Gå til innhold

Hjelp! Har en løsvippe igjen!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Tok extensions på vippene for litt siden. Nå har jeg en vippe som ikke vil av, har prøvd å gnikke og gnu med masse olje, men den vil ikke av. Og om noen dager så skal jeg ta Lashlift, og da må alle være av. Men gidder ikke betale 200kr for å få av en vippe. Så er det noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Helst ikke nappe den ut da det gjør sykt vondt.

Anonymkode: 8aa64...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aceton 😂 neida, det er ikke bra på øyet

Anonymkode: 74543...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei! Tok extensions på vippene for litt siden. Nå har jeg en vippe som ikke vil av, har prøvd å gnikke og gnu med masse olje, men den vil ikke av. Og om noen dager så skal jeg ta Lashlift, og da må alle være av. Men gidder ikke betale 200kr for å få av en vippe. Så er det noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Helst ikke nappe den ut da det gjør sykt vondt.

Anonymkode: 8aa64...585

Klipp den helt mot kanten av resten av vippene.. Resten faller jo av etterhvert.. 

Anonymkode: 77a5a...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt vondt å nappe ut en vippe????

Anonymkode: ae7af...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger to pinsetter. Du bruker den ene pinsetten til å løsne den kunstige vippen fra din naturlige vippe, samtidig som at du klemmer den andre pinsetten rundt den naturlige vippen. Slik hindrer du at du napper ut vippen som den kunstige vippen er limt fast i. 

Anonymkode: b6244...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...