Gå til innhold

Hva er den bitreste meldingen du har fått av noen fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har ikke noe å si hvor mange andre som har brutt avtaler tidligere, blir du forbanna og skjeller ut på en dame som  må avlyse pga. en krise i familien er du en drittsekk, enkelt og greit. Tinderdater går faktisk ikke foran familie for folk med vett i skallen. 

Anonymkode: 1cee1...0aa

Enig i alt du sier, med unntak i at man noen ganger kan oppføre seg impulsiv og irrasjonell. Hun er selvsagt ikke ansvarlig for som har skjedd før de begynte å chatte, men det der kan skje med alle. Dessverre. Også damer blir sinte og kan oppføre seg utagerende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg chattet med en mann og vi avtalte å møtes i området jeg bor. Han var ofte rundt omkring her. Dagen før vi skulle møtes ringer han og avlyser da han hadde finnet ut at jeg ikke var hans type. Det var helt greit for meg. Va en uke etter så vil han avtale nytt møte, da sa jeg nei. Han ber om å gi han en sjanse og jeg sier broen er brent. Da avslutter han med å si at han har Volvo v50 eller hva bokstaven var. Jeg svarte så fint for deg, men er ikke interessert i deg lenger og iallefall ikke i bilen. 

Anonymkode: 111bd...c8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, et sted på Vestlandet...det er nok flere der ute 😄

Anonymkode: e22d3...6fb

Er den fyren du mener fra Hardanger en plass? Jeg chattet med en fyr derifra som var veldig opptatt om jeg kunne bo på gård, og om jeg ville gifte meg så fort som mulig 😄 Han spurte også om jeg var serøs, siden han hadde dårlig erfaring med kvinner og sa at damer på Tinder bare er ute etter å pule rundt. 2 ganger spurte han meg om jeg var seriøs, etter at jeg sa fra at jeg var det. Da sa jeg at han måtte slutte å være så mistroisk mot damer, og at det virket som han hadde dårlige erfaringer med kvinner haha. "Eg orka ikkje sånne drama-damer som deg, lika det enkelt eg, så ha det bra!" og sletta meg. Lol. 

Det som er morsomt (eller egentlig litt trist) er at samme fyren datet en venninne av meg i fjor. De møttes jevnlig i over 1 mnd før de hadde sex, og etterpå sa han "det va digg å få tømt seg. neste gong kan du kanskje ta med deg ei venninna?" Hun kasta han ut. 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 time siden):

Enig i alt du sier, med unntak i at man noen ganger kan oppføre seg impulsiv og irrasjonell. Hun er selvsagt ikke ansvarlig for som har skjedd før de begynte å chatte, men det der kan skje med alle. Dessverre. Også damer blir sinte og kan oppføre seg utagerende :)

Igjen, utagerer du mot noen som avlyser første date pga. kriser i familien er du en drittsekk. Det finnes ingen unnskyldning for det. 

Og dette gjelder selvsagt begge kjønn, det er så innlysende at jeg ikke trodde det var nødvendig å si det.

Anonymkode: 1cee1...0aa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Ja, det er meg igjen, selveste bestemor 😄 Møtte han fyren i dag, hadde uansett tenkt meg inn til byen. Jeg stod og ventet på han så fikk jeg melding "Sorry I'm off, you're not my type." Da tenkte jeg bare fuck it, da går jeg og gjør det jeg hadde planlagt og drar hjem igjen. Så kjenner jeg noen som grabber meg bakfra (!) og sier "I was only joking, you are so gorgous!" mens han ler seg ihjæl 🙄 Det var altså denne sjarmøren fra Tinder. Jeg sa at det her var virkelig ikke min type humor og han begynte å legge ut om at vi nordmenn ikke hadde humor.. jeg sa at man må nesten se an folk når det gjelder humor osv. Uansett, jeg sa ja til en kaffe og han sa mye rart! Han mente at alle nordmenn er rasister, og at han er singel fordi vi norske damer er så kravstore og ikke liker utenlandske menn.. 

Han sa at Paris er den styggeste og meste skitne byen i hele verden og han hatet franskmenn og arabere. Mens jeg elsker Frankrike og er overhodet ikke enig, uansett kan jeg ikke date en som hater mitt favorittland. Etter dette sa jeg at vi er ingen match, og da sa han "well you're not that attractive anyway". Fikk meg en god latter i dag hvertfall 😂

Nå er det en laaang Tinder-pause på meg, så får dere andre gjerne bidra om dere får noen bitre meldinger framover :) 

 

 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Igjen, utagerer du mot noen som avlyser første date pga. kriser i familien er du en drittsekk. Det finnes ingen unnskyldning for det. 

Og dette gjelder selvsagt begge kjønn, det er så innlysende at jeg ikke trodde det var nødvendig å si det.

