Gå til innhold

Noen her som har født 3 eller 4 barn? Hvordan var den siste fødselen mot de andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har født fire. De to første var ok, de to siste helt jævlige.

Anonymkode: a5dc9...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tredjemann var en pressrie som jeg holdt igjen alt jeg kunne. Mannen var på toalettet og greide ikke få tak i snoren. Han kom inn og fikk ropt inn noen som tok av meg buksen og tok i mot. Fikk beskjed om vi planla flere barn måtte jeg komme inn med en gang jeg kjente murringer. Var over ganske kjapt og var oppe og gikk en halvtime etter.

Anonymkode: 45643...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 var en forferdelig fødsel på 16 timer som endte med tangforløsning og tredjegrads ruptur.

Nr 2 var en intens, men grei fødsel på 2 timer fra start til slutt. Nr 3 var igjen en styrtfødsel, 24 minutter denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to første endte med katastrofesnitt, tredjemann kom som en drøm med en relativt kort fødsel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fødsel var drømmefødsel, 4-5 time aktiv fødsel. Andre var styrtfødsel, litt under to timer fra første rie. Definitivt den vondeste fødselen. Tredje lå plutselig i seteleie på trivselskontrollen, men hadde likevel en fin fødsel. Hadde skikkelig uregelmessige rier, men fra jeg kom på sykehuset gikk det vel 2,5 time før baby var ute. Vondt ja, men hadde fint gjort det igjen (etter andre sa jeg aldri mer)

Anonymkode: ce456...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...