Gå til innhold

Til dere med grått hår..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 blond, langt fyldig hår. Jo mer grått som kommer, jo finere blir det igrunnen. Har alltid hatt naturlige striper og nå er det bare litt lysere når hårene spiller sammen. Lar det bli som det blir jeg 😀

Anonymkode: df1aa...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2021-7-31 den 21.50):

Farger dere håret?

Jeg synes jeg ser så få med grått hår. Håret mitt er litt grått men føler bare det er mitt hår som er så grått men ikke andres.

Ser jeg gammel ut med grått hår?

Anonymkode: 26218...d10

Jeg har fått noe grå hår med årene og begynte å farge. Uten farge ser jeg minst 10 år eldre enn det jeg egentlig er, så ja - man ser eldre ut med grå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 53, og har blondt/askeblondt hår fra naturens side. Så selv om jeg har litt sølvfarge her og der, ser håret egentlig ikke grått ut, men mer som naturlig fargespill. Heldig med den! Det hender jeg tar lyse striper hvis jeg synes håret ser for blast og dødt ut, men det er mer for å få litt friskhet i fargene, ikke for å skjule det grå. 

Anonymkode: 45c1a...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 og nei, farger ikke. Men skal vel, etter planen, stripe det en gang i oktober. Spørs om jeg gidder når det kommer så langt. Mine grå plager meg svært lite, mest i front og under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 21.50):

Farger dere håret?

Jeg synes jeg ser så få med grått hår. Håret mitt er litt grått men føler bare det er mitt hår som er så grått men ikke andres.

Ser jeg gammel ut med grått hår?

Anonymkode: 26218...d10

Jeg har noen grå, farger det ikke og bruker hårprodukter som er naturlige. Synes det ser veldig friskt ut, mye sunnere og finere enn når jeg farget det. Synes folk er finest med sin naturlige farge uansett alder.

Anonymkode: dd042...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 brunt hår, jeg har bare grått hår nå. Jeg begynte å farge håret mitt ti år siden. Nå farger jeg bare etterveksten hjemme med henna pulver. ;)

Endret av kaledonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tarantulla

 

Blomsterpotta skrev (På 7.8.2021 den 13.28):

Damer må farge det for å fremdeles være litt sexy. Menn blir mer sexy jo gråere de blir- kalles distingvert 🤯

En boks hårfarge gjør deg ikke sexy... Og er "sexy" den looken du går for når du endelig begynner å modnes?

Jeg er femti og har såvidt sett et par grå hår. Har langt, tykt, mørkt hår, sluttet å farge det for flere år siden. Jeg synes grått hår er kjempefint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...