Gå til innhold

Bordplassering dåp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare starte med å si at dåpsfesten kun vil finne sted om situasjonen tillater det, og vi vil se an hvordan restriksjonene er på tiden vi skal ha festen. Så alt i forhold til pandemien kan bare droppes, det har vi under kontroll.

Vi blir 45 stykker til dåpen.

Jeg er usikker på om vi skal gå for hestesko eller flere bord. Innspill her?

På min side har foreldrene holdt sammen, så min side er grei nok å sette opp. På samboers side har foreldrene hans fått nye partnere og flere barn. Hans mor og fars side går ikke særlig godt overens. De snakker stygt om hverandre og har ikke vært samlet siden samboer sto til konfirmasjon for 15 år siden..

Våre familier har heller ikke møttes, kun foreldrene våre, men ikke besteforeldre og videre utover. 

Jeg aner ikke mine armer råd om hvordan jeg skal sette opp bordene. Jeg har tenkt om jeg skal blande litt av hans og min familie etter hvem jeg tror kan passe sammen, men det også blir vanskelig. Vanskelig for det er så mange som ikke klarer seg uten partner eller kjente.

Noen som har hatt et slikt smørje med oppsett? Hvordan løste dere det?

Anonymkode: 93a23...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle plasseres sammen med noen de kjenner, ikke splitt opp par eller familier. Vi kommer til å ha flere bord, da blir det lettere å holde avstand og dele opp i kohorter. Kanskje dere kan sitte sammen med fadderne slik at det ikke blir sånn at de besteforeldrene som ikke snakker sammen blir sittende sammen? Da unngår dere også å måtte velge hvilken av besteforeldrene på den siden som skal få sitte sammen med dere. 

Anonymkode: cccba...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...