Gå til innhold

Til dere med grått hår..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Farger dere håret?

Jeg synes jeg ser så få med grått hår. Håret mitt er litt grått men føler bare det er mitt hår som er så grått men ikke andres.

Ser jeg gammel ut med grått hår?

Anonymkode: 26218...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg farger det og det gjør de fleste jeg kjenner. Damene altså, ikke mennene. 

Anonymkode: 6a55d...6be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke har synlige grå farger det, såogsi.

Fra sånn 35+ særlig.

Jeg har normal mengde, begynner faktisk å farge nå ved 40. Mest fordi jeg kler varme farger, ikke kalde. 

 

Anonymkode: 7c51a...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42 og farger håret jevnlig pga grå hår. Mannen på 53 farger det også, han er mye gråere/hvitere enn meg så han farger det mørkere grått. 

Anonymkode: 18acd...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle som ikke har synlige grå farger det, såogsi.

Fra sånn 35+ særlig.

Jeg har normal mengde, begynner faktisk å farge nå ved 40. Mest fordi jeg kler varme farger, ikke kalde. 

 

Anonymkode: 7c51a...5d6

40 her, så å si ingen grå hår. Det er fremdeles så få at jeg napper de vekk når jeg ser dem. Kommer dog til å gi opp en dag, og bare la de komme. Tror ikke jeg gidder farge håret.

Anonymkode: dbfee...36a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36, har ikke fått mine første ennå, men når jeg gjør så blir jeg å farge håret grått. Vil heller rocke fullgrått hår enn å gjøre meg avhengig av frisør. 

Anonymkode: af3e9...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 31, har fått noen grå hår og kommer ikke til å starte å farge det. Mamma har gått til frisør hver måned i mange mange år, og jeg har ikke tenkt å gjøre det samme :)

Anonymkode: ce74c...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt jevnt grått hår, så hadde jeg prøvd og sett hvordan det ble.

Har ikke jevnt med grått hår, så ser fortsatt ut som noe mislykket. Derfor farget jeg det  

Anonymkode: 5356e...e29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Alle som ikke har synlige grå farger det, såogsi.

Fra sånn 35+ særlig.

Jeg har normal mengde, begynner faktisk å farge nå ved 40. Mest fordi jeg kler varme farger, ikke kalde. 

 

Anonymkode: 7c51a...5d6

Er 39, og har aldri hatt et grått hår.

Men den dagen de dukker opp så farger jeg. 

Anonymkode: 412f9...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Alle som ikke har synlige grå farger det, såogsi.

Fra sånn 35+ særlig.

Jeg har normal mengde, begynner faktisk å farge nå ved 40. Mest fordi jeg kler varme farger, ikke kalde. 

 

Anonymkode: 7c51a...5d6

Jeg er 50 år og har bare noe få grå hår som jeg napper - farger ikke.

Anonymkode: 185d9...8c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Farger dere håret?

Jeg synes jeg ser så få med grått hår. Håret mitt er litt grått men føler bare det er mitt hår som er så grått men ikke andres.

Ser jeg gammel ut med grått hår?

Anonymkode: 26218...d10

Alle jeg kjenner farger. Jeg gjør det selv også, men gir f innimellom. Noen har VELDIG mye grått enda de er i 40 årene bare

Anonymkode: 529c2...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og har en del grå hår, men de synes ikke så godt siden jeg striper håret. De blir på en måte en del av stripene. 

Anonymkode: 53b67...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 48 og slutta å farge håret for tre-fire år siden. Er naturlig blond og blir stadig mer sølv, men jeg tenker at det er greit. 

Anonymkode: 9a357...068

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 47 og har ikke noen grå hår enda. Kommer ikke til å farge håret uansett. 

Anonymkode: 40178...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, fikk mine første grå hår da jeg var 22, har farget håret siden jeg var 15. Har mest grått/hvitt i front, og farger jeg håret tar det maks to uker før det er synlig. Har forsøkt å stripe det for å blende, men det fungerer ikke, det blir fort gult. Så i fjor sluttet jeg. Ikke helt ferdig å vokse det ut, men foreløpig veldig fornøyd. Og utrolig deilig å slippe å bruke 2500-3000kr hos frisøren hver 6-8. uke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her!.

Jeg ble grå før jeg fylte 25, har aldri brydd meg spesielt om hårfargen og var mest fornøyd med at jeg ikke mistet håret.
Når jeg ser tilbake på det så er det et fett.

Anonymkode: 31204...beb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i begynnelsen av 40-årene, og har bare noen sporadiske, sølvhvite hår. Det er mange år siden de begynte å dukke opp, men det har bare vert noen helt få hele tiden. Har ikke farga håret på bortimot 20 år tenker jeg 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 51 og har i løpet av en treårsperiode gått fra å være farget mørk brun til en kjølig blond som er nesten lik den naturlige  grå etterveksten. Striper håret 3 ganger i året  og farger ettervekst selv ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alle som ikke har synlige grå farger det, såogsi.

Fra sånn 35+ særlig.

Jeg har normal mengde, begynner faktisk å farge nå ved 40. Mest fordi jeg kler varme farger, ikke kalde. 

 

Anonymkode: 7c51a...5d6

Jeg er 52 og har ikke et eneste grått hår enda.
 

Kommer ikke til å farge når det begynner å bli grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del gyldne gjennomsiktige hårstrå. Farger håret mørk gyldenblondt fordi de gjennomsiktige hårstråene blendes mer inn. Fargen på dem går av i vask med én gang. Har hatt sånn i ørten år, er stressrelatert for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...