Gå til innhold

Daten viste seg selv nedentil . Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uredd

Må si jeg blir litt forundret over svarene her. Et bilde etter to uker sier null og niks fra eller til om han er ute etter et engangsligg eller ikke. To uker er ganske lang tid for de som er interessert i engangs...

Når man stiller er slikt spørsmål på singelforumet ts, ...så får man vel mest svar fra single tenker jeg. Det kan tilogmed være en god grunn til at de er single også...

De fleste menn er interessert i sex. Akkurat som kvinner, og ønsker at det skal være en del av et seriøst forhold. Forskjellen ligger i hvordan dette kommuniseres... Jeg går uten videre utifra at regnet med at du etter to uker kanskje var nyskjerrig. Ble det litt for mye litt for fort er det bare å si fra.

Å overtenke og tro at dette utelukker at han er interessert i noe mer vil være total bom. De fleste menn vil ha et langt og lykkelig forhold med den rette personen. Funker det ikke, er det av helt andre grunner enn at han ble litt ivrig. Du var bare ikke riktig for ham, eller han var ikke riktig for deg. Å finne ut om dere er riktig for hverandre skjer kun hvis begge ønsker å gå videre eller ikke på et hvilket som helst tidspunkt i prosessen.

Følg magefølelsen og ikke overtolkninger på kg før du bestemmer deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Serr?! Trodde han var sånn 25. Men 399 år.. noe så turn off! Han har garantert aids.

Anonymkode: 5ac75...497

Troll!

Anonymkode: 0b04d...dda

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Troll!

Anonymkode: 0b04d...dda

Enig. Noen har problemer. Kanskje aids selv 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...