Gå til innhold

Hva er den bitreste meldingen du har fått av noen fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Det er jo frekt. Kalle deg for ting bare fordi han ikke får viljen sin… 

 

Jeg på min side har opplevd så mye selvrettferdig bitterhet fra andre at jeg bAre later som at de ikke er bitre. Og da pleier de å gå litt bananas siden mennesker generelt er allergisk mot andre bitre mennesker men synes at de er søte som bare det når de selv er bitre. Sukk. 

Anonymkode: 39a85...643

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers har jeg vært igjennom det meste. 
 

Er visst et tap å flushe d brune ned i daSsen også, har blitt slik etter at bitre mennesker har lekt litt for mye med meg. Tenker at myggen har menneskerettigheter liksom. Stakkers fluene, tenk om de føler seg avvist, buhu. 
 

herregud…. 

Anonymkode: 39a85...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring

"skal vi pule".. Nei takk jeg er ute etter noe seriøst svarer jeg.. Jeg bare kødda jeg ville aldri pult noen med så stygg nese som deg... Da ble jeg kjempe lei meg... Husker jeg satt mye i speilet den kvelden... Fatter ikke at folk kan være sånn jeg.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (14 minutter siden):

"skal vi pule".. Nei takk jeg er ute etter noe seriøst svarer jeg.. Jeg bare kødda jeg ville aldri pult noen med så stygg nese som deg... Da ble jeg kjempe lei meg... Husker jeg satt mye i speilet den kvelden... Fatter ikke at folk kan være sånn jeg.... 

Skulle deisa til han med veska mi, for en barnslig kødd! Mennesker som behandler andre som dritt er så jævlig turn off.

Anonymkode: b5336...732

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes ikke på Tinder men en annen datingside. Dette var en fyr jeg hadde hatt kontakt med en stund og møtt noen ganger. Han viste seg å være utrolig manipulerende. Blant annet tok han ofte initiativ til avtaler om å møtes, for så å trekke seg i siste liten nesten samtidig som jeg stod klar til å gå ut døra. Det var utrolig frustrerende. Han kunne også være direkte stygg i ordbruken sin og «klikke» helt uten grunn. 

Til slutt ble jeg så såret og lei at jeg ga beskjed om at jeg ikke ville ha mer kontakt.

En tid etter møtte jeg han jeg i dag er gift med og har barn med og livet gikk videre. Men plutselig tikket det inn melding fra fyren på datingsiden:

-«Jeg regner med du har møtt en ny?».

Jeg bekreftet dette og fikk svaret:

-«Lykke til».

Og deretter en ny melding:

-«Men jeg vet du vil alltid tenke på meg».

 Jeg besvarte aldri denne men føler den var creepy som faen, siden denne fyren er så manipulativ. Han vet jeg tidligere var veldig forelsket og betatt han, og elsket sikkert den følelsen og oppmerksomheten det ga.

Han sendte meg meldinger etter dette og. En av de var om at han skulle gjennomgå en risikofylt operasjon, og hvis det ikke gikk bra ville han bare si han var glad han hadde møtt meg…Etter dette blokkerte jeg tlf.nr.hans så jeg skulle slippe mer tull. 

Anonymkode: cdb69...48f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skulle deisa til han med veska mi, for en barnslig kødd! Mennesker som behandler andre som dritt er så jævlig turn off.

Anonymkode: b5336...732

Ja, bare fordi han ike fikk fitte så slenger man sånne kommentarer liksom. Tragisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med en fyr i et par uker, virket koselig og snill. Vi avtalte å møtes på cafe i helgen.

Dagen før fikk jeg beskjed om noe som hadde skjedd i familien min, så jeg måtte dra hjem til dem i noen dager.
Jeg fortalte han dette, og sa at neste helg kunne vi møtest og jeg var fortsatt veldig gira på dette.
Det var ikke han! Jeg løy vist fordi jeg ikke ville møte han. Jeg minnet han på at vi kunne fortsatt møtest neste helg!
Men nei, jeg var en fittekjerring og en hore og skulle brenne fordi jeg var luremus. 

Veldig glad for at jeg fikk se denne siden av han før vi møttes! Lurer på hvor lenge han kunne holdt på før jeg hadde funnet det ut om ikke jeg hadde hatt hell i ulykke.

Anonymkode: 7cacf...f27

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring på Tinder er at damer gjerne kan bli like bitre som menn, men at de da ofte må ha en litt større investering i fyren, f. Eks at de har møttes en gang og hun liker han. Ikke bare en match. 

