke ansiktet ditt synes på nakenbildene. Har lest og sett mange fæle historier hvor folk har fått livene sine ødelagt pga ting som dette. Veldig ofte i caser der den ene mister følelser og den andre sitter igjen sint og bitter og bestemmer seg for å lage et helvete. 

Sender aldri på melding eller Snap 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sender aldri på melding eller Snap 😉

Ok, hvordan får du sendt typen din disse filmene du skriver om oppi her da? Via telegram? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, hvordan får du sendt typen din disse filmene du skriver om oppi her da? Via telegram? 

Det finnes da andre apper med sendefunksjon. Helt anonyme. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Elder Millennial

Jeg gjør dette titt og ofte. Synes det er spennende jeg, både sende og få. Hadde likt enda bedre sånn som Bamseklemmer sier at det sto noen utenfor døren å smugtittet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes da andre apper med sendefunksjon. Helt anonyme. 

Hvor du sender bilder og videoer av deg selv til typen?

Poenget er, hvis noen vil lagre kvalm så lager de kvalm. Uansett hvor forsiktig du er. Det kan forsåvidt gjelde det meste i livet, men seksualiserte bilder av seg selv på avveie og til alles beskuelse er det ingen som vil ha. Føles sikkert ut som en jævla god idé når du ligger der yr og kun vil glede typen. Føles IKKE som en god idé den dagen du plutselig blir teppebombet av anrop på tlf din, fra fjerne og nære, foreldre, barn ++ som har fått opp bilder av deg på telefonen. Folk har tatt livet av seg pga slike ting. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

24 år aldri prøvd. er jomfru 

Anonymkode: fbef7...f59

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...