Gå til innhold

Hva er den bitreste meldingen du har fått av noen fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble forsøkt sjekket opp av en fyr ute på byen en gang, han var ca 15 år eldre enn meg og jeg var ikke interessert og sa høflig fra om det. 

Ca et år senere kontaktet han meg på sukker, og skrev lange avhandlinger om sin egen livshistorie, dårlige vitser, og om hvordan han hadde følt kjærlighet ved første blikk den gangen han prøvde seg på utestedet. 

Da jeg svarte at jeg fortsatt ikke var interessert, og ønsket han lykke til i letingen etter en livspartner fikk jeg tilbake noe ala "Javel, helt greit det, var egentlig ikke så interessert i deg heller, liker egentlig best damer som går i skjørt og ikke bukse på byn og som ikke er så opptatt av jobb og karriere og sånt. Var faktisk mer tiltrukket av venninna di på byen den gangen, så du kan godt gi henne nummeret mitt"

Det var liksom ikke grenser for hvor patetisk han ble 🤣 svarte som sant er at venninna mi er gift og kommer mest sannsynlig ikke til å ta noe kontakt. 

Da svarte han "Lett å skjønne at du ble sjalu nå, men nå er det for sent, your loss!" 

Sjarmerende 😆

2 mnd etterpå tok han kontakt igjen, og inviterte meg ut på middag som om ingenting hadde skjedd 😂 Da blokkerte jeg han..

Anonymkode: c2f04...1f4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Og hun et par uker i en fyr som viste seg å være skikkelig drittsekk

Anonymkode: b5336...732

Det er hun som brøt avtalen, ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 time siden):

au nå fikk jeg flashback til en jeg som jeg også var i kontakt med som ville det... er han fra trøndelag?? 

Nei, et sted på Vestlandet...det er nok flere der ute 😄

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding av en fyr som jobbet som ambulansearbeider. Sa han var på vakt og om ikke jeg ville komme å sitte med han i ambulansen. 
Da svarte jeg «Håper du ikke er seriøs nå? For du skal være i beredskap om du blir kalt ut på utrykning.» 

«ikke noe stress, rekker da sikkert en blowjob. Eller er du for prippen?» svarte han

«neitakk, håper ikke jeg får ha med deg å gjøre engang jeg trenger hjelp.» svarte jeg 

«Ditt tap di fitte.» fikk jeg i svar 😅

 

Veldig uprofesjonelt.. ekstra kleint da jeg møtte han på jobben min (jobber i butikk.) Grøsset bare tanken på at han jobber med omsorg.. 

Anonymkode: fa4a2...647

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 time siden):

Chatter du bare med den ene? 

Ja, akkurat de ukene prata jeg kun med ham. Han sa jo at han var blitt så betatt av meg og vi hadde en nettflørt før og etter vi møttes, men så var det visst så vanskelig å møtes igjen, så jeg skjønte at han neppe var klar for mer enn et textationship og det gadd jeg ikke. Mulig han hadde sosial angst eller noe sånt, men han oppførte seg ikke særlig fint.

Han ba faktisk om unnskyldning da han fikk nyss om at jeg hadde fått kjæreste. Men jeg følte egentlig han bare var veldig rotete da også. Virka som han blei stressa av at jeg fant en annen og ikke klarte å akseptere det. 

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket nei til å treffes. Da kom det til svar.."javel så var jeg ikke god nok for deg. Vedder på at du egentlig er en pedofil som bare er ute etter kontakter".  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

someone_here skrev (3 timer siden):

Han kan kun chattet med henne, ikke med 5-10 som hun er vant til. Da er det en stor skuffelse. Jeg traff ei jente, og vi ble venner på Snapchat siden juni. Hun har avlyst tre dater rett før vi skulle møtes. Hun lovde da at hun skulle skrive meg når hun har tid, men nå, selv etter nesten to måneder, har vi enda ikke møtes, selv om jeg stadig får snaper ala "her er jeg med venninnene ute på byen"," her slapper jeg av" osv. 

