Gå til innhold

Hva er den bitreste meldingen du har fått av noen fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ikke å snakke om alle mennene som sender dickpics, men når de ikke får noe i retur og negativ respons, da beskyldes man for å være prippen luremus 😂 Altså…

Anonymkode: eb04b...c41

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

norw skrev (10 timer siden):

Fatter ikke at du gidder å treffe en sånn mann 😑

Jeg tolket det som humor 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (8 timer siden):

"skal vi pule".. Nei takk jeg er ute etter noe seriøst svarer jeg.. Jeg bare kødda jeg ville aldri pult noen med så stygg nese som deg... Da ble jeg kjempe lei meg... Husker jeg satt mye i speilet den kvelden... Fatter ikke at folk kan være sånn jeg.... 

Ikke bli lei deg :klem:

Helt garantert at han sa det, bare fordi hans eget ego fikk en knekk. Han ville jo ikke tenkt i de baner, om han oppriktig tenkte du var fæl på noen måte! 

Du er nok kjempefin som du er. ❤

Anonymkode: 47311...364

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (9 minutter siden):

Men hun som skrev at hun var gira på å møtes neste helg, hun kunne like gjerne avlyst neste date også. Så jeg har forståelse for hvordan han oppførte seg. Den saken du snakker om, er selvsagt trist. 

Er noen som er slik som sier ditt og datt men det er bare tomme ord... kutt henne ut..og prøve på nytt med ei ny ei. Sånn har det jo vært for meg de siste 3-4 årene...så begynner å bli godt vant til det at det er mye rart på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
jokke1 skrev (2 timer siden):

Min erfaring på Tinder er at damer gjerne kan bli like bitre som menn, men at de da ofte må ha en litt større investering i fyren, f. Eks at de har møttes en gang og hun liker han. Ikke bare en match. 

Flere menn, deriblandt jeg, tok matchen som den "godkjenningen" som gjør at en er klar for å bli bedre kjent gjennom å treffes. Når det som skjer videre er å ikke få svar så ble jeg ganske frustrert fordi hva kan en gjøre? Vente til hun har truffet de andre matchene som går forran min? Det er forsåvidt helt greit for min del, men da må en jo kunne være så ærlig at en skriver det? Jeg vet jo at damer, i alle størrelse og fasonger stort sett kan velge og vrake menn de ønsker å møtes, som er langt penere enn dem selv. Jeg har enda tilgode å være en som damer ikke ønsker å møtes igjen, sannsynligvis fordi jeg er laid back og tenker ikke at et møte er noe annet enn nettopp det. Tror nok mange damer er redde for at det skal være en større forpliktelse til å møtes, eller tar jeg feil? 

En match er ikke noe annet enn en match. Jeg tenkte som deg tidligere, men av erfaring er veldig mange av de en får match med ikke spesielt interesserte sånn egentlig. 

Jeg tenker også at et møte bare er et møte, og at et møte er for å se om det kan bli noe videre. Gidder ikke å møte hvem som helst og jeg hadde nok ikke giddet å møte noen igjen om de virket uinteressert eller laid back som du skriver. 

Tenker egentlig at man bør roe forventningene et par hakk til man faktisk har møttes flere ganger og begge virker interesserte i hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (2 timer siden):

Ikke rart det, han har investert et par ukers tid i deg. 

Det er veldig rart å skjelle ut en person en aldri har møtt. Én ting er å tenke at utsettelsen var litt rar, og ikke ville gi det mer enn én sjanse til, men man viser seg som en mistenksom person når man klikker sånn. 

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den bitreste meldingen fikk jeg på sukker, ikke tinder. Men det var altså fra en fyr (uten bilde) som jeg så vidt utvekslet noen setninger med. Han mente at han visste hvem jeg var og at jeg ikke fortjente all den oppmerksomheten jeg fikk. Jeg er for øvrig evig singel og vasser ikke i hverken tilbud eller opperksomhet, men. Så han inviterte meg til et treff der han skulle banke meg gul og blå slik at jeg endte i rullestol. Som invalid rullestolbruker ville jeg få den oppmerksomheten som jeg egentlig fortjener, altså lite eller ingenting..

Dette er noe år siden men jeg blir fremdeles satt ut når jeg tenker tilbake på det. 

