Gå til innhold

Synes dere menn det er skremmende å date en kvinne med mer penger enn deg?

Anbefalte innlegg

Trøndere1

Jeg leter ennå etter en rik dame. Det skremmer meg ikke. 😀😀. Money is everything. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men det hadde vært kjipt å være i et ubalansert forhold med skjev maktfordeling. Uansett kjønn. Spesielt i lengden og når utseendet falmer. Det er da problemene kommer.

Anonymkode: 51f3f...06f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

I utgangspunktet ikke. Det kommer an på hvilken livsstil hun ønsker å leve. Dyre ferier osv står ikke øverst på ønskelisten, og dersom damen krever en dyr livsstil blir det vanskelig å følge. 

Anonymkode: 2ff54...0ef

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2021-7-30 den 13.55):

Jeg har arvet masse penger. Skal ikke skryte på meg å ha jobbet for dem. Jeg går ikke rundt å snakker om det. Jeg har en helt vanlig bil, lever ikke spesielt luksuriøst, men jeg har et hus som er veldig fint og verdt en del. Når jeg dater så forteller jeg ikke om dette, men når daten ser hvor jeg bor begynner de ofte å oppføre seg litt annerledes. Når de etterhvert finner ut hva familien min er kjent for (penger 😳) så er det en del som takler dette dårlig. 
En jeg datet en periode gjorde det slutt og sa at han ikke orket at jeg skrøt sånn av rikdommen min. Jeg har ALDRI sagt et ord om pengene, men han visste jo hvor jeg bodde. Lurer på om han kanskje følte seg litt truet? Dere menn, kan dere føle dere «mindre mann» av å være sammen med en dame som har større verdier enn dere?

Sikkert verdt å nevne at jeg jobber som sykepleier og har ikke noen stor lønn, men det er en givende og fin jobb jeg trives i.

Anonymkode: 02272...cdd

lei deg en 30m2 hybel et sted, så bruker du den til å date de, og dersom de kommer gjennom nåløyet kan du ta de med til huset ditt. haha

Anonymkode: f0005...0d9

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Min eksmann er superhappy med å ha byttet ut meg (som pr definisjon av inntekt har høy inntekt, tjener like mye som han), med ei dame som har arvet masse penger. Endelig fikk han oppfylt sin drøm om flere feriehus og dyre ferier. Mannen har elendig økonomisk sans, jeg beholdt huset og har bedre råd alene enn når vi var 2. Vi er begge godt fornøyde med å ha skilt lag kan du si.

TS, jeg ville ikke sagt noe om pengene før du er sikker på forholdet. Nok av menn som drømmer om penger også. Bli vurdert ut fra den du er, ikke hva du har. På spørsmål om huset kan du bare si at du har arvet det, uten noe mer.

Anonymkode: 74482...3b7

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...