Gå til innhold

Blir kvinner sterkt følelsmessig knyttet til menn som gir dem orgasme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vinterdekor
Resignert skrev (2 minutter siden):

Selvsagt ikke. Og menn klarer jo helt greit å komme "på egen hånd", bokstavelig talt.  Men når to som passer sammen seksuelt har sex, og begges orgasme (r) kommer helt naturlig og uten diverse elektriske plastdingser er det en helt annen opplevelse, tilstedeværelse  og nærhet over det hele.

De to som passer sammen seksuelt har jo ingenting å si dersom det andre ikke stemmer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resignert
11 minutter siden, vinterdekor said:

De to som passer sammen seksuelt har jo ingenting å si dersom det andre ikke stemmer?

Helst bør man jo passe sammen på alle måter,  både seksuelt og ellers. Men om den seksuelle matchen er bare sånn passe, påvirker det jo nødvendigvis resten av relasjonen også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har sex med begge kjønn, og kun kvinner har klart å gi meg orgasme. Har ligget med flere menn enn kvinner, men ingen menn har klart det. De har ikke brydd seg nok. 

Anonymkode: 5d11a...9e8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Påkrevd
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dummeste jeg har hørt 😂

Er kvinne. Orgasme har aldri hatt noen påvirkning på min følelsesmessige tilknytning til noen. Det er ikke akkurat mirakel de utfører, de er ikke Gud fordi de klarer å gi en kvinne en orgasme 😂

Anonymkode: 99b68...221

Adrenalina1 skrev (9 timer siden):

Men de liker å tro det. Stakkars.

Oh, shit. Er vi ikke? Men dere får ta mye av skylda selv, altså. Å rope "å Gud,  å Gud" når dere kommer, bidrar jo bare til å opprettholde denne misforståelsen. Bytt ut Gud med Torstein, Gaute eller hvem som nå måtte befinne seg mellom beina deres neste gang dere skriker, så ordner det seg nok😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har bestemt meg for å bryte ut av et 16 år langt forhold, en av mange grunner er et dårlig  sexliv. Han har aldri vært så interessert i min nytelse at han har gjort en innsats for å gi meg orgasme, jeg kan telle på en hånd hvor mange jeg har hatt med han. Lite følelsesmessig tilknytning.

Anonymkode: 501c0...afa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, men jeg hadde den mest fantastiske sex'en jeg noen gang har hatt de siste to dagene med ny sexpartner. Han fikk meg til meg til å komme så mange ganger at jeg mistet tellingen. Jeg har aldri opplevd serieorgasmer på den måten før, og jeg var helt utslitt etterpå. Det gjør at jeg alltid vil sammenligne den sex'en hvis jeg noen gang har sex med andre.

Vi har avtalt å bli faste sexpartnere, men vi er ikke kjærester. Jeg vil ikke si at jeg er følelsesmessig knyttet til ham, men samtidig føler jeg ham som en en seksuell partner. Jeg har kun hatt sex med to menn (kjærester) tidligere, så for meg har det vært en helt vanvittig opplevelse. 

Anonymkode: 20df0...693

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Dustete

Det stemmer for noen, ikke alle. Skulle ønsket det stemmte for hun nå i sommer men, da var det kun fra min side det ble sterke følelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...