Gå til innhold

Hva er den bitreste meldingen du har fått av noen fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en i stad 😄 Er en fyr jeg har chattet litt med, ikke møtt. Så spurte han om jeg var ensom og ville komme hjem til han, da svarte jeg at jeg ikke er komfortabel med å dra hjem til folk jeg ikke kjenner. Så svarte han "jeg bare tulla, jeg ville ikke tatt i deg med tang uansett. Du virker både prippen og rar." Dette er en mann på 38! Jeg har så klart slettet han. Hva med å respektere at man som dame ikke ønsker å dra hjem til noen på første date..  Har flere venninner som har opplevd det samme. 

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste? Både menn og damer kan svare :) 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheCatLady

Jeg vet ikke hvor lang tid det hadde gått, men ikke spesielt lang tid. Under en halvtime. Så akkurat meldingen og "ja, bare ikke svar du" før han slettet meg. 

En annen versjon var en fyr som skrev "det er lov for kvinner å starte samtalen også" eller noe sånt. 

Det var en annen fyr jeg avviste og til han hadde jeg skrevet at jeg synes det var vanskelig å møte folk og om han kunne gi meg litt tid, men det ble han sint for. Avviste og slettet/blokkerte hele fyren etter hvert siden det ble så mye mas om at det at vi ikke kunne møtes osv.

Det var ikke snakk om at vi ikke skulle møtes, men jeg trengte litt tid. Uansett, så hadde jeg ny profil på samme datingside en stund etter og da tok han kontakt kun for å skrive noe om at jeg turte jo ikke å møte noen og lykke til før han blokkerte meg. Latet som han ikke kjente meg først. Det var jo han som gjorde meg utrygg med mas og kjas. Skulle komme til meg og bo hos meg og respekterte ikke at jeg ville møtes på en trygg plass først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som altfor mange ser på single mennesker som et servicetilbud man kan kontakte når og hvor som helst "behovet for service" melder seg, og hvis det ikke leveres etter forventningene er det kjefting og smelling med én gang.

Anonymkode: 70065...a52

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk en i stad 😄 Er en fyr jeg har chattet litt med, ikke møtt. Så spurte han om jeg var ensom og ville komme hjem til han, da svarte jeg at jeg ikke er komfortabel med å dra hjem til folk jeg ikke kjenner. Så svarte han "jeg bare tulla, jeg ville ikke tatt i deg med tang uansett. Du virker både prippen og rar." Dette er en mann på 38! Jeg har så klart slettet han. Hva med å respektere at man som dame ikke ønsker å dra hjem til noen på første date..  Har flere venninner som har opplevd det samme. 

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste? Både menn og damer kan svare :) 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

ja den der har jeg hørt før...fra totalt ukjente menn. Snålt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det virker som altfor mange ser på single mennesker som et servicetilbud man kan kontakte når og hvor som helst "behovet for service" melder seg, og hvis det ikke leveres etter forventningene er det kjefting og smelling med én gang.

Anonymkode: 70065...a52

Ja, haha der er jeg enig 😄 

Anonymkode: aafe4...643

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble sikkert sur for at du ikke takket ja til invitasjonen ! 
Ikke legg det på deg. Han er en fjott, enkelt og greit. 

Anonymkode: a8688...18f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppga ikke i profilen at jeg hadde barn, men sa det i løpet av første meldinger på chatten. "Gidder ikke kaste bort mer tid her da, null interessert i å bli stefar."

Altså jeg leter ikke etter en stefar, og det går an å ordlegge seg litt smidigere. 

Anonymkode: 0c20c...d04

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Du vil likevel møte denne fyren?
 

Jeg ble slettet da jeg takket nei til å pule. Tror ikke jeg egner meg for dette. 

Anonymkode: 3f6a2...27b

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Tror dette meldingen er ment som å tirre deg til å komme ut, ikke for å være frekk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Den kan lese både med glimt i øyet og litt humor, og som bitter og frekk. Jeg ville nok lest den som det første. Jeg kunne godt svart sånn selv til noen jeg ville skulle bli med ut, på en spøkefull måte, men kanskje med noen smileys for å vise at jeg tulla. :)

Anonymkode: c647f...f9a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at en jeg møtte for å gå en tur med ble ganske snurt etter at jeg avviste han svært vennlig i etterkant. Han skrev da noe sånt som "Jaja. Synd at jeg faktisk synes du var mer interessant og attraktiv enn du syntes at jeg var tydeligvis. Det kunne sikkert ha blitt hyggelig det men hvis ikke du vil så!"... Noe sånt 🤣

Til neste date ville jeg anbefalt hårvask, pusse tenner og muligens en ren t skjorte. Det kan også være lurt å bruke bilder som ikke er 5 år gamle. 

Anonymkode: 21d0d...e8a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Fatter ikke at du gidder å treffe en sånn mann 😑

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevd mye rart! Noen litt mindre frekke som for eksempel de som inviterer seg selv hjem til meg sent på kvelden, og når jeg sier at det ikke passer så svarer de «Passer veldig bra nå», skjønner ikke hvordan de forventer at det skal funke?