Jeg  har selvsagt ikke skrevet noe av den slags, men det er ekstremt frustrerende og irriterende. Han der kanskje har satt av hele dagen for å møte henne, kanskje det var best å møtes med kompiser, eller chatte med en annen jente?

Ser du ikke forskjellen her? Hun du svarte har ikke trukket seg fra avtaler tidligere. 

Greit at man blir skuffet, men hvis en fyr har så dårlig kontroll på følelsene og adferden sin at han beskylder meg for å lyve helt ut av det blå, og i tillegg skjeller meg ut så konkluderer jeg med at han ikke er helt god. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg fikk melding av en fyr som jobbet som ambulansearbeider. Sa han var på vakt og om ikke jeg ville komme å sitte med han i ambulansen. 
Da svarte jeg «Håper du ikke er seriøs nå? For du skal være i beredskap om du blir kalt ut på utrykning.» 

«ikke noe stress, rekker da sikkert en blowjob. Eller er du for prippen?» svarte han

«neitakk, håper ikke jeg får ha med deg å gjøre engang jeg trenger hjelp.» svarte jeg 

«Ditt tap di fitte.» fikk jeg i svar 😅

 

Veldig uprofesjonelt.. ekstra kleint da jeg møtte han på jobben min (jobber i butikk.) Grøsset bare tanken på at han jobber med omsorg.. 

Anonymkode: fa4a2...647

Herregud, skulle sendt den samtalen til hans arbeidsgiver 😳

Anonymkode: eb04b...c41

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er enig i at det er rart. Men samtidig så har jeg hatt lignende erfaringer. Noen er litt mer impulsiv, og klarer ikke å holde frustrasjon i seg selv. 

 

Chatter du bare med den ene?

Nei, jeg har så langt ikke oppført meg slik. Vet ikke hvordan jeg hadde oppført meg, men jeg hadde kanskje satt alt med henne på vent og sett om hun virkelig er villig til å møtes med meg. 

 

Nettopp, og det er et stort rødt flagg. Hvem vil være sammen med noen som du vet kommer til å behandle deg dårlig hver gang de blir frustrert o er een filleting. Eller som her, stor sannsynlighet for at et familiemedlem er blitt alvorlig syk, eller tilogmed dødd, hvis man da tillater seg å skjelle ut personen? Slike folk burde holde seg  langt unna dating, de er rett og slett ødeleggende for den som blir utsatt for "frustrasjonen" deres. 

Du sier du ikke vet hvordan du hadde oppført deg, antagelig satt relasjonen på vent, men det stemmer jo ikke, du har jo nettopp skrevet at samme jenta har avlyst 3 ganger, men du er fremdeles i relasjonen? 

Slik hun du snakker med oppfører seg er overhodet ikke greit. Men du høres ut som om du er grenseløs uten å egentlig forstå det selv. 

Anonymkode: 8911c...ca5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow! Hva gikk egentlig feil med sånne personer? 

Anonymkode: fc9b2...0e7

Gudene vet.. Enkelte menn er bare så sinte at det ryker jo av de 🤯

Anonymkode: 16f70...64b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, akkurat de ukene prata jeg kun med ham. Han sa jo at han var blitt så betatt av meg og vi hadde en nettflørt før og etter vi møttes, men så var det visst så vanskelig å møtes igjen, så jeg skjønte at han neppe var klar for mer enn et textationship og det gadd jeg ikke. Mulig han hadde sosial angst eller noe sånt, men han oppførte seg ikke særlig fint.

Han ba faktisk om unnskyldning da han fikk nyss om at jeg hadde fått kjæreste. Men jeg følte egentlig han bare var veldig rotete da også. Virka som han blei stressa av at jeg fant en annen og ikke klarte å akseptere det. 

Anonymkode: e22d3...6fb

Litt rart egentlig 

 

Menchit skrev (53 minutter siden):

Ser du ikke forskjellen her? Hun du svarte har ikke trukket seg fra avtaler tidligere. 

