Gå til innhold

Noen som har hatt bryllup i partytelt i hagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en stor hage med en fantastisk utsikt som vi kan ha bryllupet i. Har skikkelig lyst å bare ha det «hjemme». Noen som har erfaring med det? Det er en plen så da bør vi nok ha partytelt med gulv? Blir det liksom like durt som å leie lokale? 

Anonymkode: afb87...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt å tenke over komboen norsk vær og partytelt. Ikke så kult når det blåser stiv kuling, regner sidelengs og todenskrallene ruller. kan fort blir både kaldt, vått og bråkete, og et ganske ukoselig bryllup. 

Anonymkode: 736f4...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dyrere. Men mye koseligere, da. 
 

Og ja, dere bør definitivt ha gulv! 

Anonymkode: 5e9c5...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Har hørt om det, og det var visst veldig koselig.  De hadde mat fra catering og innleid band. Eneste minus var mygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte det selv, fram til jeg hjalp til som servitør i et bryllup som foregikk i et partytelt. Det var forsåvidt grei temperatur inne i teltet, men for oss som måtte stå en del ved teltinngangen og vente var det iiiiskaldt. Skal nevnes at det var en grå nord-norsk sommerdag med en liten kuling, men likevel. 😅 

Dersom man sørger for det er tett, varmt og at det er gode toalettfasiliteter, ville jeg likevel ikke nølt med å være gjest i et slikt bryllup. :) 

Anonymkode: f146b...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lurt å tenke over komboen norsk vær og partytelt. Ikke så kult når det blåser stiv kuling, regner sidelengs og todenskrallene ruller. kan fort blir både kaldt, vått og bråkete, og et ganske ukoselig bryllup. 

Anonymkode: 736f4...e5c

Det er Østlandet i august det er snakk om, neppe noe en varmelampe eller 12 ikke kan fikse. 
 

ts

Anonymkode: afb87...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i det (på østlandet i august) og det var miserabelt. Det PISSREGNET og damemne swoppet rundt i høye hæler som sank i den våte jorden og lange kjoler som subbet i gjørma. Inne i teltet var det KLAMT og kaldt, og vi stimet oss rundt varmelampene.

En bekjent hadde eget bryllup i partytelt i hagen (på østlandet, også i august!). Det gikk utrolig fint og var et veldig vakkert bryllup.

Tror det er veldig væravhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det nå i helgen og det var så vakkert og jeg ville ikke ha valgt annerledes! Det funket også veldig fint! Nå har vi en hage hvor vi også har skikkelig fin utsikt, men etter å ha pyntet opp i hagen og teltet.. det ble magisk!

Anonymkode: 3d4f1...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...