Gå til innhold

Prøver å bli kjent over nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skriver med en fyr jeg prøver å bli litt bedre kjent med, men han er sjenert og jeg er litt redd for å «mase» på han.. 

vi har møttes og jeg har overnattet et par ganger, veldig bra kjemi men på meldingsfronten er vi litt stille.. Det tar litt tid mellom hver gang vi har mulighet til å møtes.. 

Hvordan bli kjent over snap/ meldinger? 

Anonymkode: e45bf...399

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serafin
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skriver med en fyr jeg prøver å bli litt bedre kjent med, men han er sjenert og jeg er litt redd for å «mase» på han.. 

vi har møttes og jeg har overnattet et par ganger, veldig bra kjemi men på meldingsfronten er vi litt stille.. Det tar litt tid mellom hver gang vi har mulighet til å møtes.. 

Ikke bli kjent over snap. Kom deg ut av skjermen og bli kjent med han idet virkelige liv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spørre random spørsmål. Om alt mulig "hva er din favorittmat? :) " "favorittfarge?" rare, gøye spørsmål. Ta random bilder av noe rundt deg i bra kvalitet, legg til en tekst og send. Spill inn et klipp av favoritt låten din, send til han og spør hva slags musikk han liker osv osv

Anonymkode: 65c2a...ee2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Serafin skrev (5 timer siden):

Ikke bli kjent over snap. Kom deg ut av skjermen og bli kjent med han idet virkelige liv. 

Les hva hun skriver da...de har ikke mulighet til å møtes ofte, da er jo SoMe bra alternativ i mellomtiden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørre random spørsmål. Om alt mulig "hva er din favorittmat? :) " "favorittfarge?" rare, gøye spørsmål. Ta random bilder av noe rundt deg i bra kvalitet, legg til en tekst og send. Spill inn et klipp av favoritt låten din, send til han og spør hva slags musikk han liker osv osv

Oooufff. 
Dette er hva jeg ville opplevd som mas.

Skal man bli kjent med noen på en god måte, så må man bidra med ting selv; bilder, vitser, historier, kuriositeter, små ting man opplever i hverdagen, større ting man funderer på, musikk, filmsnutter...hva som helst, bare man ikke spør om ting.

Det å spørre om ting gjør at jeg ville følt jeg var på jobb og hadde oppgaver jeg måtte utføre, før jeg kunne få fri. Men i steder for å få fri, ville det bare kommet mer og mer. Det ville tatt knekken på alt av godfølelser.

Og det viser i grunn bare at den andre ikke har noe å bidra med, men maser på meg om å bidra.

Anonymkode: 83d53...739

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...