Greit at man blir skuffet, men hvis en fyr har så dårlig kontroll på følelsene og adferden sin at han beskylder meg for å lyve helt ut av det blå, og i tillegg skjeller meg ut så konkluderer jeg med at han ikke er helt god. 

Ja, akkurat som hun jeg skulle treffe. Hun hadde også ikke avbrøt avtalen første gang vi skulle møtes 😁

Og hvis det skjer gang på gang? Flere gang på rad med ulike mennesker? Blir mann ikke forbannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nettopp, og det er et stort rødt flagg. Hvem vil være sammen med noen som du vet kommer til å behandle deg dårlig hver gang de blir frustrert o er een filleting. Eller som her, stor sannsynlighet for at et familiemedlem er blitt alvorlig syk, eller tilogmed dødd, hvis man da tillater seg å skjelle ut personen? Slike folk burde holde seg  langt unna dating, de er rett og slett ødeleggende for den som blir utsatt for "frustrasjonen" deres. 

Du sier du ikke vet hvordan du hadde oppført deg, antagelig satt relasjonen på vent, men det stemmer jo ikke, du har jo nettopp skrevet at samme jenta har avlyst 3 ganger, men du er fremdeles i relasjonen? 

Slik hun du snakker med oppfører seg er overhodet ikke greit. Men du høres ut som om du er grenseløs uten å egentlig forstå det selv. 

Anonymkode: 8911c...ca5

Er du sikker på at en date er en filleting for de fleste? 

Med relasjonen mente jeg at vi er fortsatt venner på snapchat. Hun sa hun skal invitere meg ut på date når hun har tid, så jeg skriver ikke noe til henne. Jeg vet ikke om jeg vil akseptere henne invitasjon, trolig ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr sa at "kansje vi ikke er match da." Og så sa jeg det er helt ok! Lykke til. Men det var visst et forsøk på å lokke meg inn med omvent psykologi for så klager han han med "jeg får aldri damer som deg! ☹☹☹☹" 

Og gamle fyr som er 15 år eldre kommer med copy paste innlegg om deres livshistorie. Når jeg sier jeg ikke er intressert så sier han at han aldri prøvde å sjekke meg opp en gang

 

Anonymkode: fe7d5...033

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Snakket med en fyr i et par uker, virket koselig og snill. Vi avtalte å møtes på cafe i helgen.

Dagen før fikk jeg beskjed om noe som hadde skjedd i familien min, så jeg måtte dra hjem til dem i noen dager.
Jeg fortalte han dette, og sa at neste helg kunne vi møtest og jeg var fortsatt veldig gira på dette.
Det var ikke han! Jeg løy vist fordi jeg ikke ville møte han. Jeg minnet han på at vi kunne fortsatt møtest neste helg!
Men nei, jeg var en fittekjerring og en hore og skulle brenne fordi jeg var luremus. 

Veldig glad for at jeg fikk se denne siden av han før vi møttes! Lurer på hvor lenge han kunne holdt på før jeg hadde funnet det ut om ikke jeg hadde hatt hell i ulykke.

Anonymkode: 7cacf...f27

Der dukka du unna en seriøs kule....

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den bitreste meldingen fikk jeg på sukker, ikke tinder. Men det var altså fra en fyr (uten bilde) som jeg så vidt utvekslet noen setninger med. Han mente at han visste hvem jeg var og at jeg ikke fortjente all den oppmerksomheten jeg fikk. Jeg er for øvrig evig singel og vasser ikke i hverken tilbud eller opperksomhet, men. Så han inviterte meg til et treff der han skulle banke meg gul og blå slik at jeg endte i rullestol. Som invalid rullestolbruker ville jeg få den oppmerksomheten som jeg egentlig fortjener, altså lite eller ingenting..

Dette er noe år siden men jeg blir fremdeles satt ut når jeg tenker tilbake på det. 

Anonymkode: 16f70...64b

Psykopat!!

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk melding av en fyr som jobbet som ambulansearbeider. Sa han var på vakt og om ikke jeg ville komme å sitte med han i ambulansen. 
Da svarte jeg «Håper du ikke er seriøs nå? For du skal være i beredskap om du blir kalt ut på utrykning.» 