Anonymkode: 16f70...64b

😶

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 time siden):

Han kan kun chattet med henne, ikke med 5-10 som hun er vant til. Da er det en stor skuffelse. Jeg traff ei jente, og vi ble venner på Snapchat siden juni. Hun har avlyst tre dater rett før vi skulle møtes. Hun lovde da at hun skulle skrive meg når hun har tid, men nå, selv etter nesten to måneder, har vi enda ikke møtes, selv om jeg stadig får snaper ala "her er jeg med venninnene ute på byen"," her slapper jeg av" osv. 

Jeg  har selvsagt ikke skrevet noe av den slags, men det er ekstremt frustrerende og irriterende. Han der kanskje har satt av hele dagen for å møte henne, kanskje det var best å møtes med kompiser, eller chatte med en annen jente?

Du velger selv hvor lite eller mye tid du velger å bruke på en person. Jeg prata mye med en fyr og møtte ham. Vi skulle møtes igjen men han skulle på ferie bla bla. Jeg venta spent til han kom hjem. Da han 2 dager etterpå ikke hadde kommet med konkret forslag til dag, slutta jeg helt å skrive med ham, venta nesten 2 uker for å omkalibrere meg og gikk så videre med god samvittighet. Det var da jeg traff kjæresten min...Litt artig å tenke på at jeg ikke hadde møtt han om jeg hadde kasta bort tid på den andre fyren. 

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, someone_here said:

Ikke rart det, han har investert et par ukers tid i deg. 
 

Men hun som skrev at hun var gira på å møtes neste helg, hun kunne like gjerne avlyst neste date også. Så jeg har forståelse for hvordan han oppførte seg. 

 

Og derfor kunne han ikke vente en uke? :P Du hadde oppført deg slik du også ja? Hyggelig!

Jeg har aldri kalt noen hore og fittekjerring fordi har avlyst noe, jeg har derimot reagert med empati når noen har noe alvorlig som har skjedd med en familiemedlem. Kanskje du kan prøve det nesten gang , som han også burde gjøre?

 

Anonymkode: 7cacf...f27

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (44 minutter siden):

Er noen som er slik som sier ditt og datt men det er bare tomme ord... kutt henne ut..og prøve på nytt med ei ny ei. Sånn har det jo vært for meg de siste 3-4 årene...så begynner å bli godt vant til det at det er mye rart på nett. 

Ja, men da bør det være lov å vise misnøyen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (59 minutter siden):

Er noen som er slik som sier ditt og datt men det er bare tomme ord... kutt henne ut..og prøve på nytt med ei ny ei. Sånn har det jo vært for meg de siste 3-4 årene...så begynner å bli godt vant til det at det er mye rart på nett. 

Jaa, da antar jeg man er godt vant til det, man får rustning da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på Tinder, men på et anna sjekkested. Det er ikke matcher a la Tinder, men folk tenker jo litt at samme landsdel = kanskje match. Greit nok. Jeg svarte de fleste som skreiv til meg. De fleste var hyggelige, noen litt creepy, en fyr ghosta, en annen virka veldig kul men takka etterhvert pent nei pga noe han ikke matcha på med meg, han var veldig ordentlig på det.

Men det som skremte meg litt var en fyr, mye eldre enn meg, ikke særlig pen eller sjarmerende i mine øyne, som spurte om jeg kunne tenke meg å flytte til gården hans. I nabofylket. Som blant de første meldingene til meg. Og hvorfor fikk han ikke svar??! Det kom minst 2 nye meldinger pr dag sjøl om jeg ikke svaete. Jeg stotra til slutt fram noe om at jeg hadde håpt å finne noen litt nærmere (men hadde chatta med flere i hans fylke før) og da blei han rasende for at mitt ønske ikke sto eksplisitt i profilteksten. Jeg endra det faktisk etter det, men tenkte herregud for en gal fyr ... Dette var altså FØR noen form for flørt oss imellom. Bare rett på om jeg ville bli gardskjerring. 

Anonymkode: e22d3...6fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke på Tinder, men på et anna sjekkested. Det er ikke matcher a la Tinder, men folk tenker jo litt at samme landsdel = kanskje match. Greit nok. Jeg svarte de fleste som skreiv til meg. De fleste var hyggelige, noen litt creepy, en fyr ghosta, en annen virka veldig kul men takka etterhvert pent nei pga noe han ikke matcha på med meg, han var veldig ordentlig på det.

