Gå til innhold

Synes dere menn det er skremmende å date en kvinne med mer penger enn deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har arvet masse penger. Skal ikke skryte på meg å ha jobbet for dem. Jeg går ikke rundt å snakker om det. Jeg har en helt vanlig bil, lever ikke spesielt luksuriøst, men jeg har et hus som er veldig fint og verdt en del. Når jeg dater så forteller jeg ikke om dette, men når daten ser hvor jeg bor begynner de ofte å oppføre seg litt annerledes. Når de etterhvert finner ut hva familien min er kjent for (penger 😳) så er det en del som takler dette dårlig. 
En jeg datet en periode gjorde det slutt og sa at han ikke orket at jeg skrøt sånn av rikdommen min. Jeg har ALDRI sagt et ord om pengene, men han visste jo hvor jeg bodde. Lurer på om han kanskje følte seg litt truet? Dere menn, kan dere føle dere «mindre mann» av å være sammen med en dame som har større verdier enn dere?

Sikkert verdt å nevne at jeg jobber som sykepleier og har ikke noen stor lønn, men det er en givende og fin jobb jeg trives i.

Anonymkode: 02272...cdd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Niks, hadde ikke forventet noe økonomisk utjamning i forholdet heller. Felles, likt innskudd til felles utgifter, that's it.

Anonymkode: c614b...21f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, absolutt ikke skremmende.

Anonymkode: e6238...59b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, jeg føler FRYKT i møte med pengesterke kvinner 😨

Anonymkode: 26dd7...4fa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):