Flere menn, deriblandt jeg, tok matchen som den "godkjenningen" som gjør at en er klar for å bli bedre kjent gjennom å treffes. Når det som skjer videre er å ikke få svar så ble jeg ganske frustrert fordi hva kan en gjøre? Vente til hun har truffet de andre matchene som går forran min? Det er forsåvidt helt greit for min del, men da må en jo kunne være så ærlig at en skriver det? Jeg vet jo at damer, i alle størrelse og fasonger stort sett kan velge og vrake menn de ønsker å møtes, som er langt penere enn dem selv. Jeg har enda tilgode å være en som damer ikke ønsker å møtes igjen, sannsynligvis fordi jeg er laid back og tenker ikke at et møte er noe annet enn nettopp det. Tror nok mange damer er redde for at det skal være en større forpliktelse til å møtes, eller tar jeg feil? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Snakket med en fyr i et par uker, virket koselig og snill. Vi avtalte å møtes på cafe i helgen.

Dagen før fikk jeg beskjed om noe som hadde skjedd i familien min, så jeg måtte dra hjem til dem i noen dager.
Jeg fortalte han dette, og sa at neste helg kunne vi møtest og jeg var fortsatt veldig gira på dette.
Det var ikke han! Jeg løy vist fordi jeg ikke ville møte han. Jeg minnet han på at vi kunne fortsatt møtest neste helg!
Men nei, jeg var en fittekjerring og en hore og skulle brenne fordi jeg var luremus. 

Veldig glad for at jeg fikk se denne siden av han før vi møttes! Lurer på hvor lenge han kunne holdt på før jeg hadde funnet det ut om ikke jeg hadde hatt hell i ulykke.

Anonymkode: 7cacf...f27

Ikke rart det, han har investert et par ukers tid i deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (46 minutter siden):

Ikke rart det, han har investert et par ukers tid i deg. 

Gud for en holdning du har .. er du så redd for å bruke tid på et menneske så har du ikke sjans. Dating er prøve og feile man må bruke tid på å finne ut om man liker vedkommende eller ikke. Kan jo ta tid noen ganger det.  Kjenne om det er kjemi eller følelser i bildet. Ikke gjort bestandig på 1-2 dater det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30/07/2021 den 20.56):

Det virker som altfor mange ser på single mennesker som et servicetilbud man kan kontakte når og hvor som helst "behovet for service" melder seg, og hvis det ikke leveres etter forventningene er det kjefting og smelling med én gang.

Anonymkode: 70065...a52

Så det er menn/kvinner som egentlig er for kjipe til å kjøpe seg hore og derfor forsøker seg på billigversjonen via Tider?!

Anonymkode: 54e02...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skriver ikke bitre meldinger på tinder. De unmatcher noe som bare bekrefter bitterheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Tinder, men Sukker. Jeg hadde ikke sveipa "ja" på en fyr uten bilde.

En fyr uten bilde begynte å snakke til meg, jeg svarte. Han virket hyggelig. Vi snakket litt frem og tilbake før jeg spurte hvordan han så ut. Jeg sa han godt kunne sende i den private chaten, hvis han ikke var komfortabel med å ha det på profilen (som jeg antok fordi han ikke hadde det), da ble han kjempesur og begynte å spamme meg.

"Du som er så opptatt av utseende kommer til å dø ensom og alene"

"Hater damer som er bare er opptatt av utseende ass!"

"Æsj, så ekle damer som er her på Sukker. Kun utseende som står i huet på dem!"

"Man kommer ikke særlig langt i livet hvis det eneste man er opptatt av er hvordan andre ser ut!"

Osv. osv. Hver setning i en ny melding. Jeg måtte blokkere han. Jeg var veldig glad jeg ikke hadde skrevet noe som gjorde at han kunne finne meg på FB eller telefon. Jeg er sikker på han hadde fortsatt spammingen der hvis han fikk mulighet. Fortsatt litt nysgjerrig på hvordan han så ut 😂

Anonymkode: 76ae3...3e1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bitreste meldingen fikk jeg på sukker, ikke tinder. Men det var altså fra en fyr (uten bilde) som jeg så vidt utvekslet noen setninger med. Han mente at han visste hvem jeg var og at jeg ikke fortjente all den oppmerksomheten jeg fikk. Jeg er for øvrig evig singel og vasser ikke i hverken tilbud eller opperksomhet, men. Så han inviterte meg til et treff der han skulle banke meg gul og blå slik at jeg endte i rullestol. Som invalid rullestolbruker ville jeg få den oppmerksomheten som jeg egentlig fortjener, altså lite eller ingenting..

Dette er noe år siden men jeg blir fremdeles satt ut når jeg tenker tilbake på det. 

Anonymkode: 16f70...64b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (20 minutter siden):

Gud for en holdning du har .. er du så redd for å bruke tid på et menneske så har du ikke sjans. Dating er prøve og feile man må bruke tid på å finne ut om man liker vedkommende eller ikke. Kan jo ta tid noen ganger det.  Kjenne om det er kjemi eller følelser i bildet. Ikke gjort bestandig på 1-2 dater det. 