Men det som skremte meg litt var en fyr, mye eldre enn meg, ikke særlig pen eller sjarmerende i mine øyne, som spurte om jeg kunne tenke meg å flytte til gården hans. I nabofylket. Som blant de første meldingene til meg. Og hvorfor fikk han ikke svar??! Det kom minst 2 nye meldinger pr dag sjøl om jeg ikke svaete. Jeg stotra til slutt fram noe om at jeg hadde håpt å finne noen litt nærmere (men hadde chatta med flere i hans fylke før) og da blei han rasende for at mitt ønske ikke sto eksplisitt i profilteksten. Jeg endra det faktisk etter det, men tenkte herregud for en gal fyr ... Dette var altså FØR noen form for flørt oss imellom. Bare rett på om jeg ville bli gardskjerring. 

Anonymkode: e22d3...6fb

Noe lignende skjedde meg. Hadde ikke svart han eller noe. Dette var en eldre fyr og han skrev at han gjerne skulle ha hatt barn osv. Kanskje litt greit å komme litt lenger i en relasjon før man ytrer barneønske med ei dame. 

Det er mye rart det ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke på Tinder, men på et anna sjekkested. Det er ikke matcher a la Tinder, men folk tenker jo litt at samme landsdel = kanskje match. Greit nok. Jeg svarte de fleste som skreiv til meg. De fleste var hyggelige, noen litt creepy, en fyr ghosta, en annen virka veldig kul men takka etterhvert pent nei pga noe han ikke matcha på med meg, han var veldig ordentlig på det.

Men det som skremte meg litt var en fyr, mye eldre enn meg, ikke særlig pen eller sjarmerende i mine øyne, som spurte om jeg kunne tenke meg å flytte til gården hans. I nabofylket. Som blant de første meldingene til meg. Og hvorfor fikk han ikke svar??! Det kom minst 2 nye meldinger pr dag sjøl om jeg ikke svaete. Jeg stotra til slutt fram noe om at jeg hadde håpt å finne noen litt nærmere (men hadde chatta med flere i hans fylke før) og da blei han rasende for at mitt ønske ikke sto eksplisitt i profilteksten. Jeg endra det faktisk etter det, men tenkte herregud for en gal fyr ... Dette var altså FØR noen form for flørt oss imellom. Bare rett på om jeg ville bli gardskjerring. 

Anonymkode: e22d3...6fb

au nå fikk jeg flashback til en jeg som jeg også var i kontakt med som ville det... er han fra trøndelag?? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er veldig rart å skjelle ut en person en aldri har møtt. Én ting er å tenke at utsettelsen var litt rar, og ikke ville gi det mer enn én sjanse til, men man viser seg som en mistenksom person når man klikker sånn. 

Anonymkode: e22d3...6fb

Ja, jeg er enig i at det er rart. Men samtidig så har jeg hatt lignende erfaringer. Noen er litt mer impulsiv, og klarer ikke å holde frustrasjon i seg selv. 

 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du velger selv hvor lite eller mye tid du velger å bruke på en person. Jeg prata mye med en fyr og møtte ham. Vi skulle møtes igjen men han skulle på ferie bla bla. Jeg venta spent til han kom hjem. Da han 2 dager etterpå ikke hadde kommet med konkret forslag til dag, slutta jeg helt å skrive med ham, venta nesten 2 uker for å omkalibrere meg og gikk så videre med god samvittighet. Det var da jeg traff kjæresten min...Litt artig å tenke på at jeg ikke hadde møtt han om jeg hadde kasta bort tid på den andre fyren. 

Anonymkode: e22d3...6fb

Chatter du bare med den ene?

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Og derfor kunne han ikke vente en uke? :P Du hadde oppført deg slik du også ja? Hyggelig!

Jeg har aldri kalt noen hore og fittekjerring fordi har avlyst noe, jeg har derimot reagert med empati når noen har noe alvorlig som har skjedd med en familiemedlem. Kanskje du kan prøve det nesten gang , som han også burde gjøre?

 

Anonymkode: 7cacf...f27

Nei, jeg har så langt ikke oppført meg slik. Vet ikke hvordan jeg hadde oppført meg, men jeg hadde kanskje satt alt med henne på vent og sett om hun virkelig er villig til å møtes med meg. 

Sitat

Han kan kun chattet med henne, ikke med 5-10 som hun er vant til. Da er det en stor skuffelse. Jeg traff ei jente, og vi ble venner på Snapchat siden juni. Hun har avlyst tre dater rett før vi skulle møtes. Hun lovde da at hun skulle skrive meg når hun har tid, men nå, selv etter nesten to måneder, har vi enda ikke møtes, selv om jeg stadig får snaper ala "her er jeg med venninnene ute på byen"," her slapper jeg av" osv. 

