Gå til innhold

Til dere med grått hår..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er 39, og har aldri hatt et grått hår.

Men den dagen de dukker opp så farger jeg. 

Anonymkode: 412f9...3f3

Visste disse ville komme 😅😅 Derfor jeg la inn forbeholdet SÅOGSI. 

Anonymkode: 7c51a...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roci skrev (8 timer siden):

Er 51 og har i løpet av en treårsperiode gått fra å være farget mørk brun til en kjølig blond som er nesten lik den naturlige  grå etterveksten. Striper håret 3 ganger i året  og farger ettervekst selv ved behov.

Hvilken kjølig blond bruker du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år her. 
Jeg farger håret, men ikke pga grå hår. De grå hårene vil jeg gjerne ha, men den vanlige hårfargen min er så døll.

Anonymkode: 97da0...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg har en del grå hår, men du ser det ikke så godt da jeg har lilla farget hår akkurat nå 😅 Lillafargen setter seg ikke i de grå hårene da, men det bryr jeg meg fint lite om. 

Jeg ser mange som farger helt manisk over de grå hårene sine og jeg synes det er litt trist, for det er egentlig veldig fint på mange. Finere enn 3 cm grå ettervekst hvertfall. 

Personlig ville jeg gått for litt lyse striper om man prøver å få de grå hårene til å synes minst mulig i kommune grått hår slik som jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mann her!.

Jeg ble grå før jeg fylte 25, har aldri brydd meg spesielt om hårfargen og var mest fornøyd med at jeg ikke mistet håret.
Når jeg ser tilbake på det så er det et fett.

Anonymkode: 31204...beb

Samme her, selv om jeg ble grå noe senere enn deg. Det var en mellomfase hvor jeg syntes håret mitt alltid så skittent ut, men nå er det helt grått, og jeg er ganske fornøyd. Til gjengjeld har jeg fyldig hår over hele hodet, og det er det ikke alle menn godt oppe i femtiårene som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (3 timer siden):

Hvilken kjølig blond bruker du nå?

Farger etterveksten med Nutrisse 9.132 som på mitt grå/hvite hår blir en fin nøytral/kjølig blond (ikke platina) når jeg behandler med blåshampo innimellom🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i starten av 40-åra, hatt noen grå hår siden jeg var cirka 30. Blir stadig flere.

Striper håret (har naturlig brunt). Stripping sitter ikke på de grå her, men farger likevel ikke.
Bærer min aldring med stolthet og syns faktisk det ser skikkelig fresht ut med de grå hårene innimellom 😃

Anonymkode: 0e101...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er i starten av 40-åra, hatt noen grå hår siden jeg var cirka 30. Blir stadig flere.

Striper håret (har naturlig brunt). Stripping sitter ikke på de grå her, men farger likevel ikke.
Bærer min aldring med stolthet og syns faktisk det ser skikkelig fresht ut med de grå hårene innimellom 😃

Anonymkode: 0e101...f18

Stripping ja.. at man aldri lærer seg å lese over FØR man sender inn 😂

Verken striping eller stripping sitter på grå hår her 😂

Anonymkode: 0e101...f18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (1 time siden):

Farger etterveksten med Nutrisse 9.132 som på mitt grå/hvite hår blir en fin nøytral/kjølig blond (ikke platina) når jeg behandler med blåshampo innimellom🙂

Jeg passer liksom best varme farger - så i tvil om hva jeg skal gjøre når jeg blir lei av å farge brunt. 

Stripet det i en periode - men synes det blir for.....tja, passer liksom ikke blond/kalde farger 🧐

Blir liksom veldig rosa i ansiktet på et vis 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller 49 i år og begynte å få grå for noen år siden. Avventer med farging/striping  for å se hvordan det blir. Ikke så mye grått foran og på sidene men mer bak. Den naturlige fargen er brun. Men ser jo at det blir blassere. Er redd jeg får en  litt «trist» gråfarge om jeg skal slekte på min mor. Jaja, får ta det som kommer. 😌

Anonymkode: 4dc38...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 21.58):

Ja, jeg farger det og det gjør de fleste jeg kjenner. Damene altså, ikke mennene. 

Anonymkode: 6a55d...6be

Damer må farge det for å fremdeles være litt sexy. Menn blir mer sexy jo gråere de blir- kalles distingvert 🤯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 60 og har kun noen få små grå på toppen.Ingenting som sjernerer meg.Håret ellers er brun/rødt,tykt,langt og krøllete og jeg takker gode gener for at det er slik.Min mor hadde i en alder av 90 ikke et eneste grått hår.Men om jeg skulle bli grå så er ikke det krise.Det er bare hår.

Anonymkode: b04cb...95a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomsterpotta said:

Damer må farge det for å fremdeles være litt sexy. Menn blir mer sexy jo gråere de blir- kalles distingvert 🤯

Nei! Det er utrolig sexy med grått velstelt hår hos kvinner, som jeg går ut fra gjelder menn også. Biten om om velstelthet. Særlig fint er det om de grå hårene er samlet punktvis som kontrast.

Anonymkode: 155ba...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farger dere håret hos frisøren? Eller farger dere håret hjemme?

Anonymkode: 26218...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og begynner å få noen grå hår her og der. 

Farger med Herbatint Platinum blond (som ikke blir Platinum, men mer naturlig gyllenblond).

Anonymkode: 3138b...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2021 at 10:30 PM, AnonymBruker said:

Er 36, har ikke fått mine første ennå, men når jeg gjør så blir jeg å farge håret grått. Vil heller rocke fullgrått hår enn å gjøre meg avhengig av frisør. 

Anonymkode: af3e9...4c0

Hvis du skal opprettholde en fin, farget gråfarge så er du like avhengig av frisør som oss andre ;)

 

Anonymkode: 07af9...849

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er såvidt over 40 år og begynte å få grå hår i slutten av 30 årene. Jeg må farge det hver måned, ellers kommer det mye grått frem. 

Anonymkode: 437a1...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Blomsterpotta skrev (2 timer siden):

Damer må farge det for å fremdeles være litt sexy. Menn blir mer sexy jo gråere de blir- kalles distingvert 🤯

Jeg er mye, men distingvert er jeg ikke.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grå/hvite hår, orker ikke farge det da jeg ikke tåler noe hårfarge. Er 34. 

Anonymkode: c6b9d...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 22.36):

Alle jeg kjenner farger. Jeg gjør det selv også, men gir f innimellom. Noen har VELDIG mye grått enda de er i 40 årene bare

Anonymkode: 529c2...0e5

Jeg er 35 år og er eeegentlig VELDIG gråhåra, hvis jeg ikke hadde farget. Fikk mine første gråe hår som 18-åring

Anonymkode: 83211...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...