«ikke noe stress, rekker da sikkert en blowjob. Eller er du for prippen?» svarte han

«neitakk, håper ikke jeg får ha med deg å gjøre engang jeg trenger hjelp.» svarte jeg 

«Ditt tap di fitte.» fikk jeg i svar 😅

 

Veldig uprofesjonelt.. ekstra kleint da jeg møtte han på jobben min (jobber i butikk.) Grøsset bare tanken på at han jobber med omsorg.. 

Anonymkode: fa4a2...647

Jeg MÅ ha møtt ham, moren min ble hasteflyttet fra et sykehus og til et annet pga forverring i helsa og vi ble kjørt med ambulanse.  Det var det to personer og han som satt bak med meg og moren min var ekstremt rolig og empatisk, snakket med oss og støttet oss hele veien. Han som kjørte var en brautende idiot som maste og slo groviser om en annen,da de hadde trillet moren min innpå sykehuset så tok han snille hendene mine og ønsket oss alt godt . Han andre klapsa meg på ræva og blunka til meg han gikk forbi! Jeg var så satt ut og lei meg pga moren min at jeg ikke fikk reagert. 

Anonymkode: ccf3f...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en mann ble skikkelig fornærma fordi jeg sa jeg ikke ønsket å sende bilder til han på natta. Han begynte å diskutere, så hele chatten endte i en diskusjon😂

Greit å se hvordan folk er med en gang da.

Anonymkode: eeb26...308

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (3 timer siden):

Det er hun som brøt avtalen, ikke han.

Det har ikke noe å si hvor mange andre som har brutt avtaler tidligere, blir du forbanna og skjeller ut på en dame som  må avlyse pga. en krise i familien er du en drittsekk, enkelt og greit. Tinderdater går faktisk ikke foran familie for folk med vett i skallen. 

Anonymkode: 1cee1...0aa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Greit å se hvordan folk er med en gang da.

Helt enig. Spesielt merker man karakteren deres når man kommer frem til at det ikke er match. Det gode mennene er alltid rolige og snille uansett

Anonymkode: fe7d5...033

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er mann med et svakt utseende, så får ingen matcher dessverre.

 

Anonymkode: e6b97...a73

Jeg kjenner en med samme tankegang som deg. Han er bosatt på en datingapp. Han er kjekk, snill og helt super. Han hadde kjangs på meg, men var ikke sikker på hva han egentlig ville ennå. Visste ikke om han ville ha ett forhold. Skulle plutselig være singel resten av livet,  for så å ikle ønske å være alene resten av livet.  Tør ikke satse på ett nytt forhold. 
Med sånn tankegang så blir det lite forhold gitt.

Anonymkode: 111bd...c8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk melding av en fyr som jobbet som ambulansearbeider. Sa han var på vakt og om ikke jeg ville komme å sitte med han i ambulansen. 
Da svarte jeg «Håper du ikke er seriøs nå? For du skal være i beredskap om du blir kalt ut på utrykning.» 

«ikke noe stress, rekker da sikkert en blowjob. Eller er du for prippen?» svarte han

«neitakk, håper ikke jeg får ha med deg å gjøre engang jeg trenger hjelp.» svarte jeg 

«Ditt tap di fitte.» fikk jeg i svar 😅

 

Veldig uprofesjonelt.. ekstra kleint da jeg møtte han på jobben min (jobber i butikk.) Grøsset bare tanken på at han jobber med omsorg.. 

Anonymkode: fa4a2...647

Å fy fader!?!😱

Anonymkode: 6605d...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badoo og ikke Tinder, men jeg fikk akkurat meldingen :"Håper du dør ensom" av en mann jeg avviste han høflig basert på at ham var 6 cm lavere enn meg, og eldre enn jeg søker.🙄 Hadde selvfølgelig ikke matchet med han.

Tinder er vel faktisk det stedet hvor jeg har opplevd minst sånt, siden du har klikket liker på de som kan kontakte deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...