Jeg  har selvsagt ikke skrevet noe av den slags, men det er ekstremt frustrerende og irriterende. Han der kanskje har satt av hele dagen for å møte henne, kanskje det var best å møtes med kompiser, eller chatte med en annen jente?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Lilleluring said:

"skal vi pule".. Nei takk jeg er ute etter noe seriøst svarer jeg.. Jeg bare kødda jeg ville aldri pult noen med så stygg nese som deg... Da ble jeg kjempe lei meg... Husker jeg satt mye i speilet den kvelden... Fatter ikke at folk kan være sånn jeg.... 

Jo, jeg har fått høre det selv når jeg sier nei takk til ONS og lignende. "Du må f**n ikke tro du er så pen."

Mitt svar er da: "Hvorfor prøver du deg på ei dame du ikke engang synes er pen? Hvorfor spør du ikke bare en pen dame? Er du dum?"

11 hours ago, AnonymBruker said:

 jeg fikk så mye stygge meldinger at jeg måtte blokke han. Ettersom jeg hadde han på snap hadde han funnet ut av etternavnet mitt, så han fant tlf nr. mitt og begynte å ringe meg og sende sinte meldinger på telefonen min. Da han innså at det ikke hjalp, sendte han bilde fra en sykeseng og da spurte jeg selvfølgelig om alt gikk bra. Da var plutselig tonen annerledes og jeg var «en jente man ville gifte seg med».

Anonymkode: 87c39...8e8

9 hours ago, AnonymBruker said:

Han kunne også være direkte stygg i ordbruken sin og «klikke» helt uten grunn. (...)

Han sendte meg meldinger etter dette og. En av de var om at han skulle gjennomgå en risikofylt operasjon, og hvis det ikke gikk bra ville han bare si han var glad han hadde møtt meg(...)

Anonymkode: cdb69...48f

Dere har visst vært ute for den samme fyren.

Anonymkode: 70065...a52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

someone_here skrev (4 timer siden):

Ikke rart det, han har investert et par ukers tid i deg. 

Og hun et par uker i en fyr som viste seg å være skikkelig drittsekk

Anonymkode: b5336...732

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmó8 skrev (14 timer siden):

Tror dette meldingen er ment som å tirre deg til å komme ut, ikke for å være frekk.

Og hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (2 timer siden):

Sånne er jo bare å kutte ut når de ikke gjennomfører det er jeg enig i. Jeg opplevde det i fjor. Jeg hadde faktisk chatta med en i 1 år. Han var sjenert og da jeg sa at nå har vi chatta i 1 år. Ja sier han da må vi feire og møtes ..jeg var med på det vi avtalte en tur i skogen jeg var på plass til rett tid men han dukket ikke opp. Ga ikke beskjed om at han ikke kom osv osv. jeg brøt kontakten tvert men ser han er stadig innom profilen min men nå er det for sent.  Ja ble ordentlig lei meg at 1 år med chatting hver dag viste seg og ikke bety noenting for han.  Men jeg lærer jo etter som jeg går meg på smell etter smell da med hva jeg skal unngå😂. Men sånn er dating livet. Tenker på den tråden med hun som reiste 50 mil med tog til en drittsekk som ikke klarte å holde seg edru på første gang de skulle møtes. Fikk vondt av henne ja.😕

I ditt tilfelle ville jeg trodd det dreide seg om en fyr som av en eller annen grunn faktisk ikke hadde mot til å møte opp og fremdeles ikke har det. Folk sliter med mange utfordringer, dessverre , men jeg er enig i at det beste er å kutte i sånne tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den bitreste meldingen fikk jeg på sukker, ikke tinder. Men det var altså fra en fyr (uten bilde) som jeg så vidt utvekslet noen setninger med. Han mente at han visste hvem jeg var og at jeg ikke fortjente all den oppmerksomheten jeg fikk. Jeg er for øvrig evig singel og vasser ikke i hverken tilbud eller opperksomhet, men. Så han inviterte meg til et treff der han skulle banke meg gul og blå slik at jeg endte i rullestol. Som invalid rullestolbruker ville jeg få den oppmerksomheten som jeg egentlig fortjener, altså lite eller ingenting..

Dette er noe år siden men jeg blir fremdeles satt ut når jeg tenker tilbake på det. 

Anonymkode: 16f70...64b

Wow! Hva gikk egentlig feil med sånne personer? 

Anonymkode: fc9b2...0e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...