Gå til innhold

Halvnaken hjemme rundt stefar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare jeg som reagerer på at det er sykt ekkelt? Får jevnlige snaps av ei venninne (og typen hennes, har begge på snap) av dattera hennes på 5 år som går rundt hjemme i bare trusa. Hun gjør kanskje noe "søtt" eller "morsomt", også skal dette deles med meg og forhåpentligvis få andre. Syns det er upassende og over grensa, vet liksom ikke hva jeg skal si til henne??? Har hintet ved å spørre om det er veldig varmt hjemme hos dem eller noe? Men da fleiper hun det bare vekk. Dama har høy utdannelse og er oppegående på alle andre vis.

Anonymkode: 1a575...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh… det er du som har sjuke tanker her 

Anonymkode: f2b0c...14b

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun er bare ett barn. Det er du som sexualiserer henne og det er perverst av deg. La nå ett barn få være barn så lenge som mulig.

Anonymkode: 895ab...fa5

Ja, er det? Kjenner jeg tviler skikkelig på meg sjøl her. Vet jeg ikke hadde reagert hvis det var hennes ekte far, men syns liksom det er noe annet rundt en annen mann?! Han er en fin fyr, og jeg mistenker absolutt ingen ting. Men han er ung (30) og han er jo en -for henne- fremmed mann. Jeg syns bare det er ekkelt altså!

Anonymkode: 1a575...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Ja, er det? Kjenner jeg tviler skikkelig på meg sjøl her. Vet jeg ikke hadde reagert hvis det var hennes ekte far, men syns liksom det er noe annet rundt en annen mann?! Han er en fin fyr, og jeg mistenker absolutt ingen ting. Men han er ung (30) og han er jo en -for henne- fremmed mann. Jeg syns bare det er ekkelt altså!

Anonymkode: 1a575...5df

Det er ET BARN!!!!!! Det er helt naturlig å gå med lite klær hjemme. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En typisk snap er sånn "fra mor: se jenta slår hjul på stua, ha ha. I trusa så klart. Stefar sitter på en stol og ser på". Eller "jenta drikker saft i sofaen, i trusa. Avsender stefar".

Anonymkode: 1a575...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Ja, er det? Kjenner jeg tviler skikkelig på meg sjøl her. Vet jeg ikke hadde reagert hvis det var hennes ekte far, men syns liksom det er noe annet rundt en annen mann?! Han er en fin fyr, og jeg mistenker absolutt ingen ting. Men han er ung (30) og han er jo en -for henne- fremmed mann. Jeg syns bare det er ekkelt altså!

Anonymkode: 1a575...5df

Min mor fikk ny mann da jeg var 2 år. Siden mamma jobbet skift på sykehus ble det til at min stefar tok flere bleieskift på meg. Han er verdens beste pappa og det er naturligste i verden. Syns du det hørtes perverst ut også?

Anonymkode: 895ab...fa5

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt for en femåring å løpe rundt i bare trusa. Hva så om det er stefar??? Er han automatisk pedofil fordi han ikke er biofar?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst bare jeg som overreagerer?😂 Det er kanskje derfor jeg ikke har turt å konfrontere henne. Vet med meg selv at jeg ALDRI hadde sendt sånne snaps!

Anonymkode: 1a575...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bare jeg som reagerer på at det er sykt ekkelt? Får jevnlige snaps av ei venninne (og typen hennes, har begge på snap) av dattera hennes på 5 år som går rundt hjemme i bare trusa. Hun gjør kanskje noe "søtt" eller "morsomt", også skal dette deles med meg og forhåpentligvis få andre. Syns det er upassende og over grensa, vet liksom ikke hva jeg skal si til henne??? Har hintet ved å spørre om det er veldig varmt hjemme hos dem eller noe? Men da fleiper hun det bare vekk. Dama har høy utdannelse og er oppegående på alle andre vis.

Anonymkode: 1a575...5df

Det er helt normalt 

Anonymkode: 6caf2...bb1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det seriøst bare jeg som overreagerer?😂 Det er kanskje derfor jeg ikke har turt å konfrontere henne. Vet med meg selv at jeg ALDRI hadde sendt sånne snaps!

