Gå til innhold

Hva liker menn at kvinnen gjør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten skal snart bort noen dager, uten barn, og jeg drømmer om å gi han en ny sex-opplevelse.

I starten utforsket vi en del, og prøvde forskjellige ting, men etterhvert har det blitt mye det samme hver gang.

Hva er det dere menn synes er det beste dama kan gjøre med dere? Hva gir aller mest nytelse for dere?

Anonymkode: dedbd...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er at dama gjør det like mye for sin egen del som min. Altså f.eks. ikke suger pikk fordi jeg liker det mens hun ikke liker det. Jeg merker det og da blir det bare helt feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag:

Suging, masser ballene og svelg sæden. 

Utendørs sex.

Anal? 

Kjøp noe sexy undertøy og overrask mannen.

Sexleketøy?

Ta initiativ som dame. Veldig deilig med dame som iblant tar kontrollen.

Anonymkode: 0bac9...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste dama kan gjøre er å tenke på seg selv, jo kåtere og jo mer egoistisk hun er, jo deiligere er hun. Da er det deilig å puste ut på hodeputa når det hele er over.

Anonymkode: 82114...4ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljemassasje. Gjør litt ut av det, tenn stearinlys og ha på behagelig musikk feks. Til slutt spør du han om han vil "avslutte" det, og eventuelt hvordan.

Anonymkode: 3a0ff...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oljemassasje. Gjør litt ut av det, tenn stearinlys og ha på behagelig musikk feks. Til slutt spør du han om han vil "avslutte" det, og eventuelt hvordan.

Anonymkode: 3a0ff...dae

Det her er vanvittig undervurdert. Jeg har bare hatt oljemassasjesex noen få ganger, mest fordi det er litt styr etterpå, tar tid å vaske bort oljen, og omgivelsene blir også oljet ned. Man kan få kjøpt egnet laken til bruk av oljemassasje. Det er utrolig opphissende å massere hverandre inn med oljer, og gni kroppene mot hverandre. Det er også utrolig flatterende og sexy, med dempet belysning kan kroppen se helt magisk ut... Skulle ønske jeg hadde en mann å skjemme bort. 

Anonymkode: b4913...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klippe hull i skrittet på ei olabukse og ha på den under sex, jeg blir aldri kåtere enn når hun gjør det

Anonymkode: 486ee...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmede folk på internett kan ikke fortelle deg hvilke seksuelle preferanser mannen din har. Det må du finne ut av selv. Med mindre fantasien hans er nettopp å la fremmede plukke ut neste sex-aktivitet for dere.

Anal ble nevnt som eksempel lenger opp. Vel, kanskje er det noe han tenner på. Kanskje høres det spennende ut, men så friker han ut når alternativet ligger på bordet (kremt, been there). Kanskje (og mest sannsynlig?) er det en innertier, ihvertfall dersom dere begge er åpne for det, og planlegger og kommuniserer godt både i forkant og under akten.

Men dette er det ingen av oss her som vet på forhånd, og kanskje er det helt andre ting han ville foretrukket? Begynn gjerne med å kartlegge hvilke fantasier som er aktuelle for dere begge, f.eks. ved å finne en liste over vanlige sexfantasier og kjør eliminasjonsmetoden.

Det, og/eller kjøp en fuelbox.

Forøvrig, to tomler opp for initiativet! Jeg hadde blitt helt vill.

Endret av so_what
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Klippe hull i skrittet på ei olabukse og ha på den under sex, jeg blir aldri kåtere enn når hun gjør det

Anonymkode: 486ee...134

Det kribler godt i boxern av dette... jeg liker også at hun går i skjørt uten truse, på en litt skjermet plass kan man jo kysse. De andre ser er jo bare et kyssende par, og blir oppfattet som hyggelig og bra at noen tør å vise sin kjærlighet. Det de ikke ser er jo at han kan fingre deg til en stille orgasme...

På tomannshånd tenner jeg på å bli så kåt av kyssingen, at jeg river et hull i strømpebuksa for å knulle. Den lyden og settingen er meget opphissende. 

Hvis du ikke har prøvd det tidligere, gi han litt tungelek på strengen hans (frenulum). Det er iallefall det jeg kommer fortest av... Nå vet jeg jo ikke hva han tenner på, så dette blir jo bare noe jeg tenner på. Men tipsene får deg vel til å planlegge litt på hva dere vil gjøre i ferien. Små kjappisser på tur er bestandig bra, kunsten din er vel å gjøre han kåt uten at han merker det?😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ideer😀 Jeg vet så klart at dette er individuelt, men kjekt med noen nye ideer jeg kan teste ut! Ts

Anonymkode: dedbd...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg og kjæresten skal snart bort noen dager, uten barn, og jeg drømmer om å gi han en ny sex-opplevelse.

I starten utforsket vi en del, og prøvde forskjellige ting, men etterhvert har det blitt mye det samme hver gang.

Hva er det dere menn synes er det beste dama kan gjøre med dere? Hva gir aller mest nytelse for dere?

Anonymkode: dedbd...59e

Vet du litt om han sine preferanser fra før? Har han noen fantasier du vet om? Ting dere har snakket om som han kanskje ville satt pris på? 
er det vanligvis han som er mest aktiv når dere har sex? Eller er det deg?

Anonymkode: c3712...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
On 8/1/2021 at 8:42 PM, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten skal snart bort noen dager, uten barn, og jeg drømmer om å gi han en ny sex-opplevelse.

I starten utforsket vi en del, og prøvde forskjellige ting, men etterhvert har det blitt mye det samme hver gang.

Hva er det dere menn synes er det beste dama kan gjøre med dere? Hva gir aller mest nytelse for dere?

Anonymkode: dedbd...59e

Spør han om hva han vil før dere drar.

For meg er å bli sugd, slikket på balla og i rompa helt eventyrlig. Strap-on. At hun har på seg stay-ups eller annet sexy undertøy.

Bli sugd og sprute i ansiktet.

Anonymkode: cf9d8...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...