Han kan kun chattet med henne, ikke med 5-10 som hun er vant til. Da er det en stor skuffelse. Jeg traff ei jente, og vi ble venner på Snapchat siden juni. Hun har avlyst tre dater rett før vi skulle møtes. Hun lovde da at hun skulle skrive meg når hun har tid, men nå, selv etter nesten to måneder, har vi enda ikke møtes, selv om jeg stadig får snaper ala "her er jeg med venninnene ute på byen"," her slapper jeg av" osv. 

Jeg  har selvsagt ikke skrevet noe av den slags, men det er ekstremt frustrerende og irriterende. Han der kanskje har satt av hele dagen for å møte henne, kanskje det var best å møtes med kompiser, eller chatte med en annen jente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (3 minutter siden):

Han kan kun chattet med henne, ikke med 5-10 som hun er vant til. Da er det en stor skuffelse. Jeg traff ei jente, og vi ble venner på Snapchat siden juni. Hun har avlyst tre dater rett før vi skulle møtes. Hun lovde da at hun skulle skrive meg når hun har tid, men nå, selv etter nesten to måneder, har vi enda ikke møtes, selv om jeg stadig får snaper ala "her er jeg med venninnene ute på byen"," her slapper jeg av" osv. 

Jeg  har selvsagt ikke skrevet noe av den slags, men det er ekstremt frustrerende og irriterende. Han der kanskje har satt av hele dagen for å møte henne, kanskje det var best å møtes med kompiser, eller chatte med en annen jente?

Sånne er jo bare å kutte ut når de ikke gjennomfører det er jeg enig i. Jeg opplevde det i fjor. Jeg hadde faktisk chatta med en i 1 år. Han var sjenert og da jeg sa at nå har vi chatta i 1 år. Ja sier han da må vi feire og møtes ..jeg var med på det vi avtalte en tur i skogen jeg var på plass til rett tid men han dukket ikke opp. Ga ikke beskjed om at han ikke kom osv osv. jeg brøt kontakten tvert men ser han er stadig innom profilen min men nå er det for sent.  Ja ble ordentlig lei meg at 1 år med chatting hver dag viste seg og ikke bety noenting for han.  Men jeg lærer jo etter som jeg går meg på smell etter smell da med hva jeg skal unngå😂. Men sånn er dating livet. Tenker på den tråden med hun som reiste 50 mil med tog til en drittsekk som ikke klarte å holde seg edru på første gang de skulle møtes. Fikk vondt av henne ja.😕

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en jeg og venninnene mine bare kalte «bittersvensken». Vi pratet litt på Tinder og møttes én gang, men jeg var ikke særlig interessert. Han virket hyggelig og sånt, men ikke min type utover det, så kontakten fadet ut.

Så skulle han reise et sted for å gjøre noe jobb-greier, og etter en stund fikk jeg en sinnssyk lang melding hvor han skrev at han var INDERLIG SKUFFET over at jeg ikke hadde ønsket ham lykke til/god tur osv, og alle damer var så fæle og ingen damer tok kontakt først og alle damer var sånn og sånn og DET VAR SYND PÅ HAM. Det var den bitreste og mest stakkarslige meldinga jeg har fått fra en mann noen gang, ble helt satt ut.

Etter det kutta jeg kontakten, men han fortsatte å sende meg sporadiske meldinger i fylla hvor han lot som ingenting i sånn tre måneders tid.

Anonymkode: 51b27...851

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann med et svakt utseende, så får ingen matcher dessverre.

 

Anonymkode: e6b97...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke tåler å bli avvist. Da er det rett over på utskjelling. 

Anonymkode: a29ff...73b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (17 minutter siden):

Sånne er jo bare å kutte ut når de ikke gjennomfører det er jeg enig i. Jeg opplevde det i fjor. Jeg hadde faktisk chatta med en i 1 år. Han var sjenert og da jeg sa at nå har vi chatta i 1 år. Ja sier han da må vi feire og møtes ..jeg var med på det vi avtalte en tur i skogen jeg var på plass til rett tid men han dukket ikke opp. Ga ikke beskjed om at han ikke kom osv osv. jeg brøt kontakten tvert men ser han er stadig innom profilen min men nå er det for sent.  Ja ble ordentlig lei meg at 1 år med chatting hver dag viste seg og ikke bety noenting for han.  Men jeg lærer jo etter som jeg går meg på smell etter smell da med hva jeg skal unngå😂. Men sånn er dating livet. Tenker på den tråden med hun som reiste 50 mil med tog til en drittsekk som ikke klarte å holde seg edru på første gang de skulle møtes. Fikk vondt av henne ja.😕

Men hun som skrev at hun var gira på å møtes neste helg, hun kunne like gjerne avlyst neste date også. Så jeg har forståelse for hvordan han oppførte seg. Den saken du snakker om, er selvsagt trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...