Eller den gangen jeg snakket med en fyr ganske lenge, vi hadde en god tone og avtalte etterhvert å møtes. Jeg måtte dessverre avlyse fordi jeg måtte jobbe, og da KLIKKA HAN helt og kalte meg en forferdelig person og en bitch, og jeg fikk så mye stygge meldinger at jeg måtte blokke han. Ettersom jeg hadde han på snap hadde han funnet ut av etternavnet mitt, så han fant tlf nr. mitt og begynte å ringe meg og sende sinte meldinger på telefonen min. Da han innså at det ikke hjalp, sendte han bilde fra en sykeseng og da spurte jeg selvfølgelig om alt gikk bra. Da var plutselig tonen annerledes og jeg var «en jente man ville gifte seg med». Måtte til slutt blokkere han fra alt mulig fordi jeg ikke fikk fred. Merkelig opplevelse

Anonymkode: 87c39...8e8

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste?

Jeg fikk en i stad faktisk! Kl 21.30 så spør han om jeg vil komme til byen for å møte han og ta noen drinks. Men jeg har allerede vært i byen med en venninne i dag, gått ganske lang tur og spist ute. Da svarer han "Ok bestemor, bare sitt hjemme og vær kjedelig du..." Syns den var litt frekk. Hva med å respektere et nei? Og når du sender melding så sent på kvelden så kan du ikke regne med at folk kaster seg rundt for å dra ut heller, jeg har jo aldri møtt han før. 

Vi skal uansett møtes i morgen for en kaffe, er spent på om han er frekk i virkeligheten for da skal jeg ta han. Skal oppdatere her isåfall 😄 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Jeg tolket det som at han spøkte med deg. 🤷🏼‍♀️ 

Jeg hadde nok svart "ha ha, ja - jeg er litt bestemor. 😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger på en datingapp og en jeg kjenner har vært av og på denne appen i flere år.
 

Nå er personen der igjen bare med ett annet Nick. Bestandig skriver personen tekst om at «det kommer mer info senere, skal bare se om dette er noe for meg først» Etter noen uker så legges de samme bildene av personen ut igjen for så å bli fjernet dagen etter. I helgene kan det komme tekst som «Hadde vært koselig å være to og tart en drink» for så å slette det også dagen etter. Jeg kjenner denne personen og vet det ikke er noen dating noen gang. 

Personen er kjempesnill, ærlig, handy til tusen. Vet personen er kjempeskeptisk til ett forhold og er heller ingen som vil ha one night stand.

Syns rett og slett synd på personen, men hva tenker dere om sånne gjengangere? Kjenner dere de igjen når sånt skjer?

——————————————

Jeg bor i Oslo og ser etter partner i alderen 50-55 og ikke interessert i langdistanse forhold. Jeg fikk melding av en som bodde langt opp i Nordland og alder var 73. Jeg svarte høflig at personen var langt utenfor min preferanse for både alder og avstand. Da fikk jeg til svar at jeg ville komme til å angre og da nyttet det ikke å komme krypende tilbake. 😂 Jeg tok sjansen og avsluttet samtalen med den personen.

Anonymkode: 111bd...c8f

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk knapt meldinger på Tinder, og ingen bitre, så jeg disker opp med denne bitre meldingen her på kg isteden. 

Anonymkode: 38ffe...68c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 20.33):

Jeg fikk en i stad 😄 Er en fyr jeg har chattet litt med, ikke møtt. Så spurte han om jeg var ensom og ville komme hjem til han, da svarte jeg at jeg ikke er komfortabel med å dra hjem til folk jeg ikke kjenner. Så svarte han "jeg bare tulla, jeg ville ikke tatt i deg med tang uansett. Du virker både prippen og rar." Dette er en mann på 38! Jeg har så klart slettet han. Hva med å respektere at man som dame ikke ønsker å dra hjem til noen på første date..  Har flere venninner som har opplevd det samme. 

Noen som har fått noen bitre meldinger i det siste? Både menn og damer kan svare :) 

Anonymkode: 3d7c1...aa7

Han ville sikkert du skulle skrive noe sånt som - ja, kom å legg deg ved siden av meg, vil kjenne varmen din.

Faen for en idiot. Bra du fikk se hans sanne jeg ganske fort.

Anonymkode: b5336...732

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 time siden):

Fatter ikke at du gidder å treffe en sånn mann 😑

ENIG😂😂😂 

Anonymkode: b5336...732

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 20.56):

Det virker som altfor mange ser på single mennesker som et servicetilbud man kan kontakte når og hvor som helst "behovet for service" melder seg, og hvis det ikke leveres etter forventningene er det kjefting og smelling med én gang.

Anonymkode: 70065...a52

Morsom betraktning. 
 

Litt som små barn i trassalderen. 

Anonymkode: 39a85...643

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...