Anonymkode: 1cee1...0aa

Helt enig, men med et forbehold – dersom det er snakk om en hendelse som virkelig har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 20.33):

Jeg fikk en i stad 😄 Er en fyr jeg har chattet litt med, ikke møtt. Så spurte han om jeg var ensom og ville komme hjem til han, da svarte jeg at jeg ikke er komfortabel med å dra hjem til folk jeg ikke kjenner. Så svarte han "jeg bare tulla, jeg ville ikke tatt i deg med tang uansett. Du virker både prippen og rar." Dette er en mann på 38! Jeg har så klart slettet han. Hva med å respektere at man som dame ikke ønsker å dra hjem til noen på første date..  Har flere venninner som har opplevd det samme. 

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste? Både menn og damer kan svare :) 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Han spurte rett og slett om sex. Du avslo han og da ble han fornærma. 

Anonymkode: db2cb...ef0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som spurte hva jeg jobbet med, og da jeg svarte og spurte tilbake kom det en laaaang melding om at jeg nok kom til å dømme han slik alle andre damer gjorde, for han bodde hjemme hos foreldrene og var trygda. Etterfulgt av en lang historie om et enkeltmannsforetak som han ble så overarbeida at han fikk hjerteinfarkt og gikk konkurs. Så jeg kunne bare avvise han først som sist (hans ord.) 

Det hadde ikke gjort meg så mye om han skreiv han var utenfor arbeid akkurat nå, men når han rulla seg inn i selvmedlidenhet og bitterhet kjente jeg lysten til å fortsette samtalen dalte 🙈

Anonymkode: 7be07...04e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom og tragisk lesning på samme tid. Trist at noen blir så bitre ved avvisning. Det går an å påføre seg som folk.

Men vi lever jo i krenkelsens tidsalder, og vi tåler jo ingenting lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er den fyren du mener fra Hardanger en plass? Jeg chattet med en fyr derifra som var veldig opptatt om jeg kunne bo på gård, og om jeg ville gifte meg så fort som mulig 😄 Han spurte også om jeg var serøs, siden han hadde dårlig erfaring med kvinner og sa at damer på Tinder bare er ute etter å pule rundt. 2 ganger spurte han meg om jeg var seriøs, etter at jeg sa fra at jeg var det. Da sa jeg at han måtte slutte å være så mistroisk mot damer, og at det virket som han hadde dårlige erfaringer med kvinner haha. "Eg orka ikkje sånne drama-damer som deg, lika det enkelt eg, så ha det bra!" og sletta meg. Lol. 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Nei, det var i Rogaland. Er nok mange sånne menn der ute. De tror at de er et catch fordi de har gård. At det er Jakten på kjærligheten. 

Han sa, "den jeg dater må være villig til å flytte hit". Tror han hadde det på profilen. Men jeg hadde ikke kontakta ham. Og vi data ikke. Vi prata kun fordi han var sint fordi jeg ikke svarte. Burde aldri svart... 

Anonymkode: e22d3...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (8 timer siden):

Morsom og tragisk lesning på samme tid. Trist at noen blir så bitre ved avvisning. Det går an å påføre seg som folk.

Men vi lever jo i krenkelsens tidsalder, og vi tåler jo ingenting lenger.

Enda merkeligste er det jo når de ikke blir avvist en gang, men starter dialogen med sinne og krangel. Jeg kaller dem "menn som avviser seg selv". 

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

someone_here skrev (16 timer siden):

Litt rart egentlig 

Ikke så rart egentlig at en fyr chatter, møter noen, chatter og lar det fisle ut så det aldri blir et møte nr.2. Altså, hvis han ikke likte meg så veldig, er det jo lov det. Det var for det meste gøy så lenge det varte.

Det rare var egentlig at han ga meg fullt navn, sa hvor han bodde, ga navnet på firmaet han jobba i og sa hvor han skulle begynne på videreutdanning. Og mange andre detaljer om livet sitt. Alt kan ha vært løgn men jeg tror faktisk ikke det var det. Kanskje han bare sa ting han følte for å si og ikke var redd jeg skulle stalke ham. 

Til slutt blei jeg lei. Piffen var gått ut av å kun tekste for min del. 

Anonymkode: e22d3...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg fikk melding av en fyr som jobbet som ambulansearbeider. Sa han var på vakt og om ikke jeg ville komme å sitte med han i ambulansen. 
Da svarte jeg «Håper du ikke er seriøs nå? For du skal være i beredskap om du blir kalt ut på utrykning.» 

«ikke noe stress, rekker da sikkert en blowjob. Eller er du for prippen?» svarte han

«neitakk, håper ikke jeg får ha med deg å gjøre engang jeg trenger hjelp.» svarte jeg 

«Ditt tap di fitte.» fikk jeg i svar 😅

 

Veldig uprofesjonelt.. ekstra kleint da jeg møtte han på jobben min (jobber i butikk.) Grøsset bare tanken på at han jobber med omsorg.. 

Anonymkode: fa4a2...647

Shiiit, bor han i Finnmark?

Anonymkode: 0f287...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...