Anonymkode: 1a575...5df

Det er du som tror at alle menn (bortsett fra far tydeligvis) har sexuelle tanker om et barn. 

Anonymkode: f2b0c...14b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater når folk spør dette: men har du barn selv? For hvis ikke, kanskje det er derfor det virker unaturlig for deg?

Jeg har 3 barn, min eldste er fra et annet forhold. Min mann kom inn i livet hennes da hun var 2 år. Jeg har aldri, eller min mann - synes det var rart at hun går rundt i trusen. Nå er hun 8 år og kan gjøre det fortsatt på varme sommermorgener. Synes barn skal få være barn så lenge de vil, å være naken/lettkledd er det mest naturlige i verden for dem 😂 Det er skammen som blir pålagt av oss voksne rundt som til slutt gjør at de kler på seg 😅 (altså, det hørtes litt hardt ut, men de kler tidsnok på seg - mener jeg da. De blir flau over egen kropp, mer bevisst at det er noe som er privat osv osv)

Anonymkode: a6cab...df5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender ikke snaps av ungene mine, særlig ikke med lite klær på, både fordi det er upassende og fordi de fleste jeg kjenner neppe er interesserte i barna mine. Men det største barnet mitt har alltid vært «allergisk» mot klær og kledde av seg straks hun kom hjem, og jeg føler meg trygg på at stefaren hennes ikke opplever det som seksuell nakenhet. Han er da en normal mann.

Anonymkode: edfe1...732

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå syns jeg nesten dere er litt slemme.

Jeg syns det er ekkelt at hun går rundt halvnaken foran ham fordi jeg føler det gjør henne eksponert, hvis dere skjønner. Hvorfor kunne hun ikke hatt på seg en kjole eller singlet? Ei lita jente i trusa sammen med to påkledde foreldre, en av dem bare ste-forelder. HELE TIDEN! Hvorfor må hun som er sårbar fra før (et barn) gjøres mer sårbar. Da får jeg bare være gal da, som tenker sånn!!

Og ja, jeg har egne barn.

Anonymkode: 1a575...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synes det er galt å legge det ut på snapchat. er overhodet ikke normalt eller lurt å legge ut slikt på sosiale medier. tror det er noe galt med moren. 

Anonymkode: 235c7...72a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Okay, nå syns jeg nesten dere er litt slemme.

Jeg syns det er ekkelt at hun går rundt halvnaken foran ham fordi jeg føler det gjør henne eksponert, hvis dere skjønner. Hvorfor kunne hun ikke hatt på seg en kjole eller singlet? Ei lita jente i trusa sammen med to påkledde foreldre, en av dem bare ste-forelder. HELE TIDEN! Hvorfor må hun som er sårbar fra før (et barn) gjøres mer sårbar. Da får jeg bare være gal da, som tenker sånn!!

Og ja, jeg har egne barn.

Anonymkode: 1a575...5df

Jeg regner da med de alle velger selv hvor mye klær de har på seg, at ikke mor og stefar tvinger henne til å gå i bare trusa. Hvorfor i all verden skal hun nektes det i sitt eget hjem?

Anonymkode: ab696...0f7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et lite barn går i truse hjemme hvor også stefar er, er en ikke-sak. Men at det sendes snap av dette rundt til alle hele tiden, det er ikke innafor synes jeg. Barn har også rett på et privatliv.

Anonymkode: 74c54...a36

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

 

Ja, er det? Kjenner jeg tviler skikkelig på meg sjøl her. Vet jeg ikke hadde reagert hvis det var hennes ekte far, men syns liksom det er noe annet rundt en annen mann?! Han er en fin fyr, og jeg mistenker absolutt ingen ting. Men han er ung (30) og han er jo en -for henne- fremmed mann. Jeg syns bare det er ekkelt altså!

Anonymkode: 1a575...5df

Han er jo ikke en fremmed! Han har en farsrolle i barnets liv selv om han ikke er biologisk far. Ingenting rart her. Virkelig ikke.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...